IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Inkseri, mulla on kaksi kiertoa (PAS) tehty Progynovalla ja lääkkeellisessä tosiaan pystytään kontrolloimaan paremmin siirron ajankohtaa. Auttanee myös, jos olis limakalvo-ongelma paksuuntumisen suhteen.

Mulla vaan tokalla kerralla tuli joku lääkeyliherkkyys ja limis ei kasvanut oikeen yhtään ja kierto keskeytettiin (ei tehty siirtoa). Sen jälkeen ei olla Progynovaa kokeiltu vaan päätetty avustaa limakalvoa passissa muulla tavalla.

Muumuu, voi piru tota pitkittymistä! Toivottavasti kohta alkais jo... Mä kanssa toivon, että menkat alkais jo. Aikaisemmin kierrot oli nakuttaen 29 päivää, nyt näissä hoitojen jälkeisissä kierroissa järjestään menee yli 30 päivän vaikka edelliset lääkkeet/pistokset oon ottanut tammikuussa...

Vastavirrassa, onnea kovasti ja hyvää vointia teille molemmille <3

Onnellista odotusta Suvetar! Ja Seesamin soluille pidän peukut pystyssä, että molemmat hedelmöittyy ja lähtee jakaantumaan hyvin :)

Unique: Tuo Tamofen on kans sellainen, mitä käytetään rintasyövän hoidossa, joten saattaa olla sama lääke. Oltiin aika yllättyneitä, kun kuultiin tulokset, vaikka arvot oli paremmat jo kesällä. Edes toiseen meistä puree lääkkeet. Mä joudun näköjään jokaisella hoitokierroksella vetämään ihan älyttömät määrät hormoneja ennen kuin mitään tapahtuu. Tällä kierroksella Elonvan lisäksi 300 yksikköä Menopuria per päivä 8 päivää putkeen...

Pitääkin tarkistaa tuo lääke, saattaa hyvinkin olla sama! Toivottavasti täälläkin toisi toivottua tulosta viimeksi kyllä oli tulokset jo paremmat. Mulla alkaa seuraavassa kierrossa gonal f pistäminen 50 yksiköllä päivässä, kasvatellaan varmuuden vuoksi munasolua että päästäis siirtoon!! Aika tuntuu vaan menevän niin hitaasti... !! Ja pelottaa, että tällä kertaa vappu pilaa siirron. Viimeksi pilasi pääsiäinen.....

Muumuu: Meikällä sama tilanne :( kp 37 eikä menkkoja näy :(

Suvetar ja vastavirrassa onnea<3

Mä oon vähän taustalla kun on niin p fiilis tästä tilanteesta. Ehkä se onni potkasee joskus..

Uusi ilmoittautuu. Keskiviikkona aloitettu synarela ja päästiin vihdoin aloittamaan meidän ensimmäinen ivf hoito. Rinnat ihan sika kipeet ja pinna tosi tiukalla [emoji17]

Pari kolme päivää on ihan normaalia, että turvottaa ja on ikävämpi olla. Paljon nestettä ja lepoa sekä kannattaa huolehtia myös suolatasapainosta. Itse olen juonut melkein pelkästään kivennäisvettä parissa viimeisimmässä stimulaatiossa. Jos paino alkaa nousta useilla kiloilla, pissaa ei tuu ja/tai on kovasti kipuja, kannattaa vähintääkin soittaa päivystykseen. Hyperi voi tulla vielä usean päivän päästä punktiosta. Tsemppiä oloihin!

Suvetar, ihania hetkiä raskauteen!

Inkeri, tsempit pas:iin! En tiiä noista lääkkeistä, mulle lääkäri suositteli pas:ia luonnolliseen kiertoon.

Vastavirrassa, oon seurannu sun tilannetta tuolta toisaalta ja jännännyt. Ihanaa että saitte pojan turvallisesti maailmaan. Paljon onnea!

Punktiossa olleille Mauriziolle ja Seesamille tsempit kans jatkoon! Heldelmöitysonnea!

Muumuu, onpa ärsyttävää :( Kumpa jo kierto loppuisi!

Herukka, vieläkin vain? Soititko sä lääkäriin? Ihan törkeen ärsyttävää!

Kukkanen, tervetuloa! Kuulostaa Synarelalta :D toivottavasti hoito tuo tuloksen

vastavirrassa; paljon onnea pienestä <3

Suvetar; tsemppiä raskauteen, olkoon se mahdollisimman stressitön..

Onko muita menossa siirtoon tulevalla viikolla? :)
Mulla siirto keskiviikkona, ja viimeinen alkio pakkasessa.
Kauhistuttaa!!

Maurizio mulla kesti mun mielestä ainaki viikon tukala ja turvonnu olo punktion jälkee. Mut tosiaan veden juonti auttaa jonkin verran :)

Jopsukka

Maurizio, luulisin että meni 2-3 päivässä ohi myös mulla.
Ninuok, Tsempit siirtoon. Mä olisin ollut sulle kiertokamuna, mutta homma meni puihin. Parasta onnea teille!!
Mulla on yskä pikkuhiljaa paranemassa, nyt vain poskiontelon tulehdus päällä. Maanantaina sit lääkäri soittelee, että mitä seuraavaksi.

Ninuok ja Maurizio tsemppiä molemmille siirtoon!!! Itse odotan niin kovasti että päivät menisivät ja pääsisin itsekin!! :) toukokuun alulle siirto jokatapauksessa menee itsellä.

Tervetuloa kukkanen6!

Ilpuri: joo soiteltiin perjantaina. Sovittiin että sumutan niin kauan samalla annostuksella kun menkat alkaa ja siis HALLELUJA ne alkoivat tänään. Hyvällä säkällä pääsen punktioon kuitenkin viikolla 16, viimeistään vko 17, jos eivät nyt sit muuta suunnitelmia huomenna. Soitan huomenna ja katsotaan saanko heti aloittaa piikit, Toivottavasti :)

Takaisin