Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aislinn83, mun pitäisi odottaa käyntiä vielä viikko. Aika todellakin matelee. Mutta ehkä tässä vanhenee hitaammin!
Fiilikset vaihtelee kyllä tosi paljon! Välillä olo ihan suht luottavainen, että kyllä kai tää joskus onnistuu ja välillä sit taas sellanen olo, ettei tästä tuu yhtään mitään. Jos tuleva siirto onnistuu maanantaina, niin ollaan just matkoilla kun testi pitäisi tehdä. Eli reissuun mukaan sekä tampooneja että raskaustesti... Joka toinen päivä oon sitä mieltä että en ota testiä mukaan ollenkaan ja joka toinen päivä sitä mieltä, että kai se pitää roudata ettei tarvi siellä lähteä mistään metsästää.
Odottelu on kyllä niin raastavaa! Ensin odotellaan menkkoja, sit punktiota, siirtopäivää ja lopuksi taas menkkoja/raskautta Jossain vaiheessa osasin vielä ajatella, että no, jos menkat alkaa, niin voinpa ainakin syödä mitä huvittaa, juoda vähän viiniä jne. Nyt ei jaksa enää tuollakaan asialla lohduttautua, kun ikä alkaa väistämättä tulla joka kierrossa lähemmäksi ”loppua”...
Toivon täällä kuitenkin omista fiiliksistä huolimatta kaikille onnistumisia! TE jos ketkä olisitte sen onnistumisen ansainneet
Aislinn83, voi kurjaa. Toivotaan, että siirretty tai joku kolmesta muusta alkiosta nyt kuitenkin tsemppaa! Tämähän oli teidän eka hoito, oletteko julkisella? Monesti olen tässä viime aikoina lukenut, että eka kierros voi mennä ihan penkin alle, mutta toisella tai kolmannella IVF-yrityksellä tuleekin sitten jo tulosta.