Ronya, onnea plussasta, ja onnea jatkoon!
Kultsikutri, tsemppiä piinailuun! Tuliko teillä saalista pakkaseenkin?
Mette82, testaa nyt kuitenkin vielä uudestaan jos ei kuukautisia näy. Toivottavasti ei näy.
MiisaS, hyvä saalis teillä. Harmi että siirto tapahtuu vasta ensi vuoden puolella, mutta tuon voi ajatella niinkin, että hyvälle alkiolle pyritään järjestämään parhaat olosuhteet, ettei sitten menisi olosuhteiden vuoksi vikaan. Minä mietin ihan sitäkin, pitäisikö suoraan lykätä siirtoa tammikuulle alkavan flunssan takia....
Miselli, harmi negasta ja kp1:stä, mutta hyvä kun ehditte vielä yhden siirron ennen joulutaukoa. Olen tänä vuonna miettinyt stressiä aika paljon, kun tuntuu että aina töissä stressaantuu. Meditaatioon minulla ei riitä kärsivällisyys, ei vaikka miten yrittäisi, mutta olen havainnut, että eräs sanapeli kännykässä toimii yllättävän hyvin. Siinä yritetään selvittää kirjainkoodi, ja vastaus on aina jokin mietelause elämästä, rakkaudesta, onnellisuudesta, jne, ja siinä tulee sitten keskityttyä täysin siihen tekstiin.
Perhonen123, mahtavaa että saitte kauan odotetun lapsen! Onnea!
Ja kiitos kun tulit kertomaan kuulumisia, onnistumiset tuovat meillekin uskoa tähän prosessiin.
AiraP, tsemppiä punktioon! Toivottavasti tulee hyvä saalis ja homma sujuu kivutta.
Beisla, teillä taas toisenlainen piinailu menossa. Meillä on sama, klinikalta sanottiin, että tällä viikolla pitää kierron alkaa tai PAS menee tammikuulle. Peukut pystyssä teidän puolestanne!
Nasukka, johda harhaan ja kunnolla! Sano että oho, nyt tuntuu, että pitääkin mennä vessaan välittömästi, se aika kuukaudesta ja niin edelleen. Kukaan ei epäile mitään jos vielä käy hakemassa käsilaukun mukaan, mukamas terveyssiteen takia.
Minulla nyt vihdoin alkoi kp1, eli pääsen PASiin joulukuussa, jee! Huomenna alkaa estrogeeninappien napostelu kolme kertaa päivässä. Onko teillä kaikilla muillakin PASissa lääkitys, tehdäänkö tätä ilman estrogeeninappeja ollenkaan?