Aawa, inhottavaahan se pistäminen on joka kerta, mutta sitä ei sitten enää muutaman kerran jälkeen tosiaan jännitä niin paljoa. :) Aika helppoa se loppupeleissä on, ettei siinä oikeen voi monta asiaa mennä pieleen ainakin mun kokemuksen mukaan noista lääkkeistä mitä meillä oli.
Gonal-f:ssä on tosin se tärkeää muistaa, että pitää männän pohjassa ihan siihen asti, kunnes neula on pois mahamakkarasta. Jos sen vapauttaa silloin, kun se on vielä mahassa, niin kynä voi vetästä kudosnesteet sisään ja siitä menee pilalle koko kynä. Hoitaja sanoi meille, että sitä ei lue edes pakkausselosteessa missään, että noin voi käydä. Mulla mies oli siks aina vieressä muistuttamassa, etten vaan vahinkossa laske peukaloa pois.
Junttura, se on vähän kurja, kun nuo PASsit tehdään niiden ovistestien mukaan. Mä oon kans tosi vähän tikutellut, kun mua aina ärsytti arvuutella, että milloin on plussa, kun ne tikut on niin epävarmoja. Clearbluen hymynaama-testejä moni kehuu, mut ne on aika kalliita. Tietty jos alkuun testaisi tavallisilla testeillä ja säästäisi niitä hymynaamatestejä juuri niille päiville, kun epäilee oviksen olevan, sitten niitä pystyis vähän nuukailemaan.