IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei pahoittelut kaikille negan saaneille :sad010
Onnea kaikille plussanneille joita en oo vielä kerenny onnitella ❤️
Ketäs tääl on piinailemassa? Tsemppiä tosi kovasti :) toivotaa et plussaatte kaikki ja me muut tullaa perässä ❤️

Mihi tää aika kyl menee, ihan samaa mieltä Kattikan kanssa. Vastahan sä murkku plussasit ja nyt oot käynny vaikka missä ultrissa ja maha kasvaa kovaa vauhtia :) mut on kyllä aivan ihana lukea ja seurata sun raskautta ❤️

Tääl odotetaa tammikuuta, ei onnistunu tässä kierrossa passi ku ei o-testii tullu positiivista :( turhauttavaa mut toisaalta saa kerättyä voimia nii jaksa taas. Ja jos ens kerralla pääsis siirtoo asti :/

Hopsan, tsemppiä ultraan! <3 yökkiminen on hyvä juttu! :)

Epätoivo, joulunajan lepäilet ja tammikuussa uuteen taistoon. <3
Sanoiko ne mitään siihen ettei o-plussaa tullu? Saatko jotain tukea ovikseen tammikuussa sitten?

Anteeksi ON mutta testi tältä aamulta! Vaikka pelkään että on kemiallinen niin olen nyt ainakin hetken onnellinen tuosta pienestä viivasta :love017 Kai tekin näette??

Liitteet

• 2016-12-06 08.29.22.jpg
    2016-12-06 08.29.22.jpg
    342.3 KB · Katsottu: 194
Rive, kyllä siinä kaksi viivaa on! <3 nyt vaan vahvistumisia sille!!! Suosittelen kokeilemaan ihan kaupan pregchekkejä ne näyttää mun mielestä parhaiten plussat. :)

Ninukki osanottoni... :( voimia sinne! <3

Ninukille suuren suuret pahoittelut. Tuntuu kamalan epäreilulta, että ensin annetaan ja aina otetaan pois :'(

Rivellä näyttäisi jotain tapahtuvan :) ja sehän oli niin että torstaina tulee pari viikkoa siirrosta. Miulle sanoi lääkäri että verillä saa käydä kaksi viikkoa punktiosta... Ja kotitestin tehdä vasta kaksi viikkoa siirrosta. Tai sitä tulosta uskotaan sitten. Kyllähän tuo on jo edellisestäkin testistä vahvistunut ja toivotaan että vahvistuu lisää :)

Minä täällä haalin mielikuvitusoireita. PP5: etova olo (lugeista tai zumenonista johtuvaa), palelukohtaukset (minulla on aina kylmä), runsas valkovuoto (luget), arat rinnat (luget) ja alavatsa/kohtu tuntuu pingottuneelta (ollut ennenkin enkä ollu raskaana)....kaikkea sitä ihminen itselleen keksii kun oikein toivoo :(

Rive kyllä siinä toinen viiva näkyy. :smiley-bounce005 Toivottavasti tarraa kovaa kiinni.

Ninukille isot voimahalit! Ei voi olla todellista. :sad001

On eilen oli eka vasteultra. Piikityspäiviä vasta 3 joten ei nyt follimäärästä voi sanoa juuta eikä jaata. Kasvuvauhti ehkä aavistuksen hitaampi nyt menopurilla ku pregnylillä. Toivottavasti vaikuttaisi laatuun positiivisesti. Juilintaa kyllä muniksissa koko ajan on että kyllä siellä jotain tapahtuu. Vaikka eihän sitä vanhaa nuoremmaks saa. :bored: Ollaan myös syöty molemmat nyt aktiivisesti sinkkiä. Greipit ja vehnikset otettu nyt limiksen kasvatteluun avuksi.

Tervetuloa myös uusille, en tainnut viimeksi muistaa sanoa.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti.

Oliko mulla täällä kiertokavereita? Monella tainnu jo punktio ja siirto olla. Punktio mulla ens vkon ma-ke akselilla. Pe vasteultra joten toivon että silloin jo selviäis.

Hmm..täällä menkkajuilintoja ja tuhrua:inpain: Katsotaan nyt että onko tarvetta uusintatestille huomenna. Ei ota edes päähän vaan on jotenkin optimistinen olo kun jotain ainakin yrittää tapahtua!

Pisama, täällä tänään toinen piikkipäivä. Miulla kans punktio joko ens viikon lopulla tai vko 51. Ihan vasteen mukaan siis, hypättiin stimulaatioon suoraan procren-hoidon jälkeen. Ensi tiistaina eka vasteultra, silloin kai saa vähän osviittaa. Muniksissa alkoi jo tänään "kuhina" ja procrenin aiheuttama koko vartalon "Sahara" on poissa ;) Kärsin myös närästyksestä ja jopa pahoinvoinnista. Hormonit hyrrää nyt niin rajusti, että ihmekös tuo :D

Hileinen 2. pvä munafarmilla

Onpas nyt monella ollu hankaluuksia ajotuksen kanssa. Ja ninukille pahoittelut.

Rivellä selkeä viiva, toivotaan että juilinnat ja tuhrut liittyy vaan alkuraskauteen.

Pisama - mä täällä kanssa muniksia kasvattelen. Maanantaina (kp 7) oli ultra. Olin ihan varma, että siellä on yksi tai kaksi onnetonta munista, mutta niitä oli yhteensä 9+5. Koossa vaan oli tosi suurta hajontaa (6-16 mm ja yksi "johtofolliksi" karannut yli 20 mm :( ) ja tää jäi vähän mua häiritsemään. En tiedä epäilyttikö lääkäriäki, koska huomenna aamusta uusi ultra. Epäili punktion menevän perjantaille, koska todennäkösesti maanantai on jo liian myöhästä. Lääkitystä vähän säädettiin, mutta saa nähdä onko siitä apua. Huomenna oon viisaampi - tai sit en :D

1. IVF, kp8

Alkaa mennä niin älyttömäksi tää foorumilla notkuminen ja oireiden kyttääminen niin tää jäis nyt foorumitauolle testiin asti. Palataan asiaan. Poistan sovelluksenkin :D

Takaisin