IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5., soluja 25kpl => 17hedelmöittyi, yksi top siirrettiin =>nega, pakkasessa 9 huurunenää, 1. PAS 10/2016, testi 18.10.
Pisama 4. Ivf joulukuussa, toivonmukaan hoitosuunnitelmaan jotain muutoksia.
Helmilotta, 1.ivf 1/2016, tuoresiirto nega, 4 alkiota pakkaseen, 1. PAS luonnolliseen kiertoon 5/2016 nega, 2. PAS yritetään lääkkeelliseen kiertoon syyskuussa 2016
Kaakao, lyhyt kaava, punktio 7.6. -> soluja 11 kpl, 7 hedelmöittyi, tuoresiirrosta plussa ja samantien km, 1. PAS 23.8. -> nega, 2. PAS 19.9 -> nega, 3. PAS 10/2016
Larissa, 1. IVF pitkä kaava, punktio 8.6. --> soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS 7.9. --> nega
Hileinen, pitkä kaava, punktio 20.6, 1 solu, se hedelmöittyi ja siirto 22.6., 4.7. kotitesti nega, 2. ICSI lyhyt kaava: 1 solu. Punktio 17.8, siirto 19.8. Testi 2.9.
Birita, lyhyt kaava, punktio 17.6., 5 solua ja 2 hedelmöittyi, testi 1.7.
Hopsan, ICSI, lyhyt kaava, punktio 2.9. Ei tuoresiirtoa 1.PAS marras/joulukuu?
Ninukki 3.ivf:n tuoresiirron testipvä 25.11.
Auringonkukka!, 1 icsi, pitkä kaava, punktio 9.9., tuoresiirto 12.9., r-testi 23.9.
Dansku, 1. IVF 5/2016, tuoresiirto nega, 3 alkiota pakkaseen, 1. PAS luonnolliseen kiertoon 12.9.
Maleen77, Lyhyt kaava 3. ICSI, punktio 15.8., tuoresiirto 17.8.
Floral2 , lyhyt kaava,ICSI punktio vk 38
Frostino 1.icsi lyhyt kaava, punktio 5.9., 10 solua, joista 6 hedelmöittyi. 2 siirrettiin 8.10., pakkaseen 4. Plussa pp11.
Toivonkipinä, 1ivf lyhyt kaava, punktio 14.9., tuoresiirto 16.9., 29.9. Nega. 1 Pas:15.11, 2 siirrettiin. Testipvä 1.12.pakkanen tyhjä.
Sagi, 1. ivf lyhyt kaava, punktio 14.9., tuoresiirto nega. 2. ivf / 1. icsi marraskuussa. Punktio arviolta vk 46.
Tipu82, 2.icsi, pitkä kaava, punktio 19.8., 7 solua, joista 2 hedelmöittyi. Yksi selvisi siirtoon 22.8., joka 1.9 valui pois. 3.icsi tammi/helmikuu.
_Minkki_, pitkä kaava, punktio 12.9., 10 solua
kaneli87, ICSI, lyhyt kaava. Punktio 16.9., josta seitsemän hedelmöittyi. Tuoresiirto 19.9. Tyhjä pakkanen. Rt 2.10.
nennu90, Icsi, lyhyt kaava. Tuore siirto 12.9., nega, pakkanen tyhjä.
2. Icsi, 11.11 siirto. Pakkasessa 2, jatkoviljelyssä 7. Ppt menossa.
Kattika 1. ICSI/IVF(2014) 3. PAS joulukuussa, pitkän kaavan mukaan. Pakkasessa tällä hetkellä 4 alkiota.
Siirisi ICSI. punktio 8/16 pakkaseen 3 alkiota. ultra 21.10. jonka jälkeen pas seuraavalla viikolla. pakkaseen jää 1 alkio (ehkä)
Rive ICSI. Punktio 8/16, plussa 24.8, kkm havaittu 9.10. Pakkasessa 2 alkiota. PAS marraskuussa

Plussanneet:

PikkuTikku
Mustikk4
, 1.ivf/tuoresiirto plussa 20.6.
Aawa 1. ivf tuoresiirto, plussa 20.8.
Frostino 1.icsi tuoresiirto, plussa 19.9.
Dansku 1. IVF:n 1. pas, plussa 26.9.
'muurahainen' 1. ivf tuoresiirto, plussa 6.10
Miuku88, 2.ICSI tuoresiirto, plussa 3.11.

Jopo, hieno homma :)
Sanoisin, että alkionsiirron jälkeen kannattaa hakea päiviinsä rentouttavia juttuja. Mä kävin kasvohoidossa, mies lempeästi hieroskeli... Alkoon en koskenut, koska tutkimustulokset ei minusta tue että sitä pitäisi ottaa (itseäni olisi kaivellut ennenkuin rentouttanut). Lämpimät sukat jalassa ja ananasta välipalaksi.
Onnea kaikille testeihin valmistautuville!!! Plussia ketjuun!!!

Tää oli mun toinen punktio, edellinen oli syyskuussa. Silloin saatiin 10 munasolua, joista 8 hedelmöittyi, mutta yhtään ei saatu silloin pakkaseen, kaikki murenivat pois. Toivottavasti nyt alkiot jaksaisivat pidemmälle :)

Ja siis taas saatiin 10 munasolua. Ja punktio oli lähes kivuton tänään :)

Oispa ihana että saatas nyt tänne niitä plussia <3 itellä oli PAS vk sitten torstaina eli eikös nyt ole pp6? Itellä alavatsaan nippaillu (mut mulla luget aina aiheuttaa sen) ja nenä tukossa,muuta erityistä ei ole mut pitää koettaa olla positiivinen ja malttaa ensi viikkpon testin kanssa :)

Nyt omanapailen taas.
Mä en malttanut. Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Puhdas nega tuli pari päivää sitten kun seurailin pregnylin poistumista. Nyt pp5
201d2d6a1bb0a2a68b14175030eb4840

Ultra takana ja melko hyviä uutisia :) Eli follikkeli oli 16 mm ja limakalvo 9 mm, kierron päivä siis 10. Jos tänään ei tule ovisplussaa niin siirto toteutuu ensi viikolla!! Menee siis meidän tapauksessa(3 pv ikäinen alkio) niin että o-plussa on 0-päivä ja siirto on sitten 5.päivänä eli jos plussa tulee huomenna niin siirto on ensi tiistaina. Jos plussa tulee tänään niin siirtopäivä olisi maanantai joka ei onnistu koska alkio on sulatettava edellisenä päivänä..nyt vaan kaikki tähdet oikeaan asentoon että ei tule tänään :smiley-angelic002

Miksi mä saan välillä teidän viestejä myöhässä? Riven ultra päivitys tuli nyt vasta! Toivotaan kovasti että pääset siirtoon ensi viikolla! :)

Ainiin vielä sen verran että Lugejen lisäksi tuikkaan sen Gonapeptylin pari päivää alkionsiirron jälkeen kun siitä on saatu niin hyviä kokemuksia (ja olen nyt päättänyt että se siirto tulee tapahtumaan :joyful:). Kääk!!!! Aamulla mietin että pitäiskö kaiken varalta ottaa ovistesti mukaan töihin mutta en sitten ottanut kun ajattelin että ehtiihän sen..nyt pitäisi malttaa työpäivä loppuun ja vielä pilatekset siihen päälle :p Nyt pistän kyllä Guns N' Rosesin Patience-biisin soimaan kuulokkeista, ei tästä muuten selviä :playful:

Rive, toi Patience tuli just radiosta silloin kun viimeksi ajettiin kotiinpäin alkionsiirrosta... kolahti mieleen kans. ;) Tosin toivottua tulosta ei tullut.

Täälähän on menty hurjasti eteenpäin! Olen kyllä lueskellut, mutten ole ehtiny vastaamaan!

Ensinnäki Onnea Hopsan! Ihana uutinen <3 Samoin Junttura ja Nennu, viivojen vahvistumista! Joko Junttura testaili uusiksi?

Sagilla vähän takkuinen matka ton menopurin kanssa.. Toivottavasti tosiaan laatu korvaisi! Mulla on kans kasvanu epätahtia rakkulat.. On jo kaksi pitkää kaavaa takana! Jännäilen sun punktiokuulumisia, ja toivotaan sitä laadukasta saalista! Mulla alkaa menopur-piikittelyt sitte tammikuussa :)

Toivonkipinälle ja Floralille ja ketä muita oli piinaviikoilla niin tsemiä kovasti!

Tervetuloa uudet, kiva ku liityitte joukkoon ja onnea matkaan!

Sittepä en muistakaan mitä muille.. Niin Katjushalle onnea synnytykseen <3

Nii ja vielä Rive! Toivottavasti natsaa ovis ja pääsisit siirtoon! Onnea, tsemiä ja jaksuhaleja kaikille!

Takaisin