@HaaveistaTotta joo se muuten varmaan onkin että itsellä ajatukset ja elämä pyörii kuitenkin hoitojen ehdoilla niin se voi olla hankala muiden asettua siihen asemaan ja samaistua jos ei ole käynyt läpi itse.
Kuitenki on koko ajan vähän itse niinku välitilassa kun ei uskalla sopia mitään "jos on ultra tai jos on hoidot käynnis tai jos on sitä tai tota..." niin saattaa myös näyttäytyä hankalana ihmisenä muille
Omanapa: PAS-siirto todella lähenee, tänään käyty oman sairaalan ultrassa ja kaikki näytti hyvältä, kierto onneksi normalisoitunut outojen punktio- ja välikiertojen jälkeen tässä
Sit viel kun sais sen oviksen napattua (ultraaja veikkas et todennäköisesti huomenna tai ylihuomenna)... Jännää! Nyt oottelen HUS:sta yhteydenottoa seuraavaks.
Kuitenki on koko ajan vähän itse niinku välitilassa kun ei uskalla sopia mitään "jos on ultra tai jos on hoidot käynnis tai jos on sitä tai tota..." niin saattaa myös näyttäytyä hankalana ihmisenä muille
Omanapa: PAS-siirto todella lähenee, tänään käyty oman sairaalan ultrassa ja kaikki näytti hyvältä, kierto onneksi normalisoitunut outojen punktio- ja välikiertojen jälkeen tässä

mutta sehän saa nyt kasvaa siellä omassa paikassa niin hyvät mahikset sielläkin!