IVF/ICSI-HOIDOT 2026

@HaaveistaTotta joo se muuten varmaan onkin että itsellä ajatukset ja elämä pyörii kuitenkin hoitojen ehdoilla niin se voi olla hankala muiden asettua siihen asemaan ja samaistua jos ei ole käynyt läpi itse.

Kuitenki on koko ajan vähän itse niinku välitilassa kun ei uskalla sopia mitään "jos on ultra tai jos on hoidot käynnis tai jos on sitä tai tota..." niin saattaa myös näyttäytyä hankalana ihmisenä muille 😅

Omanapa: PAS-siirto todella lähenee, tänään käyty oman sairaalan ultrassa ja kaikki näytti hyvältä, kierto onneksi normalisoitunut outojen punktio- ja välikiertojen jälkeen tässä 🙏🏻 Sit viel kun sais sen oviksen napattua (ultraaja veikkas et todennäköisesti huomenna tai ylihuomenna)... Jännää! Nyt oottelen HUS:sta yhteydenottoa seuraavaks.

Tää on niin jännää, puhaltelen sinnekin @Toiveikas24 paljon plussatuulia 💖

@Teekoo Niinpä! Oikein itseäkin ärsyttää tää jatkuva epämääräisyys aikatauluissa, kun mitään ei voi suunnitella ilman kiertokalenteria ja kauheeta skenaariolaskentaa 😅 tuo välitila on kyllä hyvin kuvaava, tuntuu, että koko ajan odotetaan jotain joka sit ratkaisee taas seuraavat palikat..

@Toiveikas24 Mikä on syy siihen että 2 päiväisen siirsivät? Useimmat odottavat 3-5 päivään. Mulla kaikki ovat olleet 6 päiväisiä blastoja jo :Upside Down Face:
Tätä ihmettelin itsekin, kun olisi ollut kuitenkin mahdollista siirtää vasta tänään edes 3 päiväinen.. muutenhan olisi osunut 4-5 päiväinen vappuun ja viikonloppuun. 🤔 Enkä tajunnut tietenkään kysyä 😂

Tätä ihmettelin itsekin, kun olisi ollut kuitenkin mahdollista siirtää vasta tänään edes 3 päiväinen.. muutenhan olisi osunut 4-5 päiväinen vappuun ja viikonloppuun. 🤔 Enkä tajunnut tietenkään kysyä 😂
Ymmärrän jos eivät ole lauantaina auki niin ei pysty siirtämään pe-su mutta olen ymmärtänyt että jos se jaksaa blastoksi niin sillä on paremmat mahdollisuudet :Eyes: mutta sehän saa nyt kasvaa siellä omassa paikassa niin hyvät mahikset sielläkin! :red-heart:

@Toiveikas24 plussatuulia sinne ja tarrasukkia näin alkuun. Tähänhän voi olla monta syytä miksi on näin haluttu tehdä.

Oma napa: meillä oli ensimmäistä kertaa alkionsiirto tänään ja tämä hirveä helpotus mikä itselle tuli tämän jälkeen sopii juuri tähän hetkeen. Tilannehan on ollut se, että aiemmilta kahdelta hoitokierrokselta ei ole saatu yhtään alkiota siirtoon tai pakkaseen, koska kehittyminen labrassa on päättynyt suunnilleen kolmen-neljän päivän kohdalla. Siitä syystä nyt jo kolme päivänen siirrettiin. Eilen ja aamulla olin aivan paniikissa, koska pelkäsin että aamulla tulee puhelu, ettei tarviikaan mennä. Onneksi näin ei ollut ja loput 5 alkiota jäi jatkamaan kehittymistään ja toivottavasti saadaan pakkaseenkin vielä jotain. Tänään kaikki kuusi oli näyttäneet hyviltä vielä ja paras tietysti siirrettiin. Eiköhän ne piinailut ala, kunhan tämä helpotuksen tunne tästä väistyy.

@Toiveikas24 plussatuulia sinne ja tarrasukkia näin alkuun. Tähänhän voi olla monta syytä miksi on näin haluttu tehdä.

Oma napa: meillä oli ensimmäistä kertaa alkionsiirto tänään ja tämä hirveä helpotus mikä itselle tuli tämän jälkeen sopii juuri tähän hetkeen. Tilannehan on ollut se, että aiemmilta kahdelta hoitokierrokselta ei ole saatu yhtään alkiota siirtoon tai pakkaseen, koska kehittyminen labrassa on päättynyt suunnilleen kolmen-neljän päivän kohdalla. Siitä syystä nyt jo kolme päivänen siirrettiin. Eilen ja aamulla olin aivan paniikissa, koska pelkäsin että aamulla tulee puhelu, ettei tarviikaan mennä. Onneksi näin ei ollut ja loput 5 alkiota jäi jatkamaan kehittymistään ja toivottavasti saadaan pakkaseenkin vielä jotain. Tänään kaikki kuusi oli näyttäneet hyviltä vielä ja paras tietysti siirrettiin. Eiköhän ne piinailut ala, kunhan tämä helpotuksen tunne tästä väistyy.
Tsemppiä piinapäiviin! Meillä on kaksi kertaa mennyt samalla tavalla, kehitys loppunut noin 3 päivän jälkeen, mutta 5-6 päiväisellä blastolla on parempi onnistumisprosentti joten yleensä niitä vasta siirretään. Tämä Vappu taitaa tässä haittaa monia siirtoja nyt :Upside Down Face:

Takaisin