kattohaikara92
Oman äänensä löytänyt
Pitää lisätä heti samantien että puhelussa jossa oli uutiset alhaisesta hedelmöittymismäärästä mulle jutellut henkilö (oliko hän sit biologi vai joku lääkäri?) sanoi että ei ole mahdollista tässä kohtaa sanoa mitään tiettyä syytä mistä tuo luku johtuu. Joten nyt tuo on mun arvailua että tämä oli miehen puolella. Harmillisista uutisista huolimatta oltiin hyvissä tunnelmissa siitä yhdestä. Kuulostaa jotenkin ehkä nurinkuriselta että siitä ollaan nyt näin hyvillä mielin. Ehkä se on myös että mulla lähti olo helpottumaan fyysisestikin tuossa lauantain aikana, oksetus ja turvotus hiipui, pystyin taas syömään oikein kunnolla (koko sen kuun alunkin tuli syötyä vähemmän, varmaan Gonal F vähensi ruokahalua, ja turvotus).
Varmaan pitäs olla joku blogi kun tätä juttua vaan riittää. Tästä puuttuu sekin hehkeä hetki lepohuoneesta kun huolestuin että ehkä oksennan ja kyselin onko tässä jotain mihin voi oksentaa jos tarvii, mies lupas että voin oksentaa vaikka hänen päälleen. Okei söpöä. mutta jos pystyn vielä varottelemaan verbaalisesti nii hae nyt joku roskakori tähän? :D
Varmaan pitäs olla joku blogi kun tätä juttua vaan riittää. Tästä puuttuu sekin hehkeä hetki lepohuoneesta kun huolestuin että ehkä oksennan ja kyselin onko tässä jotain mihin voi oksentaa jos tarvii, mies lupas että voin oksentaa vaikka hänen päälleen. Okei söpöä. mutta jos pystyn vielä varottelemaan verbaalisesti nii hae nyt joku roskakori tähän? :D
Aina kun sain katseen monitoriin niin lipui vain muualle. Ja jotenkin hassua miten ihania ja positiiivisia kaikki siinä ympärillä olivat ja itse ihan veltto pyörylä lääkkeistä. Mua hävetti ihan sikana ensimmäisellä kerralla kun hoitajat kiikutti alushousut sieltä jostain, nyt oikein kotona vertailin että mitkä otan punktioon ja vaihdoin viime hetkellä vasta päälle