On kyllä kovin samankaltainen tilanne. Voimia sinnekin! Mitä tutkimuksia olitte suunnitelleet?Onpa tosi harmi kuullavoimia pettymyksen käsittelyyn!
Onko teillä tehty vielä mitään tutkimuksia mikä voisi selittää sitä että alkiot ei kiinnity?
Meillä on hyvin samanlainen tilanne, ekasta icsi-tuoresiirrosta lapsi ja sen jälkeen neljä negaa ilman yhtäkään kiinnittymisyritystä. Sama tilanne senkin suhteen että usko koko hommaan koetuksella.
Me oltiin suunniteltu jo että tehtäisiin nyt jotain tutkimuksia minulle ja sitten vasta viimeinen siirto mutta päätettiinkin että siirretään ensin jotta päästään julkisen jonoon. Nyt ollaan oltu yksityisellä. Mietitään tässä vielä että jos/kun tulee taas nega niin tehdäänkö yksityisellä tutkimuksia jonottaessa seuraavaan icsiin.
Me ei olla tehty mitään tutkimuksia vielä. Ollaan oltu koko ajan julkisella hoidoissa eikä siellä niitä niin kovin helposti taida saadakaan. Nyt ne alkaa kyllä tuntua vahvasti ajankohtaisilta, kun en oikein keksi muutakaan.
Olin viime keväänä ja edellisenä syksynä kyllä myös tosi ylikuormittunut ja mulla oli raudat aika alhaalla, kun ekat 4 siirtoa tehtiin. Nyt syksyyn pystyin selittämään itselleni et mahdollisuudet olis paremmat, kun rautavarastot olis oletettavasti nousseet ja muutenkin yleiskuorma laskenut. Mut stimulaatiokierroksen tulos tavallaan vähän huonompi kuin aiemmin ja kiinnittymisestä ei taaskaan mitään merkkejä.
Bereadyyn tmv. en nyt jaksaisi tässä välissä lähteä, kun ainakin HUSilla lukee että ne ei sen tulosta edes huomioi. Oletettavasti just koska siitä on niin ristiriitaisia tuloksia. Me toki muutettiin välissä ja hoidotkin siirtyi HUSilta tähän kierrokseen, mut tuskinpa se kovin erilaista on muuallakaan.