Kyllä tuota lääkkeetöntä kiertoa taidetaan monestakin syystä suosia ja ilmeisesti luonnonkierron PAS:ssa on myös pienempi keskenmenon riski. Mutta sitten on niitä, jotka eivät ovuloi tai aikataulut menee toistuvasti pieleen, joten sitten ei vaan auta. Lääkkeellisissä kierroissa joudutaan myös käytämään tukilääkkeitä pidemmälle raskauteen. Onneksi itse pystyy luonnonkiertoa hyödyntämään. Toki tässäkin käytetään luteaalitukea, mutta se nyt on vaan järkevää. Ainahan varsinkin eka IVF on kokeilua ja siirrot myös, koska ei tiedä, miten kroppa vastaa lääkkeisiin jne. Hoitoa sitten räätälöidään vasteen mukaan. 
Samalla tiesin että mä sen teen. Se vain kesti hieman. Katsotaan paljonko itkettää tänään vai menikö se ohi jo!
toivottavasti hyvät määrät siellä odottamassa! Mun täytyy vielä hakea toinen kynä viikonloppupistelyä varten. Kallista puuhaa mutta sen jälkeen lääkkeet taitaa olla 2,50 per kerta, koska lääkekatto menee rikki!
en voinut käyttää vatsalihaksia varmaan tuntiin. Mutta oikealla puolella on selkeästi pientä juilimista, vasemmalta en odota kauheasti. Mutta kuukautiset on vielä loppuvaiheessa niin voi olla niihin liittyvää.