Itsetehtyä vauvalle

Chipmunk86

Puuhakas puhuja
Syysmammat 2017
Ajattelinpa perustaa tämmöisen ryhmän, missä saa kertoa omista kättentaidoistaan. :) Tähän voisi lukeutua myös tuunaukset: pinnasängyn maalaukset, kelalaatikkojen päällystykset yms. Itse tykkään hirveästi kutoa, niin olen aloittanut tekemään tälle masuasukille pipo, sukat ja tumput-settiä. Kuvia muiden tekeleistä olisi kiva katsoa. :) Omistani laitan heti kun saan valmiiksi.
 
Mä en oo vielä aloittanut tulokkaalle tekemään. Nyt tekeillä mekkoja noille kahdelle tytölle sekä noiden serkuille tilauksesta. Ja ei oo vielä sopivaa kangasta sattunut silmiin nii ei oo inspis iskeny vauvan vaatteisiin vielä :)
 
Mä kudon ja virkkaan aika paljon. Keskeneräisiä tekeleitä vaikka kuinka mutta vauvan neulottu "pussi"on enää nappeja vaille valmis :D tänään kangaskauppaan ostamaan haalari kankaita :)
 
Mä oon vauvalle ommellut ja tilasin tuttinauhan tarvikkeet ja tein itse. Laukun jossa säilytetään raytaiden sadesuojaa. Muuta en nyt yhtäkkiä muista. :)
 
Kaipa se tähän ketjuun kuuluu, eli tein isoista pussilakanoista ja lakanoista äp-peittoon ja pinnikseen sopivia. Oli lahjaksi saatuja ja kuosi lapsille sopivia koiria yms. Oli kätevää kun ei tarvinnut kaikki reunoja ommella vaan osan pystyi käyttää hyödyksi.
 
f5f79a1548a9b93977678f976e5d2872

Hyvin toimi kantopaneeli myös tositoimissa! :)
 
Takaisin
Top