It's a boy!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MaiKhi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poikalupauksen myötä täällä kurkkimassa :) Vaaleansinistä hömpötystä silti vältellään :D niin kauan kuin vahemmilla on sanomista asiaan niin mennään sellaisella suht neutraalilla linjalla värien suhteen. Mies on hirmu innoissaan pojasta ja samoin minä. Jostain syystä olen aina kuvitellut itseni pojan äitinä.

Mä sain eilen veljen poikien pieniä vaatteita kassillisen.. siellä oli myös kaikennäkösiä vauvaleluja (pehmo-helistimiä).. Ajattelin kaikki pyöräyttää pyykkikoneessa vaikka kai se ne on pessy ennen säilömistä (nuorin poika 2v) Mutta voikohan tollaset vauvanlelutkin pyöräyttää koneessa?

Riippuu vähän millaisia leluja, mutta aika suurella todennäköisyydellä ne voi pestä. Ite ainakin pesin vauva-ajan pehmohelistimiä koneessa useamman kerrankin. Monesti kun ne oli ruuassa, kuolassa, puklussa ja varsinkin esim flunssa-aikana tuntui kivalta saada lelut puhtaaksi ☺

Ok! Enköhän mäkin sit käy kaupasta hakemassa hajusteetonta pesuainetta ja pistä lelut pyörimään koneeseen.. :D

Tännekin tuli poika-arvaus ennen joulua ru:ssa. :) Täysin vakuuttunut en ole, kun ei saatu kunnon haarovälikuvaa, vain sivupyllykuva, jossa kätilö sanoi näkevänsä kivekset. Koko alkuraskauden olin ihan varma tytöstä, ja hämmennys (ja pettymys omaan väärään luuloon) oli suuri. Ja hömppätestit ja uskomukset viittaisivat enemmän tyttöön. :D Tietysti ollaan onnellisia tuli sieltä kumpi tahansa! :)

Vaaleansinistä ei meille juurikaan tule, koska en itse pidä siitä vauvansinisestä. Tähän saakka hankitut vaatteet aika neutraaleja vaaleita, harmaita, turkoosia ja väriläiskänä kirkkaanpunaista. :)

ac415bafe4843f7e9d9ed2a7c14e45b3

Meille lähti näinkin selvä haarovälikuva mukaan, että aika varmalle näyttäs mun silmään :D

MaiKhi, meil oli kans tota luokkaa, mut silti jäi epävarmuus kun ei puhunut kiveksistä mitään. :D kaikkee tää mieli laittaaki temppuilemaan! ;)

Meillä myös poika tulossa. Itselle ajatus siitä että lapsen genitaalien muoto jollain tapaa rajoittaisi sitä millaisia vaatteita voin hänelle ostaa on melko vieras ja hämmentävä, joten kaappiin melko varmasti tulee kertymään paljon muutakin kuin vaaleansinistä ja neuraaleja värejä :)

Pakko kommentoida tänne vaikka meille annettiin vahva tyttö lupaus..
Ite olin varma että olis poika kun ihan erilaiset on olleet oireet ja koko raskaus muutenkin kuin esikoisen kanssa joka oli siis myös tyttö, joten eipä sitä voi oikeen omien tuntemuksien kautta tietää, tähän oon itse nyt päätynyt :wacky:

Ja noihin vauvan vaatteisiin ja väreihin.. Ite oon kans sitä mieltä että kyllä voi pukea melkeen mitä vaan väriä oli sukupuoli kumpi tahansa. Vaikka en nyt ehkä ensimmäisenä pojalle ois laittamassa pinkkiä tai liilaa, mutta mun mielestä perus punanen, oranssi, keltanen käy ihanasti pojalle :) Samoin kuin meiän tytöllä oli kyllä ihan vauvasta asti kyllä tummansinistä, kaikkia virheen sävyjä jne :happy:

Täälläkään ei sukupuoli vaikuta vaatteisiin. Kyllä meijän poitsu kulkee vaatteissa ku vaatteissa. Meijän sukuun kuuluu jo 6 lastenlasta ni siellä on pojat olleet pihalla tyttöjen vanhat toppahaalarit ja kypärämyssyt päällä ja päinvastoin. Väri ei määrittele hyvän vaatteen käyttöä tietyllä sukupuolella. Mekot onkin sit ehkä asia erikseen, en taida pojalle sellasia kuitenkaan pukea, ellei sit joskus halua niinku mun veljen 5v poika joka ehdottomasti halus pikkusiskon mekon laittaa :D

Musta pojalle sopiiniin hyvin kaikki ihanan värikkäät vaatteet!! Kaikki ihanat oranssi/keltainen/musta/harmaa/valkoinen/vihreä/violetti yhdistelmät on ihania :D

Meillä kyllä esikoien kulkee "tyttöjen" vaatteissa ja väreissä. Saan siskoltani vaatteita ja hänellä on kaksi tyttöä. Tosin toinen hänen tytöistään valitsee monesti "poikien osastolta" vaattensa ja ne sitten taas ei pikkusiskolle kelpaa. Ne saadaan suoraan ja loput kiertävät molemmilla. En minä niitä kaikista pinkeimpiä tai tyttömäisimpiä ota, mutta ihan perus collareita on tullut violetteina yms. ja vaatteita, joissa on jotain vaaleanpunaista olen kyllä käyttänyt. Eikä se meillä ainakaan poikaa haittaa. Sitten kun hän itse sanoo, että "tota en päälleni laita" niin sitten katsotaan asia uudestaan. :)
Ja Graisun kanssa olen samaa mieltä, että värikkäät vaatteet sopii lapsille. Oli tyttöjä tai poikia.

Meillä esikoinen käytti liloja, punaisia, oransseja ja neutraaleja värejä. Ja no tietty paljon baby blue yms 'poika vaatetta' ;)

Tarkoitus on, että tyttö käyttää eniten juuri niitä samoja, mutta haluan silti edes muutaman pinkin ja baby pink värisen vaatteetän siihen sekaan ;)

Lisäksi esikoisella oli "Handsome guy" ja "Little prince" tekstillä varustetut bodyt, jotka meinasin kyllä laittaa suoraan poikamme muistolaatikkoon (molemmat ostettu USA:sta, kun häntä odotin, niin on muistoja sieltäkin).
Tytölle varmaan hankin saman tyylisiä tekstipaitoja muutaman.

Meillä ainakin esikoinen käyttää kaikkia värejä, mut ei tietenkään mitään mekkoja tai frillapylly housuja! Hän on siis poika! Ja samoin tää toinenkin tulee käyttämään! Ehkä ei kuitenkaan ihan possun pinkkiä, koska ite inhoon sitä väriä, en pukis edes tytölle!

Mulla on sellainen "onni" että olen esikoiselta laittanut vaatteet kiertoon periaatteessa melkein heti kun joku koko on jääny pieneksi! Saa nyt rauhassa shoppailla tälle uudelle prinssille! ❤️

Miten teillä on mennyt nämä "sukupuoli-oireet"? Onko uskomuksissa mitään perää?

Meillä ainakin näyttäisi olevan tyttöoireina: syke 140-160, säärikarvojen kasvun totaalinen hidastuminen + kiinalainen kalenteri, äidinvaisto.
Poikaoireina: kirpeän himo ja rakenneultran vilahdus :D.

Edelleenkin olen hyvin epävarma sukupuolesta. Pieni epämääräinen sivupyllyn vilaus ei vakuuttanut. :D Tietty ultraan luotan näistä eniten!

Täällä 'sukupuoli-oireina';

TYTTÖ
1. Syke aina 145-165 (keskimääräinen aina ollut 150)
2. Säärikarvojen kasvun hidastuminen
3. Kiinalainen kalenteri
4. Sormustesti
5. Oma äidinvaisto
6. Ruuan "välttely" (ei siis millään maistuisi)
7. Iho kärsinyt raskauden aikana
8. Ultra lupasi 99,9% varmuudella tyttöä
9. Minusta on tullut kiukkuisempi ;)

POIKA
1. Kirpeän ja happaman "himo" (kirpeät karkit menisi hyvin ;) )
2. Aktiivinen potkija
3. Maya-intiaanien mukaan olisi tulossa poika, kun ikä synnytyäessä on pariton (25v) ja syntymävuosi on parillinen (2016)
4. En voinut kovinkaan pahoin ja en oksennellut.
5. Sänkymme on oveen nähden pitkittäin.
6. Harrastettiin seksiä ovulaation aikoihin
7. Elämä oli leppoisaa tärppäämisen aikoihin
8. Kädet kuivuvat helposti
9. Lapsen isä aavisteli poikaa.

Eli aika fifty-fifty :D

Mulla noi oireet ja omat olot on jotenkin jälkeen jääneitä, koska kaikkien uskomusten mukaan, mitä täällä nyt vaan ikinä on listattu, mulle pitäis olla tulossa tyttö. Samoin, kun meidän kolmosen olis pitänyt olla tyttö. Nakit niillä molemmilla näyttäis olevan. :)

Meidän kakkonen oli selvä poikaraskaus, huh, se sentään osas käyttäytyä. Mutta taas esikoistytön raskausoireet oli täysin pojan mallia, ainakin mitä oppikirjoja on uskominen..

Ultrissa on kyllä aina osuttu oikeaan. Että ehkä Onneli se sivupyllykin riittää. :p

Mä käsitin et karvojen kasvun hidastuminen viittaa poikaan? :D meille on erittäin vahva poikalupaus. "oireina" hidastunut sääri- ja kainalokarvojen kasvu, nopeutunut kynsien ja hiusten kasvu, makean himon häviäminen (ennen teki ihan kokoajan mieli makeeta, ja pysty syömään kilo tolkulla, ei enää:D), suolasten herkkujen himot tullu, sormustesti näytti poikaa, olo ollut koko raskauden poikaolo, seksiä juuri ovupäivänä. Eikös nää viittaa poikaan? :)

Sit poimin noista teidän teksteistä osan. Mulla iho pysynyt ennallaan, hiukset rasvottuu paljon hitaammin kuin yleensä, alkuraskaudesta olin ihan ruvella finneistä (selkä, kyljet, reidet, takapuoli, rinta ja tissit). Viittaisko nää nyt sit poikaan vai tyttöön..? :)

Takaisin