It's a boy!

rosmarinaa, itse luin (googlettamalla) että karvojen kasvun kiihtyminen meinaisi poikaa ja hidastuminen/reagoimattomuus taas tyttöä? :D
Tietty nuohan ovat vain uskomuksia :hilarious:
 
Toi säärikarva-asia tuntuu vaihtelevan ihan sen mukaan keneltä kysyy! :D
Itsellä siis säärikarvat kasvaa ihan onnettomina, mutta kulmakarvoja saa olla koko ajan nyhtämässä. Hiukset rasvoittuvat huomattavasti vähemmän.
 
Mää en usko ennää mihinkään ennusteisiin omien oireilujen takia :D Pistooli nähty ultrassa ja tämmöset seikat havaittu:

- heti alusta asti poikaolo
- ekalla kolmanneksella makeat ällötti ja suolaset maistu
- ekalla kolmanneksella naama täynnä hirveitä finnejä
- kainalokarvat, kynnet ja hiukset kasvanu alusta asti kohisten (säärikarvat mulla ei oo koskaan oikein pienistä haituvista kummemmiksi kasvaneet)
- tokalla kolmanneksella alko makeat herkut maistumaan ja enää ei niinkään sipsit tmv maistu
- sormustesti näytti poikaa
- olikos se nyt kiinalainen kalenteri joka lupas poikaa
- tokalla kolmanneksella finnit/akne lähes kokonaan hävinny ja hiukset on hyväkuntoset
- tokalla kolmanneksella iski itkuherkkyys, liikutun helposti ja vollotan välillä ilman syytä ja välillä vollotan ja nauran yhtäaikaa :D
- välillä on semmonen "testosteroni-olo", saatan yhtäkkiä haluta kattoa esim.jotain urheiluohjelmaa mitä en ikikuunapäivänä muuten seurais! :D
- pahoinvointi kesti tokalle kolmannekselle asti
 
Minä en oo oikeastaan tutkinu yhtään noita ennusmerkkejä muuta kuin verrannu ekaan raskauteen. Jo alusta asti oli vahva poikaepäily, koska mitään oireita ei ollut. Eikä niitä oireita ole selkäsäryn lisäksi oikein muuta ollutkaan, siis pahoinvointeja, himoja jotain ruokaa kohtaan tms. Ainoa mistä sanoin kaverille, kun se veikkasi tyttöä, että sykkeet on samat mitä esikoisellakin eli siellä noin 140, että poika hän on ☺
 
Takaisin
Top