It's a boy!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MaiKhi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
942b6fbc87080bf5ed9d3ad39634bb5f

I love kirppari! ♡ Tämmönen setti vitosella! Autokin on ihan Fisher Pricea ja pöksyt Aarikan... :)

On muuten mies ollut yhtä hiljaista ja onnellista hymyä koko päivän :) Vähän oli silmät kosteennäköset kun katottiin vielä "pippelikuvat" ja tutkittiin pienen kasvonpiirteitä. Sanoi tosin matkalla, että olisi iloinnut myös prinsessasta.

Varsinkin ekan kohdalla varmasti miehelle helpompi ottaa vastaan samaa sukupuolta oleva, vauvassa on jo tarpeeks uutta niin ainakin ymmärtää pienen pojan elämää sitten myöhemmin. :)

Ru:n jälkeen oli pakko mennä h&m:lle ja hommata vaaleensinistä/harmaata hömppää. ;) me toivottiin molemmat tyttöö, mut ollaan onnellisia pojasta <3 tietysti mulla ainakin käy lievä pettymyksen tunne välillä takaraivossa sen takia, kun haluaisin edes yhden tytön ja itellä sellanen tunne et iha varmasti kaikki tulee olee poikia. :D

Mutta suunnattoman onnellinen olen tästä pienestä ja terveeksi todetusta pojasta <3

Liitteet

• WP_20160112_010.jpg
    WP_20160112_010.jpg
    782.9 KB · Katsottu: 48
Anteeksi kun tulen tänne kirjoittelemaan tuolta tyttö hömpötyksestä, mutta meillähän esikoinen oli poika (huh, onneksi!) ja miehestä huomasi pettymyksen heti kun hänen veikkaus pojasta olikin väärä :D
Omalla tavallaan hän on myös iloinen asiasta, mutta selkeästi harmittaa että tyttö olisi tulossa. Ilmeisesti haluaisi toisen pojan, kun alkoi vasta ru:n jälkeen höpisemään kolmannen hankkimisesta (tähän asti hän on tiukasti ollut sitä mieltä, että kaksi riittää vallan hyvin).

Itse en oikein osannut toivoa kumpaakaan. Nyt kuitenkin 'kauhulla' odotan millainen tämä on tullessaan, kun lähipiirissä kaikki pojat ovat olleet helppoja ja tytöt vaikeita vauvana..
Silti omalla tavallani nautin tästä myös :p

Hyvää loppuraskautta kaikille, oli sukupuoli mikä hyvänsä! <3

Meillehän on myös tulossa poika! :Heartblue Toiseen ketjuun kirjoittelinkin kuinka innoissani asiasta olen! :) Meillä on sit 3 poikaa 3 vuoden sisään, ihanaa! Ja esikoinen on kuitenkin tyttö, että tyttöjen perheeseen nämä meidän kaikki ukkendaalit syntyy. :)

Luulin olevani "pettynyt" poika lupauksesta, mutta aivan päin vastoin kävi! :) Miehelläni taisi olla enemmän sulateltavaa asiassa... Onnellinen hänkin toki on.

Esikoisen kohdalla toivoin ehkä vähän enemän tyttöä, mutta tottakai onnellinen myös pojasta, pääasia että terve. Nyt toivoin poikaa ja poikahan sieltä on meille luvattu ❤
Samanlaisia kokemuksia myös omasta lähipiiristä kuin frozenflowerilla, että pojat on niitä helppoja, lepsuja ja vähään tyytyväisiä kun taas tytöt vaatii huomiota yötä päivää ( noin kärjistetysti) että ihan hyvä jos sieltä tulla tupsahtaa perustyytyväinen hymypoika niinkiin isovelikin on ollut ❤

Meillä esikoinen on poika ja olin ihan varma, että on poika vaikka lähes kaikki muut odottivat meille tyttöä. Miehelläni kun en ennestään tyttöjä. Nyt olin alusta asti ihan varma, että poika tulee vaikka toivoinkin tyttöä. :) Meillä on nyt sitten isot tytöt ja pienet pojat. :) (Vaikka ensimmäinen pieni oli 2 vee neuvolassa jo 91,5cm ja 16kg eli ei niin kovin pieni... :joyful:)

Mieletön kirppissaldo halimamilla! :)

Mäkin oon tosi innoissaan pojasta, mutta mielessä häivihti ajatus, että entä jos en sitteen saakaan koskaan sitä prinsessaa. :D Mutta pieniä murheita nää tämmöset jos vaan terveitä ovat. :)

Tätä päivää tuhlasin taas kaupoilla oleskeluun kun mies oli kokouksessa. Mä oon vaa niii innoissani nyt hommaamassa kaikkee poikavaatetta ku sai vihdoinki "luvan" hankkia tietylle sukupuolelle. ;) lindexiltä löyty alekorista 68 kokoset kaks paitaa, 2€/kpl! Ei voinu jättää ottamatta. :P tumputkin oli -50% ja hintaa jäi 2,5€. Name it liikkeestä lähti mukaan kahdet sukat. <3 näyttääkö noi sukat teistä samankokosilta? Niitten pitäs olla molempien 0-2kk mut toiset näyttää isommilta.. :o ja selkeesti onkin leveemmät ja pidemmät.

Liitteet

• WP_20160120_009.jpg
    WP_20160120_009.jpg
    861.9 KB · Katsottu: 48
Mäkin liityn tänne poika/napanuora? -varauksella. Meille oli ihan sama, kumpi tulee, koska rakkaita hoitolapsia on ollut kumpaakin sukupuolta. No, silti vähän yllätti, kun poikalupaus tuli, kun meidän suvussa on yleensä esikoiset olleet tyttöjä. Ei siinä, oon niin paljon hankkinut tavaraa siskontytöille, että on jännää kurkata poikamaailmaan. Aika unisex-vaatteilla ja leluilla me taidetaan mennä, mä kun tykkään värikkäistä tavaroista, niin ne menee molemmille sukupuolille.

Ostettiin 10 e maksanut unisex/poikien vaatepaketti (+kaupan päälle sitteri), niin siinä olikin niin paljon vaatetta, että kun vielä saadaan jotain siskolta, niin ei tarvitsekaan muuta vaatetta hankkia ainakaan puoleen vuoteen! Tosin kyllä mä kirpparilta ostin pari erikoisempaa/juhlavampaa vaatetta & yhden villahaalarin syksyksi/talveksi (eurolla), toi haalari on meinaan niin kätevä.

...Mut on ne vaatteet vaan niin söpöjä

Mä kans lueskelen näitä juttuja poika tai napanuora linjalla. :D

Ennen raskautta jo mulla oli jokin päähänpinttymä että eka lapsi tulee olemaan tyttö ja jemmailinki kaikkia söpöjä tyttöhömpötyksiä :D Sitten kun viimein raskaaksi tulin, niin heti alusta asti olikin poikafiilis -vaikka ehkä karvan verran enempi vielä haikailin tyttöä. Mutta poikahan sieltä on tulossa ja nyt oon aivan onnesta soikeana että se onkin poika! :D
Vaatteita on tullu ostettua kirppareilta ja muutamat hauskat rock-henkiset kuteetkin on löytyny :) voin jo kuvitella miten pojasta tulee isänsä minikopio :P
Mitään älyttömiä määriä rahaa en aio vaatteisiin syytää, koska ne menee niin äkkiä pieniksi..mutta kyllä ajattelin vielä jonkun rokki bodyn tilata esim emp:ltä tmv..
Jotenkin ei hempeän vaaleansiniset vaatteet nappaa yhtään.. :P vaikka loppuviimein ihan sama, kunhan tenavalla on vaatetta päällä :D

Meille kans pojaksi väitti, mutta tiedä sitten siitä kätilöstä, että uskoako vai ei. Mullon kyllä alusta asti ollu semmonen olo, että poika se on.

Voi että se ensimmäisen odotus oli jotain ainutlaatuista. :D Sai ostaa luvan kans kaikkea. Nyt ei viitsi ostaa mitään, ku entisiäki on jo vähän liikaa. :D

Mä sain eilen veljen poikien pieniä vaatteita kassillisen.. siellä oli myös kaikennäkösiä vauvaleluja (pehmo-helistimiä).. Ajattelin kaikki pyöräyttää pyykkikoneessa vaikka kai se ne on pessy ennen säilömistä (nuorin poika 2v) Mutta voikohan tollaset vauvanlelutkin pyöräyttää koneessa?

Takaisin