Itkuherkkyys

Ökkömönkiäinen

Oman äänensä löytänyt
Toisina päivinä itken kaikesta. Ihan kaikesta.. biisien sanat - itkettää, mietin jotain (ihan mitä vaan) - itkettää, mies poissa työn vuoksi putkeen viikon, - itkettää, Lässyttelen koiralle, - itkettää. Huoh. Itkupilli ja hormoonihirviö..
 
Voi kuinka tuttua. Itkettää joka asiasta :sad010Ei tälle voi kuin nauraa... ja kohta taas itkeä :wink En ole näin paha kyllä aiemmassa kahdessa raskaudessani ollut, mutta nyt näköjään niidenkin edestä.
 
Mua itkettää kanssa ihan joka asia, ja vaikka ei asiaa olisikaan. Tässä raskaudessa ei ehkä ihan niin paljon (vielä) kun esikoisesta, mutta kuitenkin. Isäntä oli tänään isompien tyttöjensä päiväkodin kevätjuhlassa ja näytti sitten pieniä pätkiä heidän esityksistään - vedet silmissä. Katsoin McLeodin tyttäriä ja siinä tuli sellainen "kunnialaulu" paikkakunnalle - vedet silmissä. Myös töissä tänään jostain syystä.
Äitini tajusi kysyä juurikin itkuherkkyyden takia, että olenko raskaana. Just kun Elliä odottaessa ja synnytyksen jälkeen itkin varmaan puolet vuorokaudesta...
 
Tänäänkin on tullut oltua kyyneleet silmissä... Työpaikalla, anoppilassa, tv:tä katsoessa... Yleensä en ihan näin moneen otteeseen ehdi päivän aikana itkeskellä! :D
 
Mä en yleensä pienistä itke, mutta nyt on kyllä itkuhormoneja varsinkin elokuvia katsoessa. Eilen tuli se "Valkoinen oleanteri" ja lopussa (ihme, että sinnittelin sinne asti) itkuhanat aukes eikä meinannu loppua tulla ollenkaan. Isäntä istu vieressä sohvalla surffailemassa ja katto ihan äimän käkenä, et mikä sille nyt tuli...
 
No täällä on vollotettu eilisestä lähtien lähes tauotta.. Mies ilmoitti lähtevänsä kotimaahansa reilu kahdeksi kuukaudeksi VIIKON päästä!
 
joo mä vollotan kaikelle,tänää nauratti niin kamalasti että mahaan sattui ja yht äkkiä se muuttui itkuksi,mies katto vähäo_O kyseli mitä ihmettä teen:smiley-angry026..viime raskaudessakin olin ihan mahoton vollottaja..ja sattuipa muutama sopiva tilanne ihan julki paikoilla jossa keräsin kyllä katseita...:smiley-ashamed008
 
Mua ei itketä mutta v*tuttaa senkin edestä. Kaikki ja kokoajan, mies jonon kärjessä.:cussing
 
Me haettiin grilliltä hampparit ja se tasku missä se hamppari on nii repes nii että täytteet valu pöydälle -itku pääs :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mulla on kyllä sama kun i-plläkin. Ei mua niin itketä.. Mutta toi kiukku ja vitutus, huh huh . Esikoisesta olin kyllä herkempi itkemään kuin nyt..
 
Ääh.. junassa nää yhteydet ei oikeen pysy, katos viesti bittiavaruuteen.. ajattelin tulla heiluttamaan valkoista lippua sen puolesta, että viimeistään nyt on mun aika tulla herkistely kaapista ulos :D yleensä en näytä oikeen mitään tunteita, mutta lueskeltuani neuvola ja ultrakuulumiset ketjua, niin onnen kyyneleet nous silmiin. Tuli erittäin suuri tunnekuohu, varsinkin Gatusan hyvistä uutisista :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mua ei juurikaan ole itkettäny, mutta kiukkuinen olen kuin ampiainen. Joka asia ottaa päähän, hermostun heti jos lapset ei tottele. Ja mulla on kyllä ennen ollut lehmän hermot laughing7. Toivottavasti palaisi olot ennalleen, etten vaan jäisi tällaiseksi, käy sääliksi muita....
 
Takaisin
Top