Meillä on käytössä
Neonate-merkkinen itkuhälytin. Saatiin appiukolta lahjaksi, itse ei ehkä oltais tuota ostettu. Oltiin ajateltu jotaan perus-Philipsiä tms, edullisempaa nyt kuitenkin. Tuo maksaa ainakin Gigantin verkkokaupassa 139e. Mut erittäin tyytyväinen kyl olen tähän! Harmi olis ollu, jossei tuota ois ite tajuttu ostaa.
Enimmäkseen häly on ollu käytössä, kun poitsu on parvekkeella vaunuissa päikkäreillä. On toiminu ketterästi pakkasillakin. Vanhempien yksiköstä voi itse säätää sen lämpötilan vauvan yksikölle, minkä alle (tai yli) asteiden mennessä vanhempien yksikkö hälyttää (meillä on kai jossain +5 asteessa, vaunuissa on alimmillaan ollut +8 jopa aika kovillakin pakkasilla). Vanhempien yksiköstä näkee myös koko ajan vauvan ympäristön lämpötilan. Kätevä, kun meillä ei oo sisälämpömittaria.
Hälyn ei tarvii vauvan pään vieressä olla että reagoi. Vauvan yksiköstä pystyy säätämään sen herkkyyden, kuinka kaukaa reagoi. Esim. yöllä tuo häly on noin puolen metrin päästä vauvasta ja kakkos-tasolla ottaa hyvin (tasoja yhteensä 5). Vanhempien yksiköstä sitten taas pystyy säätämään äänenvoimakkuutta, tasoja myöskin se 5. Mulla on yöllä kolmosessa se ja herää kyllä hyvin. Kakkonenki varmaan riittäis. Vitonen sitten on jo niin kova, että vaikut lähtee jos häly yhtään lähellä.. Ja siihen vanhempien yksikköön saa lisäks viel tärinän päälle äänen lisäks. Vauvan yksikössä sitten taas saa lisäks yövalon. Ei nyt ainakaan viel olla tarvittu..
Vanhempien yksikkö hälyttää kans, jos on unohtunu laittaa vauvan yksikkö päälle ja sillon, kun jommasta kummasta on akku vähissä.
Ladattavat akut, hyvin kestää. Yöseks kyllä laitan kiinni laturiin, joten en tiiä kuinka pitkään kestää. Molemmissa hälyissä siis näyttö.
On kyl ollu mahtava kapine. Kannattaa ottaa harkintaan, jos hälyä hankkimassa.:)