Isyyspakkaus

Kcatri

Näppärä viestien naputtelija
Haluaisin koota miehelleni ns. isyyspakkauksen, jonka antaisin hänelle sitten, kun saan oman äitiyspakkaukseni. Ehkä joku ajattelee samaa asiaa ja ajattelin, että olisi mukava avata keskustelu siitä, että mitä aiotte laittaa miehenne isyyspakkaukseen??
 
Itse olen ajatellut myös isyyspakkauksen tekoa ja bongasin tuolta kesäkuisista hauskan
idean, jonka Anni86 oli laittanut. Tässä hänen ehdotus;

Äänenvaimennussetti:

Kylpysetti:

Tutti

Pyyhe vauvalle

Korvatulpat

Kylpyyöljy

Fazerin sininen

Kylpylelu



Varpajaissetti:

Viihde-/hyötysetti:

Viskipullo

Vauvaopas (Mies hoitaa vauvaa)

Sikareita

Sarjakuva


Kama sutra

Vaipanvaihtosetti:

Namia, pähkinöitä

Pari vaippaa

Wow -pelikupongit

Kumihanskat


Pyykkipoika

Selviytymissetti

Suojalasit

Energia juoma

Talkki

Monivitamiini tabletit

Rasva

Sisua

Peppupyyhkeet

Särkylääke

Hengitysmaski

Deodorantti


Tulitikut

Varatissisetti:

Myslipatukka

Tuttipullo

Brejk patukka

Tutteli


Harsoja

Muuta hyödyllistä:


Kirja vauvalle


Pipo vauvalle ja muutamat vaatteet

 
Mä laitoin vauvavaatteita, sikarin, pieni konjakkipullo, hengityssuojia ja kertakäyttöhanskoja, valokuva albumi (kuvia meistä ennen vauvaa ja kuva minusta raskaana, yms...), kirjan (the dad who´s best at everything), T-paita missä luki Isä ja kuvakirja vauvalle.
Mä kirjoitin laatikkoon isyyspakkaus ja lähetin postissa. 
Mun mies tykkäsi ainakin! :)
 
Heh, toi Moonin linkki oli ihan huippu. Täytyykin ostaa tuo kirja miehelle joka on insinööri! :)
 
Ostin tänään kaupungilta H&M:ltä semmoisen bodyn, jossa lukee I <3 DAD.
Ja äsken innostuin tilaamaan tuolta mussukat.fi:stä tuon Vauva- omistajan oppaan, Äänenvaimennin- ja Isin kulta- tutit ja Tähtää ylemmäs isi! -ruokalapun. Lisäksi aion vielä ostaa Sisuja, ehkä kertakäyttöhanskoja ja pyykkipoikia. :) Hauskaa valmistella yllätystä.
 
Meillä sattui esikoisen syntymä niin, että isänpäivä oli samoihin aikoihin kun sain oman äitiyspakkaukseni, joten annoin sitten hänelle oman laatikkonsa isänpäivän aamuna. Rahaa käytin n. 30e ja päätin jo etukäteen, etten osta mitään turhaa vaan kaikki on sellaista mitä tullaan sitten joskus tarvitsemaankin. Nyt tuskin tulee mitään isompaa hommattua kun meillä kaikkea jo on. Pitää vielä mietiskellä.

Mutta seuraavanlaista oli meillä paketissa:
 -Tuo Moonin jo mainitsema kirja
- korvatulppia (oli lähdössä inttiin ja siellä tulivat oikeasti tarpeeseen)
- tuttipullo
- tutti
- kylpylelu
- kumihanskat (nämäkin oikeasti siksi, ettei meillä ollut ainoitakaan)
- body, ei ollut mitään sen kummempaa isään liittyvää, oli vain mielestäni kivan näköinen
- pikkusikareita
- pieni konjakki pullo
- energiajuomaa
- turkinpippureita
- dvd-leffa niitä omia hetkiä varten, mutta edelleen avaamaton kun ei ole ollut aikaa katsoa
- Isi on paras- muki
- uimalasit (suojalaseja kun meillä oli jo useammat ja miehen uimalasit hajosivat vain muutamaa päivää aiemmin)

Mieheni sai myös siskoltaan "isyyspakkauksen" ja minä sain jotain oikeasti tarpeellista silloin. Tuossa pakkauksessa oli:
- se samainen kirja :D
- I <3 dad ja I <3 mom - bodyt
- pehmokirja soittorasialla
- kylpypyyhe
- pehmustettuja pyykkipoikia nenään
- korvatulppia
- Isä-muki
- Jägertee- pullo
- pikkusikareita
- pulloharja
- essu
- kahvia

Ainakin minun mieheni tykkäsi noista paketeista. Vähän kyllä ärsytti kun tuo mieheni sisko raahasi meille myös tavaraa, koska mielestäni tuo on vauvan äidin homma. Mutta onneksi kerkesin antaa omani jo 2 viikkoa aiemmin. :p
 
Kiitos teille kaikille aivan loistavasta ideasta!! En olisi itse "yltänyt" tänne asti! Aion lainata/"varastaa" ideanne aivan varmasti! :)  En malta odottaa että pääsen pakettia puuhaamaan saatika antamaan!!
 
http://aijaa.com/v.php?i=001887844967.jpg

http://aijaa.com/v.php?i=003577844968.jpg

Tuossa olisi kaksi kuvaa siitä, mitä aion laittaa "isyyspakkaukseen". Tosin tuo harso on niin ihana, että taida raskia laittaa sitä. :) Jotain pientä aion vielä keksiä lisäksi.
 
Takaisin
Top