Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satu`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajattelin kysellä että meinaakos teidän miehet varpajaisia pitää?
Ja millasia? Itsellä kun ei oikeen noista varpajaisista ole kokemusta ja mieheni kyseli että millasia on suomalaisten varpajaiset... Kaljaa,ruokaa,sauna...onko kukaan keksinyt mitään muuta? [:)]

Tulitikku, sä oot tehokas :) Mä en oo alkanu vielä edes kokoamaan pakettia. Aattelin tehdä sen sitten mammiksella ja antaa miehelle sitten, kun synnytys alkaa jollakin tavalla osoittaa lähenemisen merkkejä. Me tehdään nimittäin parhaillaan suursiivousta kotona, joten en sais varmaan pidettyä piilossa, jos olisi jotain ostanut.

Hoo: mun mies ei oikein itsekään tiedä, innostaako häntä varpajaisten pito. Sanoin hänelle, et mun toive olis, et ne olis ennen ku kotiudutaan sairaalasta. Sillon ne olis tätä kaljaa, sauna ja sikareita -tyyppiä. Toisaalta tietty jos pitäiskin sellaset laajennetut, että myös pariskuntien naispuoliset vois tulla istumaan iltaa ja auttamaan mua jossain käytännön jutuissa. Sithän ne pitäis varmaan olla joitakin viikkoja syntymän jälkeen. Jos vauva on jo kotona, ni pitää tietty olla tarkkana, ettei sit kellään vierailla oo mitään flunssaa ja kuinka pitkä ylipäätänsä on varoaika ennen ku vieraita saa tulla jne.

Yhessä välissä suunnittelin, et jos innostuisin itekki väsäämään jonku pienen isyyspakkauksen, mutta taitaapi jäädä väliin... :/

Mutta ison sikarin kyllä vois ostaa, sellaanen kunnon juhlapötkö :D jos jostain sais sellasen bongattua.

Täällä sai ukko isyyspakkauksensa samaan aikaan ku minä pengoin äitiyspakkausta.. vaikka tieskin etukäteen sen saavansa, ni oli kyllä niin innoissaan ja täpinöissään että :D Mun vanhemmillekin sitä esitteli ylpeenä seuraavana päivänä ja jaksaa vielkii hokee kuinka magee se on [:D]

Mä en löytäny ihan niin isoa kun olisin halunnu.. tai netistä olis löytyny, mutten ite jaksanu tilata, kun oli ihan liikaa valikoimaa enkä tajunnu mistään mistään :D http://www.sikaritalo.fi/ .. tuolla on ainakin yks verkkokauppa mistä saa vaikka minkälaisia sikareita.

Ite päädyin ostamaan r-kioskilta niitä sellasia ns. normaalin kokoisia sikareita.. ei siis minitupruttimia vaan niistä seuraavia.

Minäkin aloitin tänään isyyspakkauksen varustamisen: pikkuruinen I <3 Daddy -body ostettu. Olen ajatellut antaa pakkauksen vasta isänpäivänä, jos mahdollista venyttää "luovutusta" niin pitkälle. LA:n perusteella ainakin pitäisi onnistua. Täytyy kai se olla valmis jo ennen sitä, jos tulee äkkilähtö. Hissukseen kuitenkin olen pakkausta kokoamassa..

tiiättekö muuten mistä löytäs semmosen supermies- isä paidan? siinä tais olla supermies logo ja isä lukee siinä sit jotenki... löytyyköhän jostaki kaupasta vai pittääkö tilata netistä??

tuol ekalla sivulla täs aiheessa on muistaakseni mun laittama linkki, mistä ite tilasin tommosen super-isi paidan :)

Toi olikin hei hyvä idea antaa toi isyyspakkaus isänpäivänä. Alunperin oli tarkotus että sitten kun vauva syntyy mutta toi isänpäivähän sattuu sopivasti marraskuulle. Mikäli pikkuherra vaan on vielä masussa sillon.

olis kyllä joo hyvä antaa isänpäivänä, mutta mulla on laskettu aika silloin. [:D] no, tuskimpa se silloin tulee syntymään, mutta olis hauska kun syntyis.

ite en oo ainakaan vielä edes aloittanut koko pakkausta... [:@]

tilasin super isi -paidan [:)] ja meinasin tilata äänenvaimennin tutinki.. mutta en raskinu ku remppaan menee jo niin paljon rahaa [:(] mutta onpa isille nyt hieno paita tulossa [:)]

Isyyspakkaus annettu!! [:)]
Oli tuleva iskä NIIIIIIIIIIN otettu [:)]

Pakkaukseen laitoin:
- pienen vaippapaketin
- tutin jossa lukee äänenvaimennin
- my dad rocks -ruokalapun
- tähtää ylemmäs isi -ruokalapun
- kylpyainetta ja sinkkivoiteen
- energiavajeeseen battery shotin
- viskiä ja sikareita
- parit vaatteet mm. iskän muru -bodyn
- vauva - omistajan opas -kirjan
- korvatulppia
- kertakäyttöhanskat
- puhdistusliinoja
- kylpypyyhkeen vauvalle
- purulelu/helistimen
- pyykkipoikia hajuntorjuntaan :D

Olikohan tuossa kaikki [8|] Oli kyllä niin otettu että loppupäivän ei muusta puhunutkaan eikä malttanut purkaa tavaroita "jos joku haluaisi nähdä hänen pakettinsa" [:)] Suloinen [:)]

Tuleva isi sai tänään omansa. Ihana kun oli vähän häkeltynyt, koko ajan toisteli että ei olis tarvinnu ja hirveen kalliita tietysti nämä jne...oli kyllä hyvillään [:)]

Nahkajäljitelmälaatikossa:
superisi t-paita
isi tähtää ylemmäs -ruokalappu
ääntä kohti -tuttipullo
äänenvaimennin -tutti
my dad rocks -pipo
vauva, omistajan opas -kirjanen
kertakäyttökäsineitä
pyykkipoika 'hajuhaitan estoon' -tekstillä
korvatulppia
battery-tölkki
fazerin punainen suklaalevy (myös lisäenergiaksi)
suihkusaippuaa (hikisten vaipanvaihtosessioiden jälkeiseen tarpeeseen)
16-vuotiasta Lagavulin-viskiä

Tuohon vauvakirjaan kirjoitin että josko tämä olisi semmoinen 'käyttöopas, jota tulis luettuakin'. Periaatteen mies kun ei käyttöohjeita kaipaa [;)]
Battery ja suklaa tuli heti tuhottua kun "nyt tarvii just lisäenergiaa" [:D][:D][:D]

Kuulostaa tosi ihanilta nuo teidän pakkaukset [:)] paljon paremmalta kuin tuo äitiyspakkaus [:D] Olen itteki alannu miettimään josko isäinpäiväksi kokoaisin jotain, meillä vauvan pitäisi syntyä vasta sen jälkeen, mutta jotenkin mulla on sellaiset fiilikset, ettei tämä asukki jaksa niin kauaa orottaa ku ois laskettuaika [:D]

Mie annan vasta hetken päästä sen (tuskin maltan oottaa isäinpäivään, katotaan), mutta kasattu on jo ainakin:

-I love dad -pipo
-Daddy's little hero -body
-viivi&wagner keittokirja (jos tissimaito ei riitä isille, saapi isi kokata ihan ite<3. Kokkailu on myös hyvä esileikki, kuten muutkin kotityöt)
-tutit , tavallinen ja mute-tekstillä oleva tutti. Käyttöohjeet mukana
-turkinpippureita (koska tarviit räjähtävää energiaa)
-sisuja (jos ei muulla selviä)
-nallekarkkeja (koska ne ei koskaan mee vauva-arjessa tasan. Kateudenestolääke)
-korvatulpat (jos vaimo tai vauva huutaa)
-Lacosten tuoksu ihan vain isän hemmotteluun
-intime shave -geeliä isän hemmotteluun
-áh?i rea?ga-ruokalappu ("isän renki") [saamea]
-sarakka -tekstillä varustettu keltainen kankainen kestovaippakuori (Sarakka on kätilöiden Jumalatar. Hän auttaa työtä tekeviä naisia tarjoten tukea ja lohdutusta ja suojelee erityisesti lapsia. Saamelaisten jumalatar)
-sinkkivoidetta ja talkkia hoitotarvikkeiksi
-harso suojelemaan huppareita maitopulautuksilta
-näpsy (isyyspakkauksen arvoitus. "arvaa mitä tällä tehdään": palkinto luvassa oikeasta arvauksesta)
-release me -kortti. Oikeuttaa vapaailtaan kaksi kertaa kuussa 1 vrk varoitusajalla.

Harkitsen että lisäisin vielä sen vauva omistajan opas -kirjasen. Ehkäpä :]

Meidän isyyspakkaus annetaan isänpäivälahjaksi. siihen ajattelin Nalle puh aiheisia juttuja (isin suosikki) mut ainakin seuraavat asiat siis:
- nalle puh lautanen, ruokailuvälineet ja nokkamuki
- nalle puh tuttipullo
-tutti
-lakupussi
. pikkupullo viskiä
- olipa kerran elämä dvd boxi
. my daddy rock body

ja hei tuo tähtää isi ylemmäks ruokalappu olis kiva mut mistä niitä saa?

Takaisin