Isyyspakkaus

Katjuskainen

Näppärä viestien naputtelija
Pulina82 tuolla toisessa ketjussa kyselikin, että mitä isyyspakkaukseen laittais... ja mä olen sitä myös alkanut miettiä. Mitä jos kerättäisiin ideoita tähän ketjuun, jollain toisella palstalla ehkä onkin jo aiheesta keskustelu, mutta jos perustettais ihan omakin:)

Eli ideoita isyyspakkauksen sisällöksi, kiitos!:)
 
Laitanpa itse ensimmäisiä ideoita...

- hengityssuojain (eikös niitä saa apteekista?) vaippojen vaihtoa varten
- korvatulppia
- I <3 DAD body tai vastaava, ainakin H&M myy sellaisia...
 
no joo..
mullakin tuli korvatulpat sellaiset eri äänenvaimentimilla.. hyvät siinä mielessä kun ukkeli just eilen puhu että pitäis ostaa uudet kun pändihommissa niin kuluu. tarjosin sille omani sillä verukkeella että tuskin mulla niillä on nyt käyttöä kun vaikka haluaisin pändikämpillä viettää aikaani niin siellä oleva pöly ja ahtaus saa mut jotenkin nyt pysymään sieltä poissa. onneksi kelpasi minun lainaan. sanoin että ostan sulle sitten myöhemmin uudet. ;)
enrgiajuomaa tulee kanssa ja tietenki naperolle äänenvaimentimia eli tutteja.. kivoilla teksteillä.
äidinmaidon vastiketta joo siltä varalta jos naperon oma "juomapullo" on viihteellä tms.. ja essu ja kumihanskat sekä hengityssuojain joo... vaipanvaihtoa ajatellen.... sekä tietenki viskipullo tms iskän mieltymysten mukaan..
[:)] ja paljon muuta kivaa:samanlaista paitaa ipanalle ja iskälle yms. ihan hömppäähän tuo on mutta kivaa ajanvietettä ittelle. [:D] netissä oli kaikkee kivaa monissakin nettikaupoissa. sieltä vaan ideoita ammentamaan....
 
Mulla tuli ensimmäisenä mieleen tää h&m:n myssy http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_ALL&shoptype=S
Ton sarjan housut kokoo 56 meiltä löytyykin mutta en jotenkin lämmenny niille bodyille...

Ehkä tosiaan ois kiva antaa joku konserttilippu tai muu että on isällekin tulossa luvattu vapaa ilta vauvasta ja saa viettää ihan omaa aikaansa kaverinsa tms kanssa... Näin niinkun vastakohdaksi tohon korvikkeeseen [:D]
 
Minä oon ostellut sinne vähän kaikenlaista.. Vauvalle hoito ja kylpykamaa,isille selviytymisvälineitä(batteryä,sisu askin,suklaata,rommipullon..) painoin valkoiseen bodyyn Isin Kulta tekstin,vaipanvaihtotouhuihin pyykkipoika ja kumihanskat,Tuttipullo ja korviketta, iskälle ja vauvalle samanlaiset pyyhkeet(koko tosin vähän eri vauvalla kun isillä[:D]) Ja ajattelin ostaa siihen vielä jotakin kalatavaraa(mies hirveä kalassa kävijä..)
Oon yrittäny tehdä paketista enemmän isin kun vauvan paketin..Toki panostanut siihen että sieltä löytyy isille ja vauvalle yhteistä puuhaa, kun esim tuo kylpeminen jne..
Noi olikin hienoja noi h&m :n mum ja dad vaatteet[:)]Täytyypi ruveta katselemaan josko jotain tilaisi itselle[:)][:D]
 
Mä meinasin et jotain hyvää konjakkia ja pari sikaria. Ei sillä et pämppääminen nyt millään tavalla liittyis vauvan hoitoon, mut toivottavasti joku ainaski käsittää! Siitä voi sit iskä juhlistaa lasillisella.

Olin kans ajatellut jotain iskän kulta bodyä tms. Ja jotain muuta siihen kans.
Tää voi nyt kuullostaa tyhmältä, mut olin eka kans ajatellut kertakäyttähanskoja ja hengityssuojainta mut en taidakaan niitä pakettiin laittaa. Syystä että musta vauvan hoito on meidän molempien homma joka tapauksessa, niin en haluaisi tehdä kakkaisista vaipoista sen suurempaa ja ällöttävämpää numeroa. Juu juu, tiedän että mieheni vaihtaisi ne vaipat vaikka kyseiset lahjat saisikin mut kuitenkin.. Sainpas mä ton kuullostaa taas vaikeelle.

Ehkä päädyn lippuihin johonkin konserttiin tai vaikka lätkämatsiin.
 
Memuli, mä ostin isyyspakkaukseen kans konjakkia 2 pikkupulloa ja yhden hienon sikarin. Mies ei normaalisti polta, mutta oli kyllä iloinen tuosta ja sanoi että kyllä syntymä on sitten sellainen juhla että yksi sikari kuuluu asiaan.

Ja ne pikkupullot sitä konua ajattelin että mies pakkais mukaan synnärille: toinen on hermojen rauhoittamiseen synnytyksen kuluessa (isät kun ei ainakaan meidän synnärillä saa ilokaasua...[;)]) ja toinen sitten juhlistamiseen kun pikkuinen on syntynyt [:D][:D].
Oli siinä paketissa kaikenlaista muutakin kuten suklaapatukoita (evääksi synnärille) ja vauvan (ja äidin) hoito-opas miehelle.

Ja kuten sanottu, mies oli tosi otettu että moisen paketin olin hänelle koonnut. [:)]
 
Cecilian pakkaus kuullosti kivalta! Jotain ton tyyppistä mäkin meinasin. Noi synnärieväät on aika hyvä idea!
 
Olen pakkausta alkanut jo tekemään. Ja nyt on paketissa mm. I<3Dad body ja myssy, vauvankäyttöopas huumorilla kirja, valokuva albumi, isä muki, pieni konjakki pullo, sikari aski, energia juomaa, sisu pastilleja, pari tuttia, auto lehti ja pyykkipoika vaipan vaihtoon.
Vielä jotain pitäisi keksiä.[:)]
 
Heips! tulin tuolta syyskuisista huhuilemaan.
Tämä isyyspakkaus oli vaan niin mieletön idea että otan röyhkeesti teistä vaarin ja
kasaan omallekin miehelleni jotain tämän tyylistä[:D][:D].
 
Mäkin innostuin aiheesta!
 
Ostin miehelle kirjan, jossa valmennetaan isä superiskäksi. Kirjassa on paljon vinkkejä ja neuvoja jokapäiväiseen elämään. Tosi hauskan oloinen. Meinasin itse ruveta lukemaan kun se tuli.. :) Tais olla mussukat.fi tai jotain sinnepäin mistä tilasin.
 
Samasta paikasta löytyi myös "isin kulta"-tutti ja "isi"-superman-t-paita.
 
Ja sitten vielä tilasin sarjakuvakirjan, nimeä en muista.. Kertoo kuitenkin raskaudesta ja miehen suhtautumisesta siihen.
 
Sitten vielä pitäisi löytää vaaville "i <3 iskä" tai "isin kulta" tms. body. Ja tietenkin hyvä sikari. Ja viskiä - mies tykkää siitä enemmän kuin konjakista.
 
 
Meikäläinen ajatteli myös viskiä, on nimittäin isännän suur herkkua (mutta tietenkin herkuttelee sitä maltillisesti). Sit mulle tuli aamulla tossa loistava idea: termospullo! Meillä nimittäin meni talven aikana just rikki kun oli autossa alkanut vuotamaan niin mies oli heittänyt sen sitten liikkuvan auton ikkunasta ulos äkkiä ettei koko auto oo kahvissa. Eiköhän sille termarille tuu käyttöö tässä isyyden myötäkin [:D] Me kun kiistellään siitä usein voiko vanhaa kahvia juoda, kun mulle se maistuu samalta kahvilta vaikka ois kolme tuntia seissy pannussa ja lämmitän sen mikrossa. Kun taas isäntä on sitä mieltä että HYYYI ei tollasta voi juoda. Mutta eikös se nyt oo sama asia kun termarissakin se seisoo monta tuntia, ainoo ero on vaan että siellä se pysyy lämpimänä [:D]
Korvatulpat on jo odottelemassa kotona pakkaamista laatikkoon... Sit vois ettiä kans jonkun vaatteen mikä sopii aiheeseen, kun isäntä itse maksoi h&m:n i<3dad bodyn niin en kehtaa sitä enää sinne laittaa. Ehkä sitä vois keksiä ehkäsyyn tai seksiin liittyvää vielä kun tuleehan äitiyspakkauksessakin kondomeja ja liukuvoide.
Muoks. Tässä nyt kuvaa mitä sain hommattua:
Juhlaan paukkuserpentiiniä, piippu, viskiä (korjasin etikettiin kolme kaksosta, kun ollaan kaikki kaksosia)
Arkeen sisua, energiaa, termari, äidinmaidonkorviketta, korvatulpat ja deodorantti
Parisuhteeseen kondomeja, after shave voide intiimialueen karvanpoiston jälkeen käytettäväksi

 
[font="times new roman"]Meillä isäntä sai seuraanlaisen paketin, tavarat oli kerätty ammeeseen jonka sitte annoin helmikuussa kun täytti vuosia.
[font="times new roman"] 
 
[font="times new roman"]Baby Blues –sarjakuvat – kevennykseksi ja mielenparantamiseksi
[font="times new roman"]Sikari – juhlan kunniaksi. Älä ota tavaksi!
[font="times new roman"]Kuohujuomaa – juhlavaan humalaan                                                    
[font="times new roman"] 
[font="times new roman"]Vaipanvaihto –survival -setti:
[font="times new roman"]Puhdistuspyyhkeitä – sinappikoneen huoltoliinat pieniin sotkuihin
[font="times new roman"]Sinkkivoidetta – jos peppu punoittaa
[font="times new roman"]Kumihanskoja – isin herkkien käsien suojaksi
[font="times new roman"]Pyykkipoikia – isin erittäin herkän nenän suojaksi
[font="times new roman"]Ilmanraikastin – jos edellisetkään ei auta
[font="times new roman"]Suojalasit – roiskeiden varalle                                                               
[font="times new roman"]Vauvan body – jos kuitenkin jokin edellä mainituista pettää
[font="times new roman"] 
[font="times new roman"]Yhteisiin kylpyhetkiin:
[font="times new roman"]Amme – iskän oman vastuualueen päätapahtumapaikka
[font="times new roman"]Kylpysaippua – loraus kylpyveteen saattaa jopa rauhoittaa vauvaa
[font="times new roman"]Pesulappu – pepun puhdistukseen                                                                              
[font="times new roman"]Kylpyankka – uimaseuraksi
[font="times new roman"]Vauvan huppupyyhe – söpöliinin kuivaamiseen
[font="times new roman"]Hammasharja ja –tahna – pikku hampaiden suojaksi
[font="times new roman"] 
[font="times new roman"]Yhteisiin ruokahetkiin:
[font="times new roman"]Ruokalappu – estämään paidan likaantumista
[font="times new roman"]Tuttipullo – kun tissi ei ole lähellä
[font="times new roman"]Pehmeä ensilusikka – syöttämisen avuksi sitten kun maito ei enää ole ainoa ravinnonlähde
[font="times new roman"]Mangoa soseena – ensisijaisesti vauvalle, hätätilanteessa saa syöttää myös mammalle
[font="times new roman"] 
[font="times new roman"]Yhteisiin hetkiin:
[font="times new roman"]Pehmeä kuvakirja – ensimmäisiin lukuhetkiin
[font="times new roman"]Tutti ja tuttiketju – tulpaksi ja äänenvaimentimeksi                   
[font="times new roman"]Helistin ja käsinukke – söpöliinin viihdyttämiseen
[font="times new roman"] 
[font="times new roman"]Iskän omaan hyvinvointiin:
[font="times new roman"]Brejk –suklaapatukka – kun tuntuu että tarvitset taukoa
[font="times new roman"]Battery –energiajuoma – äkilliseen lisäenergian tarpeeseen
[font="times new roman"]Sisu –pastilleja – sisua tarvitaan aina
[font="times new roman"]Buranaa – stressipäänsärkyyn ja/tai varpajaisten jälkeen
[font="times new roman"]Tulitikkuja – jotta silmät pysyvät auki yölläkin
[font="times new roman"]Korvatulpat – nukkumisen avuksi, käyttö sallittua vain ennen työaamuja
[font="times new roman"]Äiti 1 hlö – tämä ei ole paketissa, mutta antoi sen sinulle, hän on avain tämän survivalkitin onnistumisessa, tarvitsee yhtälailla huomiota ja hellää hoivaa kuten vauvakin toimiakseen kunnolla
Lupalappu lähteä kavereiden kanssa ulos + 5 € siideriin
 
Onpa hauskoja pakkauksia! [:D]
Mä en ole vieläkään tehnyt sitä, pitäis varmaan alkaa nyt kokoamaan jos vaikka saisi annettua pakkauksen sitten kun äitiyspakkaus tulee.
 
Voi kuinka mukavia pakkauksia. [8D]

Ite en ole ehtinyt/jaksanut tehdä moista, vaikka olisikin tosi kiva antaa miehellekin omansa pakkaus. [:)]

Joskos kans rupeais keräilemään [:)]
 
Olen jo jonkin aikaa pähkäillyt, että mitä antaisin miehelle synttärilahjaksi ja innostuin nyt tästä isyyspakkauksesta. Aivan loistavia ideoita! Täytyykin heti alkaa keräileen tavaraa... [:D]
 
Annoin eilen illalla mun miehelle isyyspakkauksen!

Se yllättyi ihan täysin ja oli NIIIN tohkeissaan! [:D] Oli ihanaa nähdä kun se penko sitä kuin pikkulapsi joululahjaa..

Ostin sellaisen suuren kauniin lahjarasian jonne laitoin sisään

*viskipullon
*ison Kuubalaisen sikarin
*nenäliinoja
*I<3dad bodyn
*satukirjan
*askin Sisuja
*tölkki Batterya
*kehtolaulukirjan + varmuuden vuoksi samat laulut CDnä
*uniriepu
*äidinmaidonvastike
*lahjakortti futismatsiin menopaluu kyyteineen ja 5 euroa bisseen[:D]
+Vielä ekstrana Nomination miesten rannekoru, jota oli jonkun aikaa himoinnut

Sit askartelin kortin, jonne kirjoitin pitkästä aikaa oikein rakkauskirjeen!!! [:)]
Oli ihana ilta.
 
Takaisin
Top