Isyyspakkaus

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko ajatelleet koota isyyspakkausta? Mitä sinne sopisi?

Tein viimeksi miehelleni isänpäiväksi, siinä vinkki :)
 
Esikoisen raskausaikana tein, mutta kuopuksen raskausaikana en tehnyt. Tuskin tälläkään kertaa.
 
Mietin isyyspakkausta jo viime raskaudessa, mutta jäi toteuttamatta. En keksinyt tarpeeksi sisältöä paketille ja enkä halunnut ostaa mitään turhaa joka jäisi käyttämättä, koska on vain hauska muttei tarpeellinen.
 
Mies sai myös äitini mieheltä pienen puisen, lukollisen isyyspakkauksen, jossa oli kalja, korvatulpat, tutti ja purkkaa :D
 
Mä en varmaan tällä kertaa tee. Tein sillon esikoisesta. Äitiyspakkaus on kuitenkin meille molemmille yhteiseksi :)
 
Kosmoskukka kysy tos toisessa ketjussa noista tuteista. Mä löysin sillon netistä (oli suomenkielinen sivusto), sivun mistä sai tilata omilla teksteillä tutteja. Myytiin kolmen pakkauksissa.
Tilasin teksteillä "äänenvaimennin", "isin muru" ja "born to play xbox, with my daddy" .

En kyllä yhtään muista minkäniminen se sivu oli :D
 
En tiedä laitanko ”isyyspakkausta”, mutta yhtenä osana miehen joululahjaa ajattelin tilata Amerikasta miehen lemppari NHL-joukkueen bodyn tai vauvakokoisen pelipaidan. Senhän voi sit kehystää seinälle, kun jää pieneksi. Miehen kavereilta jo kyselin vinkkejä, että mistä hommata.
 
En tiedä laitanko ”isyyspakkausta”, mutta yhtenä osana miehen joululahjaa ajattelin tilata Amerikasta miehen lemppari NHL-joukkueen bodyn tai vauvakokoisen pelipaidan. Senhän voi sit kehystää seinälle, kun jää pieneksi. Miehen kavereilta jo kyselin vinkkejä, että mistä hommata.
Tää on niin ihana idea:Heartred
 
Kosmoskukka kysy tos toisessa ketjussa noista tuteista. Mä löysin sillon netistä (oli suomenkielinen sivusto), sivun mistä sai tilata omilla teksteillä tutteja. Myytiin kolmen pakkauksissa.
Tilasin teksteillä "äänenvaimennin", "isin muru" ja "born to play xbox, with my daddy" .

En kyllä yhtään muista minkäniminen se sivu oli :D
Löysin ainakin tälläisen sivuston, kun eilen googlailin:
https://hattentatti.fi/tuote/tutti-kirkas-mute/

Tekisi mieli tilata tuo linkin tutti ja EMP:ltä pari pientä bodyä. Tuntuu vaan, että kauheasti tulee heti hintaa, jos vähänkin enemmän yrittää sisältöä saada. Harmittaa niin kovasti, kun eilen menin miehelle näyttämään batman-pussilakanan minkä ostin. Se olisi sopinut täydellisesti tähän.:rolleyes:
 
Myös kustomoitavat ruokalaput ja bodyt, voisi sopia pakkaukseen, samoin itsetehdyt lahjakortit/kupongit tyyliin "Tällä kortilla saat lunastaa yhden (1) poikienillan" tai jotkin liput konserttiin/matsiin.
 
Olen haaveillut tekeväni isukille oman pakkauksen. Kiva saada vinkkejä, mitä kaikkea pakettiin voisi laittaa.

Ajattelin jotakin tavaraa pilke silmäkulmassa ja sitten vähän vakavammalla mielellä. En ole vielä ihan varma mitä kaikkea.

Isäinpäivän aikoihin kaupoista saa varmasti isä-alusvaatteita. Sitten jokin t-paita voisi olla kiva: esim. Tikkunekun supermies logolla "superisi" on aivan ihana, ruokalappu kivalla tekstillä ja isin kulta-tutti ovat myös hyviä vaihtoehtoja.
https://www.tikkunekku.fi/c19-isyyspakkaus-isanpaivalahjat-p1-fi.html

Sitten kaikkea tarpeellista stressinhallintaan: korvatulpat, silmämaski, jonkin nasevan viestin sisältävä kondomipaketti ("juosset heti halua samaan tilanteeseen" tms. :wink), kamomillateetä, jotakin rauhoittavaa ja rentouttavaa löylytuoksua, elokuvaliput "sulle ja kaverille".....

Vaihtoehtoja tulee eteen varmasti niin paljon, että lopuksi joutuu karsimaan ettei paketista paisu liian iso ja kallis.
 
Myös kustomoitavat ruokalaput ja bodyt, voisi sopia pakkaukseen, samoin itsetehdyt lahjakortit/kupongit tyyliin "Tällä kortilla saat lunastaa yhden (1) poikienillan" tai jotkin liput konserttiin/matsiin.

Tuo itsetehty kuponki-idea sopisi hyvin ainakin minun miehelleni: tällä hetkellä nimittäin harrastuksia ja menoja on melko paljon :joyful:
 
Mä en tällä kertaa anna isyyspakkausta, mutta isänpäivälahjoja oon hankkinu.
 
Takaisin
Top