Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja -mimosa-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kehystetty ultra kuva vois olla kiva juttu. :)

Tässä on kelan kirje, jossa ei nyt nuo ylätunnisteet näy, kun siellä omat osoitetiedot ja hetu :) mutta ihan sellaiset kuin normikelakirjeissä ja kelan kirjekuoreeseen laitettuna postiin.

Liitteet

• 1474868053124.jpg
    1474868053124.jpg
    59.5 KB · Katsottu: 53
Ja tämä siis ihan netistä kopsattu juttu, ei oma idea :p en löytänyt sisällysluetteloa vielä, kun ei ollutkaan vauvakirjan välissä, mutta pitääpä etsiä!

Hauska juttu! Pitääkin lisätä tämmönen kirje pakettiin. :P

Ihan loistava kirje! Täytynee kasata miehelle paketti. Mun kummitäti osti sille jo häälahjaksi isä-kirjan, jota jo lueskellaan illalla sängyssä. Mies on tosi omistautunu ja innoissaan ja halukas tietämään asioita. Ollaan oltu "jäitä hattuun"-meiningillä vielä, kun ensi viikolla on nt-ultra niin sitten ehkä alkaa todellinen valmistautuminen vauvan tuloon.

Saan mun siskon printtaamaan "Kelan kirjeen" siihen pakettiin. Ihan loistavaa. Kohta alkaa olla tavarat kasattu... :P

Mä tein kanssa erikoisesta, mut nyt en tee enkä aijo itsekään ottaa äitiyspakkausta.. Sillon laitoin ainakin (mitä muistan) :

suklaata, energiajuomaa, viskipullon, laastareita, kumihanskoja, kosteuspyyhkeitä, nessuja, helistimen, vauvakirjan, vauvan käyttöopaskirjan, xbox peli lahjakortin, maailman paras iskä-heijastimen ja pyykkipojan

Nämä ideat on ihan parhautta. Pakko tehdä itekkin miehelle, esikoinen kun tulossa ja miehellä ei nyt ihan kaikki oli vielä muistissa. Vaikka on ollut hoitoapuna ystävien lapsia hoitaessa.

:happy093

Tää on kyl tosi kiva idea! Aattelin et yllättäisin miehen isänpäivänä ja antaisin paketin jo silloin :)

Mä kyl aattelin tehdä jonkun. Jotakin kivaa kyllä kehitettävä. Jokin pien laatikko ja jotain. Annoin jo isänpäivälahjaks taikamukin. Joka on musta kun kaataa kuumaa muuttuu valkoseks ja tulee kaikki esiin mitä siinä on. jossa si on ultrakuva ja teksti.

Hyvää isänpäivää

Mun isille

Voisin kanssa kyhätä :D mies oli niin pettynyt viime vuonna kun meille tuli ÄP ja siellä ei ollutkaan hänelle mitään. Meidän paketista varmaan löytyisi

- Protsku patukka
- Korvatulpat
- Käsirasva
- ilves tuttipullo/tutti (mies siis ilves-fani)

Nämä nyt ainakin.. Esikoisen kaapista I love dad body löytyykin jo sekä sukat. Ihanaa kun näitä ideoita on muillakin :D ehkä saan hänet yllätettyä vielä. Teen pakkauksen siten että hän saa sen samaan aikaan kun toinen ÄP saapuu. Totesin että parempi se on ottaa uudelleen kun niille vaatteille on aina käyttöä vaikka niitä nyt entuudestaakin jo on.

Oletteko miettineet miten pakkaatte isyyspakkauksen? ÄP laatikko voi olla liian iso, ja kylpyamme meillä onkin niin en oikein keksi mitään hyvää ideaa. Ellen sitten ikeasta jotain lelulaatikkoa hae paketiksi :D

9230460e1d83d1fb1dc78952c4a22974
Tällainen tuli sitten kasattua! Mies on insinööri ja tykkäskin erityisesti vauvan "ohjekirjasta" :)

Mä laitoin isoon pahvilaatikkoon jonka paketoin lahjapaperiin. Sitä tavaraa kertyikin aika paljon niin ihan mihinkään kenkälaatikkoon ei olis mahtunut... :)

Takaisin