Isyyspakkaus

Annin_eka vähän riippuu millaisen sikari haluat ostaa, mut kaupoissa niitä myydään ja ainakin kioskeilla tms. Ja vähän parempi laatuisia saa tupakkakaupoista. Itse en polta, mutta mies välillä polttaa vanilja sikareita tai noita tupakkakaupan sikareita konjakin kanssa. Ja juu voi sen laittaa jo nyt pakkaukseen, vaikka idea taitaa olla se et tuore isä tarjoaa porukalle ne sikarit ja tytöstä sikarin ja konjakkia.
 
Annin eka: Mistä oot löytänyt vaipanvaihto-ohjeen, vai ootko tehnyt itse? Mä oon koittanut netistä ettiä mut ei viel oo tullu vastaan.
 
Annin_eka, milloin ajattelit antaa isyyspakkauksen? Sikariahan tulee säilyttää humidorissa - eli kosteassa ja viileässä laatikossa/kaapissa (jääkaappi voi ehkä hätätapauksissa käydä), muuten se kuivuu ja menee pilalle. Kyllä sitä kuivana polttaa voi, mutta jos panostaa hyvään sikariin, ei ehkä kanata antaa mennä pilalle kun makuelämys kärsii. Jos itse ostaisin varpajaisia varten hienon sikarin, odottaisin sen kanssa jos ei olisi tapaa jolla säilyttää. Mutta halpissikareita voisin kyllä heittää mukaan jo tässä vaiheessa kun ei se laadultaan yleensä ole kummonen.
 
Moikka! Kivoja ideoita aiemmilla kirjoittajilla. Mäkin kokosin isyyspakkauksen, jonka annoin kolme viikkoa sitten samalla kun sain itse äitiyspakkauksen. Itse hankin pakkaukseen tuttipullon, tutteja, laastaria, ensikirjan, valokuvakehyksen ja vähän herkkuja. Hienoimpana juttuna omasta mielestä tilasin jostain nettikaupasta iskälle paidan painatuksella " I love my son" ja tulevalle poitsulle bodyn painatuksella " I love dad". Nuo paidat oli kyllä tosi hauskat. :)
 
Tänään täydensin isyyspakkausta Brion puuhelistimellä ja ihanalla bodylla jonka ajattelin sit olevan vauvan kotiutumispuku sairaalasta :)
 
Annoin alkuviikosta miehelle sen isyyspakkauksen, tykkäsi tosi kovasti ja parasta oli kuulema olut ja "vapaudut vastuusta" (vaipanvaihto) kortit :D
 
Ja kuva perään
791326e1bfe1b3822e34fca74fa0714a
 
Minä annoin pakkauksen viime viikolla "Kelan"kirjeen kera. Kirje meni alkuun aivan täydestä, mutta kun mies alkoi sitä tarkemmin lukea, niin hoksasi sitten, ettei se taidakaan ihan kelalta olla. laughing7 Luetutti sen kovin ylpeänä myös yhdellä meidän kaverilla, joka kävi illalla.

Sisällön kanssa meinasi lähteä vähän lapasesta, kun pakkausta oli niin hauska koota. Ilmeisesti pakkaus oli myös hauska saada, koska sen verran hartaasti sisältöä tutkittiin ja suurin osa valokuvattiinkin. :) Etukäteen vähän jännitin, että mitähän tuo tuumaapi, mutta vastaanotto ja miehen reaktio oli erittäin positiivinen yllätys minullekin. :love7 Osa valokuvista piti sitten jo jakaa tuleville isovanhemmille ja parille kaverille. Aikoi myös jossain vähän myöhemmässä vaiheessa laittaa facebookiinkin kuvamateriaalia (ei olla siellä huudeltu vielä kellekään mitään).

Jaottelin sisällön "Vauvan hoito", "isän hoito" ja "yhdessä vauvan kanssa" osioihin. Sieltä löytyi kylpypyyhettä, molemmille suihkusaippuat / kylpyöljyt, huppupyyhettä, "isin pelikaveri ja äänenvaimennin" -tuttia, suklaata, kahvia, vitamiiniporetablettia, vaipanvaihtosettiä ohjeineen, korvatulppia, helistintä, Brion muotolaatikkoa, viskipulloa, kuvioharsoja, muutama vapaailta / vapaudut vaipanvaihdosta -kortti, ruokalappua, deodoranttia yms. Suurimmaksi suosikiksi osoittautui bodyt, joista toiseen olin painattanut yhden miehen lämpibändin logon ja toiseen sitten pelipaitatyyliin pienokaisen tekonimen. Laatikosta löytyi myös onnittelukortti ja pakkauksen sisältö eriteltynä äitiyspakkauksen tyyliin. Jokaiseen tavaraan olin vielä askarrellut pahvista erivärisiä sydämiä, joihin olin kirjoittanut pilkettä silmäkulmassa kunkin käyttötarkoituksen. Koitin liittää kuvan tähän mukaan, mutta ne on näköjään liian isoja tiedostoja kännykässäkin.
 
Takaisin
Top