Isyyspakkaus

Mustaajavalkoista

Kommentoinnin ninja
Syysmammat 2016
Oottekos ajatelleet koota tai jo ehtineet kokoamaan isille isyyspakkausta? Laitellaanko hyviä vinkkejä pakkauksen sisällöstä, jos joku sellaista on ajatellu koota! Mulla on pakkaus mietinnässä, mutta mitään konkreettista en oo vielä saanu aikaseks, yllättäen taas juu. Ideana kyllä olis kiva semmonen miehelle antaa, etenkin kun tälle mun tyypille pakkaus tulis takuuvarmana yllärinä. :)
 
Olen ajatellut koota. Annoin esikoisestakin. Siellä tais olla joku vauvaopas, Popin peitto, body ja suklaapatukka ja ehkä jotain muuta, mitä en enää muista.
 
Mä tein esikoisen kohdalla, mutta nyt en ajatellu. Meille ei tuu äitiyspakkausta ja mies on jo valmiiksi isä :D Esikoisen kohdalla pakkauksessa oli mm. kylpypyyhe, ankka ja kylpyöljy, tuttipullo, pulloharja, vauvakäsikirja, lahjakortteja (3*paistettu muna aamiaiseksi, 3*vapaailta, 3*pitkät aamu-unet ym.), lastenlaululevy, vauvan puuhakortit, kalja, energiajuoma, suklaata, korvatulpat, varmaan jotain muutakin. Olin miettinyt sellaisia asioita, jotka olis nimenomaan erityisesti isälle tai isän ja vauvan yhteisiin hetkiin.
 
Tää oli hyvä puuhakorttipakka. Toisille varmaan itsestäänselvyys, mutta kyllä meillä oikeesti mietittiin mitä sellaisen pikkuvauvan kanssa oikeen tehdään ja miten sen kanssa voi leikkiä, kun toinen ei vielä tajua mistään mitään :D
Tuolla oli hyviä vinkkejä erilaisiin juttuihin ja ne on jaettu iän mukaan. Esim. 1-2 kk silitelyleikkejä, loruja, juttelua.

2f6843fa409482ee8dd990cc07251f7d
 
Tässä vielä toi vauvakäsikirja ja sellaisia levyjä, joista meillä on tykätty jo alle vuoden ikäisenä. Toi vauvan vaaka oli mukana isyyspakkauksessa.

69825735fcb3c4f35defb7c43eab7017
 
Vauvan vaaka on kyllä hyvä levy. Sitä paljon on töissä pieniä hoitaessa tullu kuunneltua. Toinen hyvä sit vähän isompiakin lapsia ajatellen on Siinan taikaradio. Siinä tulee laulukirja ja cd samassa paketissa. Ne laulut on mahtavia, kun niihin on sit ohjeistettu laululeikitkin.

Nuo puuhakortit kyllä alko mua kiinnostaa. Täytyykin ehkä semmoset metsästää. Pakkaukseen oon aatellu sen lisäks jotain kirjaa omiin lukuhetkiin, juurikin jotain kylpysettiä ja totta kai pari pulloo jotain erikoisolutta, koska mun mies niistä kovin tykkää. Jotain muutakin mukavaa pakkaukseen vois vielä keksiä...
 
Esikoisesta annoin miehelle isyyspakkauksen 2,5kk ennen laskettua aikaa, nyt en ajatellut tehdä :D Silloin kasasin sen ajatellen just isän ja vauvan yhteisiä hetkiä, oli ainakin lastenlaulu-cd, paras isä-kahvimuki, vauvalle tuttipullo ja tutti ja oisko ollu molemmille jotkin paidat tms :hilarious: Ei pysty enää muistamaan, enkä silloin muistanut valokuvata sisältöä :grin Mut tuleva isä kyllä tykkäsi...
 
Miekin ajattelin tehdä pakkauksen ja antaa sen isäinpäivänä, joka on Itävallassa kätevästi kesäkuussa :) Muutamia hyviä vinkkejä teiltä jo tulikin, mutta lisää kaivataan!
 
Mä mietin et mä voisin tehdä omalle miehelle isyyspakkauksen sit kunnes jää vanhempainvapaalle tytön kanssa ja mä meen töihin. Mut toisaalta mietin että ois se kyl kiva antaa jo aikasemminkin:woot: mitä mieltä te ootte? Ennen syntymää vai sitten kun ne jää "kaksistaan"?
 
Itse annoin isyyspakkauksen jo pari viikkoa sitten hääpäivälahjaksi. Tai jätin sen portaille ja sanoin että sulle tuli paketti. Meni ihan halpaan! Laitoin siihen pari aidon näköistä kelan lappua. Mut lopulta viskipullo ja suklaalevyt paljasti mun tekemäksi. Tykkäsi kyllä tosi paljon. Laitoin siihen vaipanvaihtosetin: vaippoja, sinkkivoidetta, puhdistuspyyhkeitä. Lisäks tutin, tuttipullon, harsoliinoja, vauvan yöpuvun, vauvalle sukat ja tumput, isälle sukat, deodorantti, 5 levyä suklaata, viskipullo varpajaisia varten.

Tää on meidän esikoinen joten meillä puuttuu kaikki tarvittava. Musta tää oli hauska tapa hankkia niitä tarvittavia asioita.
 
Kiitos ideoista!
Tämmöisiä kasasin isyyspakettiin, jonka annoin viikko sitten:
- Joitain pieniä vaatteita, joissa tulevalle isälle merkityksellinen kuvitus
- Korvatulpat
- Lahjakortti useisiin pitkiin aamu-uniin
- Isille Out of office IPA-olutta
- Vaaville Little baby organic -korviketta ja pari lasista kemikaalitonta Lifefactory-tuttipulloa
- My dad rocks -body Kauppahuone Pahikselta
- Isin kulta -kirjailtu harsoliina Mussukat.fi:stä
- Vauvan kanssa -puuhakortit
- Vauva, omistajan opas, käyttöohjeet, vianmääritys ja ensimmäisen vuoden huolto -kirja
- Luonnollinen lapsuus -kirja

Koetin löytää vauvalle ja isälle samanlaiset vaatteet, esim. farkkuhaalarit tai henkselit, mutta se jäi myöhempään.

Saaja ei ole liiemmin materian perään, mutta tämä oli ainakin minusta kiva tapa hankkia tarpeellisia tarvikkeita vauvalle ja orientoida itseä sekä tulevaa isää.
 
Mä sain vihdoin kanssa omani valmiiksi ja isyyspakkaus odottaa parhaillaan töistä tulijaa saapuvaksi :)

- Nalle-haalari
- Selkähieronta-lahjakortti viidelle kerralle
- Vapautus vaipanvaihdosta -lahjakortti kolmelle kerralle
- Vauvan pesuneste
- Pieni tuttipullo
- Kylpyankkoja
- Suklaata (lähinnä että voi mua heitellä niillä tarvittaessa :D)
- Alkoholiton tumma lager
- Alkoholiton vaalea lager
- Sikareita
- Korvatulpat
- Harsoja
- Äidinmaidonkorviketta

ImageUploadedByVau Foorumi1472641738.772791.jpg
 
dcc4736cce37eab47c84b850b9d74e03


Tutti, tuttipullo ja pulloharja, korvike, muki, purulelu, vauvalle sukat, töppöset ja body, viltti, vaippoja, kosteuspyyhkeitä, saippua kumiankka, vauvaomistajan opas, kondoomeja, energiajuomaa, sikareita, koskenkorvapullo ja särkylääkkeitä.

Ideana oli että niin vauvalle tavaraa ku isillekkin omia juttuja. :) mies oli tyytyväinen ja vauvaomistajan oppaan luki ensimmäisenä iltana.
 
Takaisin
Top