Isyyspakkaus

omrA

Näppärä viestien naputtelija
Elokuunmammat 2015
Ajattelinpa kysellä ihmisten mietteitä eli mitäpä tuumailette isyyspakkauksesta? Meinasitteko tehdä semmoisen? Mitä laitatte sinne? Milloin annatte sen tulevalle iskälle?

Kuulin tällaisestä vasta pari päivää sitten x) Jotenkin asia alkoi vaivaamaan sen verran että kaipa ajattelin sitten tehdä rakkaalleni sellaisen :) Vaikka ei me ostettu toisillemme edes mitään ihmeen huomenlahjaa naimisiin mentäessä, joten yleensä en tällaisiin "hupatuksiin" lähe :hilarious: Mutta mielestäni olisi ihana muistaa isääkin, pienellä huumorilla maustettuna tietenkin :wink
 
Minä tein sellaisen vaatimattoman pakkauksen. Siinä on tutti, tuttinauha, harso, vauva-käyttäjän opas kirja ja jonkun kortin ostan/teen :) Joku isä-aiheinen vaate olis ollut kiva, mutta en oikein löytänyt :sad001
 
Mä tein ja eilen malttamattomana annoin. Sai kyllä huippu vastaanoton, mies oli ihan yllättynyt ja otettu.

Pakkauksessa oli
- i :Heartred dad body, jumpsuit, sukat ja tossut
- pehmo jalkapallo isän ja pojan ekoihin pelihetkiin
- isän omiin hetkiin isä-muki, pari karkkipötköä, nappikuulokkeet ja olutpullo
- pepun pesuhetkiin kosteuspyyhkeitä, harsoja, pyykkipoika ja kumihanskat :D
- tulevia kylpyhetkiä varten samanlaiset raitapyyhkeet molemmille, kylpykirja, kaksi kumiankkaa, isälle saunatuoksu ja vauvalle pesuneste
- vauvan syntymän kunniaksi pieni 5cl viskipullo ja lakritsipiippuja
- vauvan käyttöopas -kirja
- korvatulpat
- hemmottelukortti iskälle, mm.vapautus vaipanvaihdosta, vapaa ilta mahdollisuus yms.
- rakkauskirje

Muutama ihan huumorijuttu, mutta paljon semmosta, joita olisi muutenkin hommattu. Olin aivan intona kokoomassa ja keksinkin koko ajan lisää laitettavaa pakettiin. Saatoin pari kyyneltäkin tirauttaa kun mies oli niin iloinen ja mä niin onnellinen kun sain yllätettyä ja ilahdutettua. Koen kyllä koko jutun vähän semmoseks ensimmäisen lapsen jutuksi, että tuskinpa seuraavien mahdollisten tulokkaiden kohdalla enää toteutan.
 
Takaisin
Top