Isyyspakkaus!

siira

Satasella mukana keskusteluissa
Ketä on suunnitellu tekevänsä? Mä tein esikoista odottaessa ja mietein, että pitäiskö sitä tälläkin kertaa :)
 
Mä tein esikoisen aikaan. Nyt ajattelin järkätä miehelle varpajaiset isyyspakkauksen tilalla, kun se ei koskaan varpajaisia ehtinyt viettää esikoisen jälkeen..
Pakkauksessa oli silloin

-Vaipat
-Kosteuspyyhkeet
-Harsoja
-Kertakäyttöhanskat
-Tuttipullo
-Ruokalappu
-Maidonkorvike
-Tutti
-Vauvan pesuneste
-kertakäyttösadetakki
-Vauvan kylpypyyhe
-Vauvaöljy
-Varabody
-Myssy
-Bepanthen
-Nallepuh- laastari
-Käsidesi
-Hierontaöljy
-Liukuvoide
-Redbull
-Karkkia
-Aspirin zipp särkylääke
-Korvatulpat
-Kotoapoistumiskaavakkeet x 5
-Viskipullo
-Sikarit

Mulla oli sellainen pakkauksen käyttöohje mukana, jossa kerrottu mihin mitäkin tarvitaan..
 
Meillä mies sai serkultansa tuon vauva: omistajan oppaan kirjan ja ainakin automieheen se upposi täysin :grin kyllä saatiin erättä kertaa nauraa vedet silmissä kirjan jutuille.. ihan siis asia tekstiä. Kannatan tätä isyyspakkaukseen.
 
Mulla on suunnitelmissa tehdä isyyspakkaus! Tilasin jo Jari Sinkkosen Isäksi ensi kertaa -kirjan joka vaikutti todella mielenkiintoiselta. Oon myös silmäillyt netistä muutamaa t-paitaa.. Muita juttuja olis varmaan noi vauvakamat mut sit pitäis jotakin muuta keksiä. Jotenkin ärsyttää aika huolella et isälle lahjaksi annetaan viskipulloja ja äiti saa "lahjaksi" vauvanvaatteita... Siksi en ihan stereotyyppisesti aio tota pakettia rakentaa.
 
f215269b9f322aa8c3aac7a294941833


Pakkauksen ekat komponentit ovat saapuneet!
 
Miula on tällä hetkellä kasassa:

-Kirja: VAUVA omistajan opas -kirja. Käyttöohjeet, vianmääritys, ensimmäisen vuoden huolto.
Tästä on myös jatko-osa olemassa: Taaperon omistajan opas -kirja. Käyttöohjeet, vianmääritys, neuvot päivitykseen
-Tutti
-Tuttinauha
-Tuttipullo
-Kylpyankka
-Sisu-aski
-Korvatulpat
-Energiajuoma
-Body (I love dad yms.)
-Sukat (I love dad yms.)

Vielä pitää jotakin muutakin lisätä :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: jnk
Olisko ollut ihan h&m vai peräti joku halpahalli :D Ei oo kauheesti varaa sijoittaa mihinkään yyber merkkihienouksiin niin oon pienellä rahalla yrittänyt etsiä kaikenlaista hauskaa :)
 
No vielä parempi! Menee kauheesti rahaa kaikkiin hankintoihin + kesä on vielä tulossa.. Tosin nyt menee puistokaljoihin huomattavasti vähemmän rahaa kun viime kesänä! :D
 
Mitenkäs teidän isyyspakkaukset edistyy vai oletteko antaneet jo? mä pidin tätä aluksi jotenkin tyhmänä ideana, mutta kaskummaa olen nyt ihan innoissani tälläistä tekemässä :D
 
Mulla olis intoo ja ideoita koota isyyspakkaus. Mut tiedän et mies ei kummemmin sentyyppisistä jutuista innostu joten ehkä jätän sen nyt tekemättä.. meidän tapaukses sekin olis loppujen lopuks paljon enemmän äitiyspakkaus kun isyyspakkaus :D ostin kuitenkin jo sen vauva, omistajan opas- kirjan miehelle kun se tulee olemaan ihan pihalla vauvanhoidon suhteen aluks ja tykkää lukee :) annan sen varmaan vasta sit synnärillä. Tai jos en malta oottaa ni vähän aikasemmin, sit mieskin ehtis perehtyy vähän ennen vauvan tuloo.
 
Ajattelin antaa parin viikon päästä, äitiyspakkaus pitäisi tulla silloin mutta en osaa päättää antaisinko sen ennen, samaan aikaan vai jälkeen sen..?
 
Mä oon ajatellut antavani ens viikolla sokerirasituskokeen jälkeen, ikäänkuin kiitokseksi tietenkin siitä, että on tukena koko ajan, mutta myös siksi, että joutuu heräämään vapaapäivänään seitsemän jälkeen ja joutuu kökkimään mun kanssa terveysasemalla kuuntelemassa mun valitusta :D haluan kyllä saada äitiyspakkauksen eka, joten jos se ei ole tullut siihen mennessä annan sitten myöhemmin..
 
Meille tuli jo äitiyspakkaus, joten ajattelin et nautittiin siitä nyt ensin yhdessä, sillä suurin osahan siitä on meidän yhteiselle aikaansaannokselle. Isyyspakkauksen ajattelin koota tässä parin viikon sisään ja yllättää
 
Takaisin
Top