"isyyspakkaus" ;)

kevätilo

Oman äänensä löytänyt
Kun kelalta saa äitiyspakkauksen, niin entä isyyspakkaus?
Mää joskus luin jostain blogista et äippä oli tehny isille ylläriksi pakkauksen. Musta idea oli huikee ja haluun ehottomasti tehä mun miehelle, tulevalle isille sellasen :)
Onko kukaan muu äideistä tehny joskus/ajatellut tekevänsä isälle pakkaksen?
Minä hirveesti pyörittelen päässäni ajatusta siitä et mitä isyyspakkaukseen keräilisin...
 
Olen varmaan samaiseen/samanlaiseen blogiin törmännyt ja kyllä innostuin ideasta eli aion ehdottomasti tulevalle isukille kasata sellaisen. Pari tavaraa jo tiedänkin mitä aion pakkauksen laittaa :)
 
Ihana idea :) ihan uus juttu mulle. Mutta ehdottomasti haluaisin toteuttaa.... Kertokaahan mitä siihen vois tulevalle isälle laittaa? Vielä kun tää on mun miehelle ihan eka lapsi.
 
Kiva idea! :) Ise tässä mietin tällaisia ja netistä bongasin vinkkejä:

-paljon näyttää löytyvän tavaraa (vaatteita, tutteja, tyynyliinoja, mukeja jne.) tekstillä "isi on paras", "i :Heartred dad" jne
-jos miehellä on joku lempijoukkue, niin sen joukkueen body vauvalle
-korvatulpat
-"Vapaudu vaipanvaihdosta" -kortti :wink
-kertakäyttöhanskoja, pyykkipoika, hengityssuojain :wink
-joku alkon pullo (?)
-toki ihan jotain "peruskamaa", vaippoja, tutti, tuttipullo jne.
-ehkä jotain pikkutuhmaa jos se peittokin alkais sitten jossain välissä heilua :wink

Jos ei turhia halua söpöstellä, niin nämähän voisi laittaa kaljalaatikon sisälle. Voisi mies ihmetellä, mistä nyt tuulee :wink
 
Ehdoton isinpäivä lahja.
Näin tein esikoisenkin aikana.

- kortti
- isäni on supermies kirja
- tuttipullo
- korvatulpat
- vauvalle tumput, tossut ja pipo (itsetehdyt toki)
- makeisia väsyttävään vauva arkeen
- "vapaalippu" poikien iltaan :wink
- vauvakirja
- pakkauksen käyttöohjeet

Hmm.. mitähän muuta siellä oli.
kaikki pakattuna kauniisti laatikkoon! :D
Ja isinpäivä kahveilla sai paketin. Meni mies aikalailla hämilleen. :Heartred
 
Mä luulen, että tuolle mun miehelle riittää pullollinen hyvää viskiä :D sen voimalla ei vauvaa hoideta, mutta toimii varmasti hyvänä palkintona tehdystä työstä :D
 
Oi, aivan ihana idea tuollainen isyyspakkaus! Koskaan aikaisemmin en oo sellaisesta kuullut. Pitääpä itekin kyllä sellainen väsätä miehelleni! :) Kertokaa ihmeessä vinkkejä, mitä siihen kannattaa hankkia, tuossa tulikin jo monta hyvää ideaa.
 
Hauskoja ideoita teillä :)
Mää on täs nyt kans pikkuhiljaa kasaillut kaikkea tavaraa kyseiseen pakkaukseen.
http://www.tikkunekku.fi/index-fi.html
Tuolta linkistä löytyy kaikkea kivaa.. Kandee vähän kurkistella :wink Koukuttavaa...
Mulla hankittuna
-"äänevaimennin"-tuti
-i:Heartreddad sukat
-lasinen tuttipullo, äidinmaidon korviketta
-"tähtää ylemmäksi"-ruokalappu
-itse kuvioitu (kangastusseilla) harso
-vaippa, kosteuspyyhkeitä

vielä ois tarkotus ettii
-kylpypyyhe
-jotain herkkua & ylellisyyttä isille
-"isin kulta"tms. pipo
-joku lelu
-ja vielä jotain... jotain joka ois oikein sykähdyttävää.. en oo vielä vaan keksiny et mitä se ois...

Pakkauksen antamisen ajankohtaa oon pohtinu... Synttärinä (joulukuussa)? Toi isäinpäivälahjaksi antaminen oli kans hyvä idea jaica! Kiitti :)
 
Vaikka isi ei meidän kanssamme asukkaan nyt niin silti..

Isyys pakkaus nro. 2


* Erillaiset isät kirja
* Paketti keksejä
* Korvatulpat, kahta eri kokoa!
* Pojan 4v. piirrustuksia
* Angry Birds tikkareita pahoihin päviin.
* Retrohko leijona body kokoa 56cm
* Kutsu perhe valokuvaukseen

Hankintaan
* Tuttipullo, Olisko aventtia mitä nyt vauvalle hankkis
* Korvike pakkaus
* Ensi tutti vauvalle
* Isälle tutti karkkeja tuubi
* Pampers baby box.
* Kortti + Käyttöohje


Muutama viikko vielä aikaa keräillä pakettia.
Löyty valmiiksi puman punainen kenkälaatikko, jota täytyy vähä tuunailla
ja johon saa suoraan jemmaan tavarat. :D
 
Muokattu viimeksi:
Lisäyksiä tulossa jo tuohonkin.. huh tajusin tänään et mun laatikko kävi jo pieneksi..
Löysin muutaman ihanan vaatteet joka menee tuonne vielä..
 
Wau! Loisto idea! Enpä ole aiemmin törmännytkään..

Minä taidan antaa tuon "isyyspakkauksen" vasta jouluna lahjapaketissa (ja korttiinkin voisi kirjoittaa just jotain "iskälle ja tulevalle vauvalle" ym. yhteinen lahja). Niin siinäpähän iskä saisi pohtia mitä paketissa voi olla! :) Ja toisaalta nyt isänpäivä tuntuu ehkä hieman aikaiselle.. Ja kun sen äityspakkauksenkin saa vasta myöhemmin.

Kivoja ideoita olette jo keksineetkin pakkaukseen!
Mulla ainakin menee:
- äidinmaidonkorvike ja tuttipullo
- "isän poika/tyttö" tms. vaate myös (ym. teksti)
- jotain vauvan hoitoon liittyviä välineitä "vinkkinä", vaikkapa kynsisakset (kun minä olen joutunut pääasiassa muistuttamaan esikoisen kynsien leikkaamisesta..)
- ehkäpä joku "yhteinen" kirja/lelu ym. tuleviin yhteisiin hetkiin
- ja tuo "iskän vapaalippu" omiin menoihin on myös loistoidea
- iskälle mieleisä herkkuja -ehkäpä suklaata
- ja "vapaalippu" myös äidille -vaikka 3 täysin nukuttua yötä ilman yösyttöjä.. vaikka onkin isyyspakkaus. Niin taidanpa tunkea senkin sinne mukaan niin asia ei unohdu! :)
 
Löysinkin kotoa vanhan korin jota suunnittelin jo aikasemmin vauvan lelu koriksi.
Tosin se kaipaa uudet maalit pintaan.
jos saisin jonkun kaverin puhutettuu nyt maalaan sen mun puolesta ni voisin sulloo noi kaikki sinne! :D
ite en viitsi alkaa spreijailleen nyt. :D
 
Tää on ihan räjähtänyt käsiin!!
Nyt tuo kori sisältää jo vaikka mitä
ja viimeistään huomenna pitäisi kirjottaa isyyspakkauksen käyttöohjeet. :D
 
Ihana sinä jaica! Joko annoit pakkauksen? mulla kans tulee aina vaan lisää ja lisää kaikkia mieleen mitä siihen boxiin "pitää" hankkia...
 
Hieno idea, täytyykin ottaa mieleen. Tosiaan itsekin voisin laittaa isyyspakkauksen joululahjaksi, koska muutenkin olemme pyytäneet joululahjaksi vain vauvalle tavaroita. Sopisi hyvin kuvioon :)
 
voitteko kertoo vielä enemmän ideoista, joita ootte saanu pakkaukseen liittyen? aion kans ite toteuttaa sen ja tarttisin vielä uusia ajatuksia. pitää olla aikalailla kaikki valmiiks mietittynä et mitä haluaa pakkkaukseen hankkia kun pienellä paikkakunnalla ei voi vaan lähtee hakee inspiraatiota kaupoille.
 
Olen tuolta toukokuisten ryhmasta ja isain paiva meni jo mutta, isyyspakkaukseen vois laittaa gifuja tekstilla "kun tarvitset sisua" :)
 
meillä mies sai sillon joskus aikaa sitten ekana isä-jouluna joululahjaksi kirjan Isän käsikirja kannessa superisä merkki.... jossa huppu juttuja. vitsejä ja kaiken laista puuhaa.. aattelin jos jaksan tehä isälle pakkauksen nii kaivaa sen jostaki kaapin perukoilta ja laittaa pakettiin. ei taida olla pitkää aikaa lueskellu sitä.. :)
 
Mä tein esikoisen odotusaikana isyyspakkauksen johon työnsin kaikkee mahollista.. nyt tekis mieli taas tehdä jonkinlainen pakkaus isälle, mut mitähän siihen oikein keksis laittaa..? Jotain uutta ja erilaista siis.. tylsä ois tehä samanlainen pakkaus ku viimeks, vaikka se oliki niin hieno :wink
 
Vai tekiskö nyt isälle ja esikolle yhteisen pakkauksen :) poika on kuitenki kohta jo 3,5 vuotias niin ymmärtäis jo pakkauksen "idean" :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: P_K
Takaisin
Top