Isyyspakkaus

Niinpä. Itse myös olisin halunnut sen isyyspakkaukseen mukaan. Aion pakkauksen kuitenkin antaa isänpäivänä niin en kirjaa siihen mennessä kerkiä saamaan... :sad001
 
Isänpäiväksi itsekin haaveilin paketin antavan. No sitten täytyy antaa ilman kirjaa.
 
Mie ostin ko. kirjan huuto.netistä :) siellä oli muutamia kappaleita myynnissä kun kirjakaupassa oli kaikki loppu.
 
Mulla ois tuo kirja jos joku haluaa ostaa:) on kyllä ihan uuden veroinen.
 

Liitteet

  • 1414440354077.jpg
    1414440354077.jpg
    44.6 KB · Katsottu: 25
Hmm, mullakin tuo piti olla jossain mutten löytänyt äskön äkkiseltään.
Mutta jos joku haluaa ilmaiseksi uuden veroisen käyttämättömän uusi vauva huoltajan opas kirjan niin täältä saa. Alkuteos your new baby an owners manual
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    900.5 KB · Katsottu: 21
Täälläkin yksi ostaja olisi jos joltain löytyisi tuota vauva- omistajan opas kirjaa!! Isänpäivään mennessä sitä kaipailisin! :) eli jos jollain ihanalla sattuu löytymään nurkista sitä niin tänne vaiin! ^^
 
Onko tullut vielä viimehetken ideoita isyyspakkaukseen? Täytyy raahautua torstaina kaupoille, kun isukki lähtee Tampereelle työmatkalle. Enää ei kuitenkaan kerkeä netistä tilaileen, enkä oo saanu aikaseksi aikaisemmin...
 
Meillä valmistui iskäkassi seuraavanlaisella sisuksella: (ja ajatus oli siinä, että saisin "luotua uskoa" tulevaan isään, häntä kun on mietityttänyt miten osaa käsitellä ja olla poikansa kanssa, kun ei ole pienistä ihmisen aluista kokemusta ollut ennen kuin viime vuosina ystäviemme lasten kautta. Nämä kun ovat myös niitä asioita, joissa ei auta, että joku sanoo vierestä, että kyllä sinä sitten oman kanssa osaat, vaikka näinhän se menee, niin ajattelin yrittää tarjota edes jotain konkreettista...)

- Kassi (hankittu ajatuksella retki-/eväskassi hänelle ja pojalle, sitten kun sen aika koittaa)
- Lapsen kehitys vauvasta teiniin (oma tekemä portfolio kouluajoilta)
- Muutama lorukirja leikkiohjeineen ruotsinkielellä (kirpparilta)
- Muutamat tutun lasten-/unilaulun sanat ruotsiksi (netistä tulostettuna)
- Linkkivinkki lista, johon olen kerännyt esim. väestöliiton perheaikaa ja MLL:n sivut ja muutamia muita sivuja,
joissa paljon kaikenlaista vauvan käsittelystä vanhemmuuden kautta sylileikkeihin.
- Arabian vanha Isän Kuppi -kahvimuki (Torista löytyi halvalla, tässä se ajatus, että löydettiin kesällä kirpparilta
kyseinen Äidin kuppi)
- Karisto: vauvan virike- ja aktivointiohjelma
- Kertakäyttökamera (saa käyttää vain isähetkien tai isäpoikahetkien ikuistamiseen, tarkoitus teettää kuvat ja
antaa ne sitten vasta seuraavana isänpäivänä)
- Herkkukahvia ja marsipaania
- Jotakin isä aiheista vauvanvaatetta ja/tai tuttipulloja vielä uupuu...
- Harjoitusvaippoja (joita voi sitten testailla mun vanhoille nukeille)
- Lupalappu aitoihin harkkatilanteisiin siskontytöltä (hän on nyt 2kk vanha :wink )
- Äklöhunajainen "kiitos kun olet olemassa"- kortti minulta viimeisimmällä masukuvalla

..Näin meillä.
 
Ihana ajatuksella koottu kassi! Nuo leikkivinkit yms. oli ainaki meillä isälle kivoja. Miehet ku monesti tarvii vähä jotain konkreettista tekemistä, että osaavat olla vauvan kans. Meillä oli huippuja "vauvan vaaka" -cd ja vihko,jossa oli kaikkiin niihin kappaleisiin leikkiohjeita ja jotain "teoriaaki" musiikin vaikutuksesta kehitykseen.. Nuita saa ainaki nettikaupoista mut Oulun suomalaisesta sai ainaki myös. Toki netistä sai paljo halvemmalla... Vauvahierontaohjeet on kans hyviä vinkkejä iskälle.
 
Olinkin jo unohtanut nuo työn puolesta hankitut materiaalit! Juurikin tuo vauvan vaaka ja olikohan se toinen vauvan aika löytyy.. sitten on se rytmikylvyn pikkukuplat. siinä on tosin hurrrjasti muutakin kuin vauva juttuja, mutta osaisinkohan polttaa siitä ne vauva-leikit toiselle cd:lle...No, pitää katsoa, kiitos kuitenkin vielä ekstra-ajatuksesta!
 
Mä kysyin mieheltä millainen olisi hänen unelma isänpäivä. Ei suoraan sanonut mutta hänet tuntien ehdotin nalkutusvapaata jalkapallopelin seuraamista :) pari olutta, hyvää ruokaa ja rentoa yhdessä oloa perheenä, hän hymyili ja sanoi että noh, ei voi kieltääkään etteikö hyvälle kuullostaisi.

Eikä moinen hänestä yhtään sen huonompaa isää tee, leikittää kuitenkin niin ihanan paljon esikkoa kun on kotona ja kärsii vaativan työn ja kodin arjen yhteensovittamisesta siinä missä minäkin.
Pieni hengähdystauko on enemmän kuin ansaittu, olkoot se meidän isänpäivä lahja kun ei tuosta "sälästä" niin välitä.
Kerhossa askarreltiin esikon eka isänpäiväkortti 1v8kk, se on aika hellyyttävä sotkukasa :). Oli niin ihanaa saada kokea ekaa kertaa kuinka oma lapsi tekee itse isälleen kortin, mielessä kieltämättä kävi, että pliiiiis näitä vielä monen monta vuotta!!! :Heartred
 
Mä yllätyin, miten paljon mies liikuttui "isyyskorista". Mukana paketissa oli lopulta:
  • Vauva - omistajan opas
  • Lasinen tuttipullo
  • Äidinmaidonkorviketta
  • Smokkipaitaa jäljittelevä kuolalappu/asustekauluri
  • Vaippoja
  • Kosteuspyyhkeitä
  • Vauvatalkkia
  • Huppupyyhe, jossa astronautin kropan kuva
  • Kylpyankkoja
  • Lahjapakkaus, jossa vauvan shampoota, hoitoöljyä, pyllyrasvaa ja lotionia
  • Suklaata
  • Sisu-pastilleja
  • Energiajuomaa
  • Kahvipaketti
  • Viskiä
  • I :Heartred Dad-sukat
  • Isyyteen liittyviä ajatelmia ja lainauksia
  • Kirje multa miehelle
 
Mulla kans tällanen setti! :) Kaikki tavarat oli pakattunu ikeasta ostettuun mustaan laatikkoon! Paketti saapui isänpäivänä "Kelan kirjeen" saattelemana!
Itse kans yllätyin positiivisesti miten iso asia pakkaus mun miehelle oli! Kyllä mä jo etukäteen tiesin ettå siitä todellakin tulee pitämään kun hän meillä äitiyspakkauksenkin läpi mylläsi :D Hän moneen kertaan selaili tavaroita läpi ja kirjeet ja sisällysluettelon laittoi talteen laatikostoon. Hihihi! :Heartred
Myöhemmin vielä itsekkin sanoi "mä oon kyllä vieläkin ihan sekasin siitä pakkauksesta" :p toimi siis enemmän kuin hyvin meillä! :cool:
 

Liitteet

  • 1415701863591.jpg
    1415701863591.jpg
    55.4 KB · Katsottu: 24
Täälläkin tuo isyyspakkaus oli kyllä menestys! Yllättyneenä mutta selvästi ilahtuneena otti mies pakkauksen vastaan ja kiitellyt on jälkeenpäin useasti! :)
 
Raportointia täältäkin :) Iskäkassin luovutin isänpäivänä -hyvinkovin onnistuneesti!

Ei tullut kasattua kassia turhaan, tyytyväinen tuleva isä joi aamukahvit uudesta kupistaan, kassi selässä. Siitä hetkestä piti ottaa ensimmäinen kuva kertiskameralla :wink

Kiitos ideoista!
 
Mies ei halunnut juhlia isänpäivää - pelkää varmaan, että jokin menee vielä pieleen, jos jo alkaa leijumaan. Ostin hänelle kuitenkin "Isipappablues"-kirjan. Ilmeisesti kirja on mieleinen, koska se on kohta luettu ja välillä kuuluu naurunhörähdyksiä :) Sen verran ehdin itse selata, että vaikuttaa aika realistiselta kuvaukselta odotuksesta ja vauva-arjesta.
 
Takaisin
Top