Isyyspakkaus

OLento

Vauhtiin päässyt keskustelija
On ehkä vähän aikaista, mutta eipä se mitään, saahan sitä hössöttää :wink. Mulla on loma, joten nyt on ollut "ihan liikaa aikaa miettiä". :D

Ajattelin antaa isänpäivänä pienen paketin, jonka sisältö olisi jotakuinkin seuraavanlainen. Ehdotuksia ja ideoita otetaan vastaan.

"ISYYSPAKKAUS"

Hengityssuojain ja nenäklipsi tai pyykkipoika
Kumihanskat
Ilmanraikastin
Puhdistuspyyhkeitä
Vaippoja kertiksiä ja yks kesto +
harsoja ja taitteluohje
Korvatulppia
Kylpyankka
Lusikoita syöttöpuuhiin
Mutebutton -tuti
Tuttipullo
Korvikepurkki
Oluttölkki
Sikari tai lakupiippu
Pieni konjakkipullo
Battery tai vahvaa kahvia
Sisua
Neppisautoja
Kirja vauvalle, jota voivat lukea
Baby blues -sarjis
Born to rock -body
 
Marraskuisista huikkaan,
Mistä noita mutebutton tuteja saa? (Netistä varmaan joo, mutta saako jostain kaupastakin kun ois helpompi yksi tutti hakea suoraan jostain kaupasta)
Sopisi loistavasti tv-pöllö mieheni pakkaukseen! :)

Iloista ja onnellista odotusaikaa teille kaikille! :Heartred
 
Aivan loistava idea :D Pitänee ehken tehdä omalle miehelleni tuollainen myöskin :D
 
Mahtava idea! Ja sattuupa sopivasti isänpäivä hieman ennen laskettua aikaa! Minäkin taidan hommata miehelleni isyyspakkauksen ;-)
 
Mä tein viime vuonna miehelle tällasen, jossa lappuihin oli kirjotettuna kaikki mitä se sisältää ja ns. miksi:

- Vauva -Omistajan opas kirja, jotta se hoivaaminen sujuu kätevästi :D
- Sisu aski, sisua isin arkeen tarvitsee aina!
- Super - ISI paita ja Isin kulta -body ja pipo, yhteensopiva vaatetus :)
- Pyykkipojat ja kumihanskat, yhteisiin vaipanvaihto hetkiin.
- Kumiankka, yhteisiin kylpyhetkiin.
- Korvatulpat, kun kaipailet hiljaisuutta. Sallittu vain aikaisina työaamuina :D
- Pieni kossupullo ja erikoiskalja sekä cafe creme -sikarit, allun syntymän juhlimiseen.
- Battery, lisä energian tarpeeseen.
- Yhteisen illan -kortti? Isyyspakkaus teatteri näytökseen. (tämä jäi valitettavasti käyttämättä :sad001)
- ÄITI, tämä ei ole pakkauksessa, mutta tarvitsee yhtälailla huomiota ja hellää hoivaa kuten vauva, toimiakseen kunnolla.

Tänä vuonna pitäisi keksiä jotakin uutta :)
 
Hei mä oon niiin myöhään taas liikenteessä mutta mä ajattelin väsätä jonkunlaisen pakkauksen ja nyt sit kaivataan paljonpaljonpaljon ideoita. :D Se on ihan selkeetä että pakko laittaa olut tölkki sinne, vähintään pintti. :D Sikareita ja liukuvoide. Korvatulpatki vois olla aika hyvät. Olis kiva ku keksis jotai uutta ja hienoo, en tosin usko että tuo ukko edes odottaa saavas mitää. Se on niin hönö :Heartred Mutta joo ideoita otetaan vastaan. :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1411760312.154953.jpg

Mulla on vielä isyyspakkaus vaiheessa, mutta tommosia sinne askartelin!
Tarkotus ostaa se Super Isi-paita ainakin ja joku isin kulta-body tms. Energiajuomaa ja sisuja jne, mitä täällä ollaankin jo mainittu.
Huippua, kun tiiän että mies ei osaa tätä yhtään odottaa ja tulee varmasti olemaan otettu! :)
 
Mulla on kyllä lista siitä, mitä sinne isyyspakettiin pistäisin mutta en ole saanut aikaiseksi aloittaa niiden tavaroiden hankkimista. No, on tässä vielä aikaa. Ajattelin, että isänpäivänä annan sen miehelle.

Tällä hetkellä listalla:

- Miehen suosikkifutisjengin body
- Kahvia & Isi-muki (en vielä tiiä mimmoinen tarkalleen)
- Kylpytarvikkeita, kylpylelu & pesun jälkeisiä (ihon)hoitotarvikkeita (koska niitä tarvitaan kuitenkin bebelle ja se on homma, jota mieskin voi tehdä)
- Energiajuomaa & suklaata
- Ehkä joku hassunhauska ruokalappu myöhempiä aikoja odottamaan
- Tuttipullo ja korviketta
- EHKÄ varpajaisviskiä
- Vauva, omistajan opas -kirja (ostettu jo, piilotettu vaatekaappiin)

Jotain lisää tuohon voisi kyllä keksiä... Nenään laitettavat pyykkipojat ja korvatulpat ynnä muut tavarat, joilla vauvan voi "unohtaa" hetkeksi, olen hylännyt paketista, koska se ei mun mielestä sovi tulevan iskän rooliin. Saa kyllä piru vie kärsiä hajut ja huudot siinä missä meikäläinenkin. :grin Ehkä jotain tollasia lahjakortteja voisi ainakin ideoida.
 
Ihania ideoita...mutta ei ihan mun miehelle sopivia. Hän ei juuri tällaisista välitä. Tiedän, että tollainen olisi ihana tehdä ja keksiä kaikkea kivaa ja häärätä sen isyyspaketin kanssa mutta tiedän, että hän ei tosiaan sitä sitten osaa arvostaa ja vastaanottaa sellaisella tavalla, että koko homman tekeminen olisi sen arvoista loppujen lopuksi. :-(
 
Muokattu viimeksi:
Mä kans tein esikoisesta vastaavan miehelle ja sanotaanko niin etten tod tee uudestaan! :) valtava "hitti " oli, juupa juu... :) noh, olihan se ite kiva tehä mutta mutta.. Jätän tällä kertaa väliin! :wink
 
Jos mies on vähän "rankemman" huumorin ystävä niin suosittelen Juha Vuorisen "Vaippaihottuma"-kirjaa. On "Juoppohullun päiväkirjojen" neljäs osa. Oon itekin lukenu, ihan sairasta (ja sairaan hauskaa samalla).
 
Miehellä oli eilen synttärit ois ollu kiva antaa pakkaus lahjaksi, mut en ehtiny tehä.. Vasta kylpyankat hankittuna :D Ostin Tigeristä kivoja sinisiä :)
 
Sapiisakki: Täällä tuo rankka huumori uppoo mieheen. mielestäni hänellä on tuo eka osa ja tuo neljäs voisi olla hyvä joululahjaksi! Kiitti kun jaoit vinkin! Pistän heti käyttöön! :)
 
Tuo isyyspakkauksen näpertely on kyllä kivaa!:)

Minäkin ajattelin antaa omani sitten isäinpäivänä. Vielä pitää hankkia se itse "pakkaus" ja sitten joku I love dad-body tms. Superisi t-paita tulikin jo postissa ja onneksi ehdin postille silloin ennen miestä... ☺️
 
Olettako jostain saanu tilattua sitä Vauva. Omistajan opas kirjaa. Tuntuu kaikkialta olevan loppu..
 
En ole saanut. Kaikkiin liikkeisiin tulee uusi erä 15.11. kun kyseessä uusi painos.
 
Takaisin
Top