Isyyspakkaus

Onks kukaan tilannu ton fruugo.comin kautta mitää? Mie menin TAAS perse eeltä puuhun ja tilasin ennenku googlasin ja ei oo vissii viime aikoina ollu enää kauheen luotettava pulju. Nyt ei auta muuta ku ootella...

Keksin tossa viel että sikareitahan mun pitää tieteskii ostaa varpajaisii varten, kun keta viskiäkin on :) Oisko jollaa antaa sikarivinkkejä?
 
Mä olen pari kertaa tilannu fruugosta hiustenhoitotuotteita ja olin tosi tyytyväinen.:):)
 
Mää ajattelin antaa miehelle isyyspakkauksen joululahjaksi, kun sitten on synnytys jo niin lähellä :) Näitä mää ajattelin (edellisistä listoista mieleiset jutut poimittuani):
- Suklaata
- Super isi T-paita
- Korvatulppia
- Kumihanskat vaippojen vaihtoon
- Panadolia päänsärkyyn
- Vauvan käyttöopas -kirja (tai sitten se Isien kirja, kahtotaan nyt)
- Tutti
- Vauvalle joku ihana body
- Muumipappa-muki
- Deodorantti
- Korviketta
- Synnärin puhelinnumero
- Vauvalle pari kuvakirjaa (Traktorit ja maatilan eläimet, mies on siis jatkamassa vanhempiensa maatilaa lähivuosina :)  )

Varmasti mies tykkää :)
 
Mä päätin antaa isälle "isyyspakkauksen" jo isänpäivänä. Aikaisemmin joku oli laittanut  oan listan ja mä muokkasin sitä vielä ja tuun vieläkin muokkamaan mutta tässä nyt tämänhetkinen suunnitelma. Alla kuva joistakin tuotteista joita olen kerännyt mutta selviytymissetistä puuttuu vielä energiajuoma, päänsärkytabletit ja vitamiinit. Ja varatissisetistä puuttuu äidinmaitokorvike. Ja tietysti yksi pyykkipoika :-)

Eli mun listässä on:
1.VARATISSISETTI : tutti, tuttipullo ja äidinmaitokorvike
2.VAIPANVAIHTSETTI: kumihanskat, pari vaippaa, jätepussit käytetylle vaipoille ja pyykkipoika jos ei kestä hajuja :-)
3.HOITO-OHJEET ISKÄLLE: vauva-omistajan opas, baby wash ja oil hoitoöljy
4.SELVIYTYMISSETTI: eri makusia sisu-askeja, energiajuoma, vitamiinejä ja päänsärkytabletteja ja mahdollisesti myös korvatulppia :-)
5.ENERGIAN TEHOPAKETTI: liköörikarkkia, 2 kpl energiapatukkaa, erilaisia pieniä alkoholijuomapulloja ja karkkipussi.
 
ja mielessä olisi vielä

6. VIRKISTYSPAKETTI: johon ostaisin finnkinon leffaliput ja mahdollisen lahjakortin vaikka kirjakuppaan tai jonnekin muualle :-)


 
Tämä isyyspakkaus on kyllä kiva idea. Itse sain koottua tänään pakkauksen ja tarkoitus on antaa se tulevalle isukille isänpäivänä :)
 
Isyyspakkaus koottuna ja odottaa piilossa vaatehuoneessa sunnuntaista isänpäivää :) Tänään pitäs jossain vaihees päästä livahtaa kirjastoon tulostamaan "ohjelaput" ja sitten se sellanen "päätös isyyspakkauksesta"-lappu. Sain myös yheltä toiselta sivulta idean askarrella pari vapaudu vaipanvaihdosta-lahjakorttii sekä yhden peli-ilta yksin tai kavereiden kanssa lahjakortin :D Kaikki muut paitsi ohjeet laitan isänpäiväkortin väliin jonka annan sitten aamulla ja sillä aikaa kun tuleva isukki lukee korttia ja lappusia ni käyn kaivamassa pakkauksen esille. Sitä essua en nyt sit saanu mistään hommattua eikä niitä baby blues-sarjakuviakaa tunnu olevan missään, missä ne muksut olis ihan vauvoja vielä.
 
Mie annoin miehelle isyyspakkauksen jo torstaina kun se tuli työreissusta, en malttanu oottaa isänpäivää asti. Pakkauksessa oli siis vaippoja, rasvat, talkki, hengityssuojaimet, muoviessu ja hanskat. Korviketta ja tuttipullo, Hetkiä isän kanssa -nallekirja (kävin itkee ku selasin sen kaupassa läpi :D) Body jossa lukee että "minulla on maailman paras iskä" ja kuitti noista ManU-futistossuista joissa kuva edellisellä sivulla. Harmi ettei tossut ehtiny tulla postissa... Ja pohjalle olin sullonu vielä varpajaisia varten miehen lempiviskiä ison pullon (jota ei kuulemma enää tehdä, alkoista ei vissii enää ees saa, äiti oli löytäny jostain puljusta kun kävi Tallinnassa) ja sikareita :)

Toi oli niin ihana, ihan tippa linssissä ja liikuttuneen oloisena yritti pitää naamansa suht peruslukemilla kun siis eihän miehet itke ;)
 
Heräsin yöllä ja tuli idea tehdä tälläinen kortti tulevalle iskälle isänpäiväksi. Kortissa pari pientä kirjoitusvirhetta huomattu jälkeenpäin mutta kun minun äidinkieli ei ole suomi niin kai se on anteeksi annettava. Lisään vielä toisen kuvan kortista jonka läysin citymarketista
 
Löysin tämän citymarketista oli minun mielestäni aivan ihana kortti. Toivottavasti tulevalle isälle kelpa :-)
 
Takaisin
Top