Isyyspakkaus

Tanku

Vauhtiin päässyt keskustelija
oottekos aatellu koota miehellenne isyyspakkauksen?
 itte jo oon kovasti suunnitellu mitä kaikkea sinne hommaan :) ja kun mun laskettu aika ois samalla viikolla kuin isänpäivä niin jos sen silloon sit antais :)

ainaskin sinne tuli:
yhteensopivat Body ja paita :)
tuttipullo ja tutti
joku isä kirja?
korvatulpat ja energiejuoma pullo vitsiksi

mitähän vielä olisko ehdotuksia?
 
Tää onki hauska :) Olis kiva jos ihmiset heittelis ideoita tänne, koska nyt mäkin innostuin ja vois vaikka isänpäivälahjaks antaa pienen "selviytymispaketin", mut oon ite niin huono keksimään hyviä juttuja..emoticon   Aina jotenki vaikeeta ylipäänsä keksiä lahjoja ni vois nyt sit tällä kertaa antaa tämmösen lahjan, ihan vaan sen takia, että toinen lapsi on syntymässä isänpäivän lähellä :)

Mulla tuli mieleen joku viskipullo/viinapullo tms. mitä mies vois esim. varpajaisissa kavereilleen tarjota :) Ja voishan siihen etiketiks askarella jotain hauskaa ettei ois vaan "tavallinen" pullo
 
Mä ajattelin tehdä paketin, jossa on miehelle ja pojalle yhteisiä juttuja esim: pikkupojan työkaluvyö :)
 
Vähänkö kiva idea!
Voisinkin kasata poikaystävälleni jonkinlaisen isyyspakkauksen kun tää on meidän eka lapsi ja laskettuaika olis isänpäivänä :)
 
Joo, on huippu idea! Ainakin näin poikavauvan odottajana innostuin heti! :D Joku meidän keltaiseen farkkuaudiin yhteensopiva pikkuauto vois olla kans kiva! Kun auto on kuitenkin miehelle tärkeempi ja enempi hänen kuin minun. Ja sit erästely ja kalastelu on miehelle rakkaita harrstuksia, niin vois olla joku siihen liittyvä. Omat kuksat tai kupilkat nimellä..? Saiskohan sellaista kuksaa jostain "nokkamukimallina"? :D Toki ehkä semmonen ihan oikee ois sit pitempi ikäinen. Toki tuohon kuksan hankkimiseen mennessä pitäs olla sit se nimi päätettynä, mut kai se pitäs muutenkin tässä joskus päättää...
 
Noi kuksat on ihana idea etuli :) Mut jos ei nimeä ehi vielä valita, ni voithan sä laittaa niihin vaan "isä" ja "poika" ni sit ei ainakaan oo pojan nimellä mitään väliä :)
 
joo oli kyllä kiva tuo kuksa idea :). Tosin miehelle ostin viime vuonna synttärilahjaksi kuksan omalla nimellä, vois vaan hommata sitte ens kesäks tuole esikoiselle ja tulokkaallekki omansa :).
 
Joo, OnnenTyttö, oiskin tosi huippua, kun miehen kuksassa lukis "isä"! Esikoista kun ootellaan, niin vois olla aika liikkistä nähdä se oman roolin muuttuminen tommosistakin jutuista. Että ollaankin nyt isä ja äiti. Pojan kuksaan pitää kyllä varmaan saada se nimi, kun eihän sitä tiiä montako poikaa meille siunaantuu!? :D Tai sit ei vielä mitään, voihan sen varmaan laitattaa siihen myöhemmin.
 
Heippa! 
päätin heti alkuun, että haluan tehdä tulevalle isukille oman paketin. Paketissa on paljon kaikkea hyödyllistä, josta myös itse tulen hyötymään ja pidän kovasti. Tiedän, että isukki on kovin onnellinen tämän saadessaan, koska esikoinen on tulossa eikä hän varmasti aavista, että on paketin saamassa. En vain tiedä milloin tämän antaisin... ??

Tässä luettelo mitä sisältää:
Teräsmies t-paita, jossa lukee ISI
pääkallo ruokaessu
pääkallo tutti
peltorit eli korvasuojaimet lapselle
i <3 dad - sukkia
kondomeja
salmiakkia
pari vaippaa, pyykkipoika, kumihanska = vaipan vaihtoon
kylpyankka
musiikilliselle isälle lasten laulukirja, jossa erittäin laaja materiaali
my dad rocks- pipo
uniriepu
kosteuspyyhkeitä
sex time- kello äidiltä 

Onhan tässä jo tarpeeksi tavaraa!! :)
 
Ihana idea!! :) Täytyykin ottaa itekin harkintaan, meilläkin tuo laskettu aika liippaa ihan isänpäivän vierestä.
 
Tuolta linkistä minkä Mimmi1986 laitto, ni löytyki vaikka mitä kivaa!!!
Kävin ostaa kirjakaupasta Uusi vauva - omistajan opas kirjan (huumori),
sitten tuolta linkistä tilasin mustan my dad rocks pipon 0-6kk, sit ensitutin "Mute" tekstillä, Ääntäkohti tuttipullon ja siihen (0-6kk ikäisten) tuttiosan ja sit söpön hupullisen vauvan pyyhkeen :)
Käyn varmaan sit jos ja kun huomisessa ultrassa sukupuoli paljastuu ni ostamassa jonkin paidan ja housut, ja sitten ensileluksi jonkun söpön unikaverin :) Harsojaki vois tietysti ostaa pakettiin ja sitten ne korvatulpat tietysti! :D Ai niin ja i<3dad sukkia ja body. Hm:llä ainakin on niitä :)

Siinä taitaa olla minun isyyspakkaus sit kokonaisuudessaan :)
Millin meinasitte isyyspakkauksen antaa isälle? Lähempänä laskettua-aikaa vai vasta kun vauva on syntynyt maailmaan.. ?
 
Mun on varmaan ihan pakko kanssa tehä tää paketti! Alkuun ajattelin etten jaksa, vaan keksin ehkä jonkun toisen lahjan tms. Mut tuli tossa yks ilta mieleen, et mies pari kertaa on kysynyt mitä hän saa sitten kun vauva syntyy, kun mä sain häneltä haikaran mun rannekoruun. Et ehkä tollanen paketti ei olis niin huono idea sittenkään :) varpajaispullon ajattelin ainakin laittaa ja siihen raapustella jonkun etiketin, vähän jo ideoinkin sitä. Pitää kyllä täältä lainata teidän muiden ideoita sisältöön.

Lähempänä laskettua aikaa vois antaa ton paketin sitten. Sen vois viimeistellä äippälomilla ja pakata kivasti, kun saa olla päivät yksin kotona ja askarrella kasaan jotain.
 
Joo :) Määki taidan sit antaa äippälomalla sit sen paketin, hirveen vaikee vaan pitää suu kiinni siihen saakka :D Tekis mieli vihjaista et jotain yllätyspakettia oon miehelle tekemässä :D Pitää piilottaa jonnekki kaapin kätköön, ni menee pois omastakin mielestä ni jospas en menis vihjailemaan mitään :D
 
Mä saan kyllä pidettyä suun kiinni kotona, mut pakko varmaan kavereille kertoa, et mä oon tämmösen paketin väsänny ylläriks :)
 
Haluisko joku laittaa ihan kuvaa tai vaikka sit vaan tekstiä, että minkälaisen varpajaispullon etiketin on aatellu tehä? Kun mie en oo mitenkään kauheen etevä noissa, ja jotain hauskaa ois kiva keksiä... Meillä on kyllä niitä miehen kavereita, joista yks on mainostoimistossa töissäkin ja siltä irtoo hyviä juttuja, mut kun aattelin häntä pyytää koostamaan meille häävideon 1v. hääpäiväksi, joka on tässä kohta, niin en viittis joka hommaan pyytää hänenkään apuaan... Hän oli nimittäin bestman, että sitten taas tuota videota en oikein viiti muilta pyytää, vaikka jollain muullakin vois siihen olla tietotaitoa...
 
"WARPAJAISPULLO

"Vähän tuotetta kuvailevaa tekstiä jotenkin humoristisesti"
Tarkoitettu nautittavaksi varpajaisjuhlissa hyvässä seurassa ja hyvällä mielellä."

Tossa nyt se mitä mä sain päähäni. Eli ei paljon mitään... Koneella meinaan töissä kirjottaa tekstin ja tulostaa ihan vaan valkoselle paperille ja liimata pullon takapuolelle. Ja ehkä etupuolelle vois laittaa "WARPAJAISWISKI" tms. Ja leikkaan ne samaan malliin ja koneella väkerrän jotkut kehykset/reunukset mustalla rajauksella.

Mä oon toooooooosi huono näissä kanssa. Pelkkä onnittelukortin kirjottaminen on yhtä helvettiä. Ikinä en keksi mitään omaperästä. Ehkä siks hyvin mielellään osallistun aina kimppalahjaideoihin, niin pääsee helpolla, koska aina joku muu sit osaa keksiä korttiin jotain kivaa :D Pitää ehkä pyytää apua parilta kaverilta ellei täällä joku heitä hyviä ideoita. Mut ehkä se, et oon tosi huono tämmösissä on tässä kohtaa hyvä, niin saa suurempaa arvostusta mun pulloviritys :D Ajattelin käydä alkossa kyselemässä vähän, et mikä olis hyvä varpajaispullo ja kohtuuhinnalla tietty. Joku viski tms joo, mut kun mä en pysty noita juomia edes haistamaan, niin en tiedä yhtään mikä on hyvä merkki tms.
 
Noh nyt tuli sitten tilailtua tuolta Mimmi1986:n vinkkaamasta mussukoiden verkkokaupasta ihanuuksia... Kohta on meillä isyyspakkauksen arvo kovempi kuin äitiyspakkauksen! :D Kirjaan vaikka tähän muistiin, että mitä on pakettiin tulossa, niin pysyn itekin kärryillä, eikä jää mitään lappua isän silmien alle vahingossakaan... ;)
Super-isi paita
Isin kulta body ja pipo
Hupullinen vauvan kylpypyyhe ja kylpylelu
Vauva- Omistajan opas -kirja
Kupilkat tekstillä "isä" ja "??? pojan nimi"
Leikkiauto, jos jostain löytyy keltainen farkku
Varpajaispullo

Johan siinä on paljon kaikenlaista... Vaipanvaihtoon liittyvät tykötarpeet vois myös olla kivat, eli just tuo pyykkipoika ja kumihanskat... Sitten miehen rakas harrastus on myös mönkijän parissa puuhailu ja sillä ajelu... Siihen liittyen nuo peltorit pojalle vois olla kivat, ainakin, kun käytiin nyt keväällä yksissä kisoissa niin pärinä oli melkoinen... Turvakaukaloa mönkijään ei taida löytyä, ehkä muutenkin tuon moottoriharrastuksen parissa puuhaileminen jää tuonnemmaksi... :D
 
Takaisin
Top