Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isänpäivä lähestyy [:)].
Jonkinlaisen isyyspakkauksen väsäsin minäkin. Ilman runoja tai muuta, mies inhoaa yli kaiken kaikenlaista ylimääräistä hössötystä ja lässytystä, enkä itsekään ole suuri fani (paitsi onnittelukortteihin käytän yleensä paljon aikaa; kuvia ja runoja yms... mut nyt meni ohi aiheen [;)])

Tilasin miehelle t-paidan jossa teräsmies-logossa teksti ISI (mies on terästehtaalla töissä ja siis teräsmies [;)]), vauvalle bodyn tekstillä 'Iskän kulta' ja ruokalapun tekstillä 'Porsaksi' (meidän oma huuli [8D]). Lisäksi kävin ostamassa 5 sikaria varpajaisia ajatellen ja sen yli-ihanan 'Vauva; omistajan opas'-kirjan.

Näillä mennään meillä [:)]

Me miehen kans sovittiin, etten osta mitään isänpäivänä, se kun ei välitä mistään ylimääräsistä lahjoista (on kuulemma turhaa ostaa nyt mitään kun ei vielä ole muksu syntynyt), eikä niiden suvussa muutenkaan juhlita edes synttäreitä kuin tasavuosina (meidän suvussa taas juhlitaan joka kissanristiäiset). Mut synttärilahjaks (viime kuussa) ostin sille just ton Vauva - omistajan opas kirjan. Oli kyllä tosi hauska kirja ja mieskin jopa jaksaa lukea sen. [:D]

Meillä tuo ei ainakaan toivottavasti osaa odottaa mitään, tulee siis täysin yllätyksenä [:)]. Tosin minä rakastan toisten muistamista eri tavoin, joten voihan se olla että kuitenkin jotain odotusta on kun kylläpä tuo taitaa minut tuntea, mutta mistään "isyyspakkauksesta" se ei ole varmasti koskaan kuullutkaan [:D].

Ja jos nyt kotona ollaan niin voishan sitä kakun ostaa... (en toki ajattele ollenkaan itseäni saati loputonta makeanhimoani [8D])

Mä oon aatellut antaa isyyspakkauksen joululahjaksi, mutta en oo vielä päättänyt muistaisinko jotenkin pienesti jo isänpäivänä. Mies on perso makealle, joten jos vaikka jonkun kakun tekisi. Ja rakastaa lahjoja, joten ehkä sitä voisi jotakin pientä kääräistä myös lahjapaperiin. [:D]

mä annoin sen synttärilahjaks. Ei saa isänpäivänä mitään kun en mäkään saanu äitienpäivänä [:D]

Takaisin