Isyyspakkaus :)

tinttiäinen

Satasella mukana keskusteluissa
Miten on, aiotteko koota tulevalle isälle oman isyyspakkauksen?
Ite oon jo alottanu suunnittelun ja laatikon koristelun. Sisältöäkin on jo hankittu ja mietitty.
Annan pakkauksen 13.päivä kun on isänpäivä, onhan hän jo kuitenkin isä. Samoihin aikoihin tulee varmasti itsellekin äitiyspakkaus, joten sopii minusta ajankohtaan. Joululahjaksi haluan kuitenkin hankkia sitten jotain miehelle henkilökohtaisempaa, vaikka aluksi mietin pakkausta joululahjaksi.

Sisältöä:
- I <3 Dad - body
- tutti, jossa lukee "äänenvaimennin"
- korvatulpat
- suojamaski
- kumihanskat
- Sisupastilleja
- Energiajuoma -poretabletteja
- Kumiankkoja (kylpyankkoja 2 kpl) iso isälle ja pieni vauvalle
- Vauva -omistajan opas kirja
- Kortsuja
- Alushousut ( minun itseni mieleen tottakai emoticon )

siinäpä ne:)

Uskon, että tuleva isä on innoissaan ja arvostaa kyllä varmasti sitä, että oon nähny vaivaa.
Laatikon päällystän Viivi ja Wagner sarjakuvilla, koska tykkäämme molemmat lukea!
 
Voi miten ihana ajatus tinttiäinen! Olen myös miettinyt, että ostan jo tänä vuonna jonkun pienen isänpäivälahja. Reino-tossuja ajattelin, mutta isyyspakkaus on kyllä aivan mahtava idea. Taidan tekaista sellaisen itsekin. Kiitos vinkistä!!
 
Täälläkin on kasattu pakkausta... tai lähinnä kerätty siihen sisältöä

Ai, että minusta on niin ihanaa olla hieman salaperäinen ja piilotella tarvikkeita jemmaan oman sukkakorin taakse yöpaitojen sisään.

Minäkin aion antaa isyyspakkauksen tulevana isänpäivänä, vaikka muuten emme keskenämme isänpäivää vielä juhlikaan.

Mulla on sisältönä:

- Isän tuleva kalakaveri t-paita (isä, kun sattuu kalamies olemaan)
- I <3 dad sukat
- Aventin tuttipullo
- 2 tuttia (äänen vaimentimiksi)
- sinkkivoidetta
- vauva: omistajan opas (kirja)
- 5cl viskipullo (mini kokoa äkkitilanteisiin)
- viski pullo ( isän rentoutukseen tarvittaessa)
- suklaalevy

Unohtuikohan jotain... Laatikkoa mulla ei vielä ole, mutta pitää koittaa kehittää jotain. Ideana ois sitä hieman koristella ja tarvikkeiden mukaan olisi tarkoitus kirjoittaa hieman, mitä varten ne ovat. Vähän niin kuin käyttöoppaaksi...

 
Ai niin... oli mulla tuohon pakkaukseen vielä 2prk äidinmaidonkorviketta... ihan vaan varmuuden vuoksi, jos sattuu tarvimaan.

Itse kasasin pakkauksen aika pitkälle sen pohjalta, mille olisi oikeasti tarvetta. Huumorilla höystetty pakkaus olisi ollut ihan kiva myöskin, mutta raha pulan vuoksi päätin sijoittaa tarpeellisiin tavaroihin. Kuten tuttipulloon ja tutteihin... ( eihän niistäkään tiedä, tarviiko niitä vai ei)
 
voi että miten ihana idea! :) ite en ajatellu hankkia miehelle vielä tänä vuonna mitään isänpäivälähjaa, mutta toi on jotenki niin hyvä idea, et vois iteki väsätä jonku tollasen paketin, olis tuleva isä varmast mielissää... voi että, hih! :D
 
Hihii, täällä on kans kasattu pientä isyyspakkausta.. Olis jo sunnuntai että pääsis antamaan sen! :)
 
Mä en varsinaisesti jaksanut väsätä mitään isyyspakkausta mutta ajattelin, että kun mies on joutunut mua hieromaan pitkin raskautta niin hankin tutulta hierojalta hierontalahjakortin miehelle. Ei varmasti osaa odottaa mitään joten toivottavasti yllättyy :)
 
aluksi itellä oli ajatus että ehkä maksimissaan joku kortti "tulevalle isälle" mutta jotenki tää keskustelu isyyspakkauksesta sai mun mielen muuttumaan :) Menin sitten ykspäivä käymään kirjakaupassa ostamassa sen Vauva : omistajan opas - kirjan... ja sitä itekseni siinä kaupassa selailin ja ihan mun miehelle sopiva se kyllä oli! että kiitos ideasta teille kanssa-sisaret :) ei ois kyll tullu sitä hankittua ellette ois vähän kertonu täällä omista lahjaideoista.
 
Ehdottomasti isälle isyyspakkaus! Meillä tuleva isä saa isänpäivänä toivomansa reinotossut ja isyyspakkauksen saa sitten myöhemmin. Sekin ois kiva kun isi tulee laitokselta kotia nii pakkaus olisi odottamassa siellä...

Kannattee lisätä pakkaukseen pari sikaria, jotka isä voi polttaa varpajaisissa


Ajattelin koota tavarat työkalupakkiin,koska siinä on kivoja lokeroita mihin voi laittaa mitä keksiikin! (ja isähän voi ottaa työkalupakin sitten käyttöön ) Minä ajattelin jotain tämmöistä;

- äänenvaimennin (tutti)
- tuttipullo
- äidinmaidonkorvike
- korvatulpat
- kumihanskat, kasvosuojus, pyykkipoika ja essu ( vaipanvaihtoa varten)
- batterya ( pysyy hereillä)
- sikari + pikku konjakki ja kossupullo (varpajaisia varten ) + buranaa
- vauvan hoito-opas kirja
- sisuja
- lupalappu lähteä yhdelle ja vaikka vitonen rahaa (voimassa vain yhden käyttökerran ;))
- sitte mietin vielä samanlaista t-paitaa isälle ja vauvalle

Jotaki tämmöstä näin aluksi, koko ajan tulee vain lisää ideoita...

 
Minä annoin pakkauksen tulevalle isälle jo tänään, koska hän on niin nihkeästi suhtautunut "etukäteis isänpäivälahjoihin." Hän ei koe olevansa vielä isä ja ei siten kaipaa mitään muistamista isänpäivänä.
Annoin pakkauksen aamulla sängyssä ja selitin siinä samalla, että kun emme varsinaisesti juhli isänpäivää vielä, niin saat tämmöisen yllärin nyt tänään.
Mies oli ihan puulla päähän lyöty ja yllättyi todella pakkauksestaan emoticon  ja oli todellakin otettu siitä, että olin nähnyt niin paljon vaivaa. Mies ymmärsi myös hyvin, että olin kasannut pakkaukseen kaikkea tarpeellista tavaraa ja pikkuisen höystänyt sitä huumorilla. Suurena viskin ystävänä oli viskipullo mieleinen lahja.

Oli kyllä ihanaa kerätä tavaraa pakkaukseen ja antaa se tulevalle isukille! Lahjojen antaminen on vaan aina niin mukavaa!
 
Takaisin
Top