ISYYSpakkaus :)

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Ootteko ehtiny miettiä isyyspakkausta, jos meinaatte semmosen kasata tulevalle isukille? emoticon
Aloin tätä nyt tosissaan miettiä kun tässä ei mee montaa viikkoa ko saa hakea omaa äitiyspakkaustaan. emoticon
Mitä teän pakkaukseen tulis? Taikka jos ootte aiemmissa raskauksissa antanu isyyspakkauksen niin mitä ootte laittanu, mitkä jutut on todettu "menestyksiksi"?
Ja milloin isi on saanu pakkauksen?

Mietiskelin että antaisko sen sitten ko ite saa äippäpaketin vai sitten vasta lähempänä syntymää, ettei se sisältö "unohtua ja jäähä vaan kaappiin".

Mie olen tuuminu seuraavia ainaki meän isin pakettiin...
- piccolopullo kuoharia
- konjakki/leijonapullo
- sisuja!
- Brejk-patukoita (tämän nappasin ideana yheltä palstalta. "Kun tarvitset taukoa" emoticon )
- joku isi on paras-paita tms.
- korvatulppia
- ehkä kipparinpiippuja :D
- BATTERY!!
- vaippoja, hehheh ettei pääse tärkein unohtumaan+ kumihanskat vaippojen käsittelyyn emoticon
- Panadolia tai Buranaa
- esim Baby Blues-sarjiskirja
- kumiankka tai sit ihan joku muu lelu


Tällaisen listan löysin kattellessani toiselta palstalta, tässä on muuten idean poikasta...! :D

"Laitoin mun miehelle isyyspakkauksen joka sisälsi kuusi eri settiä. Jokaiselle setille kirjoitin erillisen käyttöohjeen.

1. ÄÄNENVAIMENNUSSETTI
- Tutti vauvalle
- Korvatulpat isälle

2. VARPAJAISSETTI
- viskipullo
- sikareita

3. VAIPANVAIHTOSETTI
- muutama vaippa
- kumihanskat
- pyykkipoika
- muoviessu
- uimalasit
- talkki
- rasva

4. VARATISSISETTI
- Tuttipullo
- Tuttelia

5. VIIHDE/HYÖTY/NAUTINTOSETTI
- Vauva-opas (kirjoitettu kuin auton korjausopas, isien selkokieltä
- Sarjakuva (Meillä Nemi, kun Baby Bluesit on jo hyllyssä)
- Kama sutra
- Sudokuja
- Namia
- "Maailman paras isä"-muki

6.SELVIYTYMISSETTI
- Energiajuoma
- Monivitamiiniporetabletteja
- Sisua
- Särkylääke
- Deodorantti "    -----> NOKKELAA!! emoticon
 
Älyttömän hyvä idea, itsellä ei ole tullut mieleenkään! Tuollainen settijuttu erillisine käyttöohjeineen voisi todellakin olla hauska :)
 
Mä oon ihan samaa mieltä kun Pikkuakka, loistava idea! Eikä oo kyllä mullakaan käyny pienessä mielessä tällasen pakkauksen tekemisestä!
Nyt ei muuta ku suunnitelmat toteutukseen!
Henk.koht. aattelin että paketin vois antaa vasta sit lähempänä LA:ta.
 
Hauska idea, josta en kyllä oo aiemmin kuullutkaan :D.. voisi jonkunlaisen pakkauksen meidänkin isille tehdä.. täytyy ruveta ideoimaan.. mutta pakkauksen antaisin vasta lähempänä syntymää, ehkä elokuussa kun on pari kuukautta syntymään..
 
Aloin myös kokoamaan, vaikka onhan tässä aikaa, mutta pikku hiljaa kun kasaa. :)
Vauva omistajan opas- kirjann jo tilasin, kuullosti ainakin ihan hauskalta.

 
Mä oon kanssa miettiny isyyspakkauksen kokoomista. Tuleva isukki on sen verta paniikissa aina ajoittain, että pieni piristysruiske on varmaan paikallaan :)

Toi esimerkki on kyllä tosi hyvä. Täytyy kattoa, jaksaako sitä itse väsätä jonkun vai tekeekö samalaisen kun esimerkkipakkaus on.

 
mä aion myös tehä isyyspakkauksen. Aattelin antaa sen sitte lähempänä vauvan syntymää.
Meillä tuo isukki on yhtä innoissaan äitiyspaketista ku minäkin. Toivottavasti vaan osaisin olla hiljaa siitä mitä aion puuhailla yllärinä ... :D
Hauska idea tuo selviytymissetti, jotain sellasta varmaankin väsäilen.. :)
 
Hihihi, tää mamma ei enää jaksanu pantata isyyspakkausta kaapissa, vaan annoin sen jo, kun sain haluamani tavarat siihen kerättyä. ;) Kyllä oli mieluinen yllätys ja hauskaa pakkausta availlessa. :D Tein myös tuollaisen settijutun, vähän tosin omia ideoita soveltaen. :) Voin laittaa pakkauksesta tänne kuvan, kunhan saan kamerasta purettua koneelle... Tällä viikolla se pitäis tuo äitiyspakkauskin saapua, jee! :)
 
Nyt mie olen saanu kyhättyä isyyspakkauksen kokooon! :D
Noudatin tuota kuuden setin mallia, sisältö on...

1. Äänenvaimennussetti
- tutti vauvalle
- korvatulpat isille

2. Varpajaissetti
- piccolopullo kuoharia
- kipparinpiippuja

3. Vaipanvaihtosetti
- muutama vaippa
- kumihanskat
- pyykkipoika
- talkki

4. Varatissisetti
- tuttipullo
- äidinmaidonkorvike
- ruokalappu

5. Viihdesetti
- hymynaamahelistin
- kumiankka yhteisiin kylpyhetkiin
- Extreme Duudsonit body ;)

6. Selviytymissetti
- Battery
- Brejk-patukoita
- Sisua
- Buranaa
- Vauvan huolto-opas

Ja tämä paketti on punoskoriin lajiteltuna ohjeistuksen kera, korista tulee sitten lelulaatikko vauvaa ajatellen. :) thihii, toivottavasti isi tykkää..!! Haluan antaa sille oman pakkauksen samaan aikaan ko saan äippäpakkauksen, en malta ootella sinne laskettuun aikaan asti... ;)

 



siinä se ois .. viimeinkin, en malta oottaa et ukko pääsee töistä ja saan antaa ton, joko se on unohtannu et on saamassa tommosta tai ei kyllä ainakaa osaa tommosta odottaa :)

hupi-puolella on siis vitamiinia, pari tuttia ; prinsessa ja iskän kulta tms sinne päin, rokkibeibille petri parosen suunnittelema "daddy"-body, unirätti, karssua, sikareja, dödöä, minttua ..

ja työn puolella muoviessua, hengityssuojainta, vaippoja, kumihanskoja, korvatulpat, ruokalappuja, vauvan käyttöopas-kirja, niistäjää, pumpulipuikkoja, tuttipullo, korviketta ja ja ja ,, sen suuntaista ! :)
 
Hyvältä näyttää!
Mulla oli isin pakkauksessa tuo sama opas. Just paras miehille!:D Saatiin kaveripariskunnalta vielä toinen samanlainen kirja, ko ne ei tienny, että meillä on jo tuo... Nyt niitä on sitte kaks.. Pitäskö myyä toinen;)
 
Tuli annettua isyyspakkaus juuri äskettäin isille.

Varpajaisiin oli ilmapalloja. Isukki ei itse polta eikä voi sietää sikarin hajua, eikä ota myöskään alkoholia lainkaan. Ilmapallot riittäkööt.

Varatissisettiin kuului kertakäyttöisiä ruokalappuja ja tuttipullo. Unohdin ostaa kaupasta sen nan-korvikepurkin joten se jäi nyt puuttumaan.

Äänenvaimennukseen oli korvatulpat ja tutteja kaksi.

Tarpeellista muuta olivat auton penkin kurasuoja, duudsonien "täällä määrään minä"-body, tuttinauha, neuvolan ja synnytysosaston puhelinnumerot, löytyi myös kolme Nalle Puh dvd:tä.

Vaipanvaihtosetissä oli pari vaippaa, puhdistuspyyhepaketti, kumihanskat, hengityssuojaimia, sinkkivoide ja talkki.

Selviytymispakettiin kuului Redbull, 2 Sisu-askia, 3 Brejkkiä ja liuska Panadolia.

Kyllä meillä ainakin isäntä nauroi ja vitsaili kaikkea pakettia tutkiessaan. Ihmetteli vain että missä välissä olin tuon kaiken ostanut. :) Kyseli myös että koska ne selviytymispaketin tarvikkeet saa käyttää. Sanoin että varmaankin ne on tarkoitettu ihan mihin vain hetkeen, kun selviytyminen on tiukilla. Hehee.. "Eli nyt heti." Oli isännän päätös ja eka Brejk hävisi samantien parempiin suihin.
 
On kyl aivan ihana idea! Täytyy kahtoo jos sais itsekin tuommoiseen aikaseksi.
Muistakaa hei kaikki tulevia ja olevia isijä kun 11.11 on isäinpäivä ^^ Itse aatelin tuolloin jotain keksiä jo :P
 
Takaisin
Top