Isyyspakkaus :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja zibbh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tykkäsi.
Ihmeteli vaan kovasti että kuinka olin pystynyt sen tekemään hänen tietämättään. Mieheni on siis työtön ja AINA kotona. Kerroin missä välissä mitäkin olin tehnyt. Kuviakin olin siis ottanut etukäteen ja poistanut muistikortilta sitä mukaan kun latasin koneelle.
Hän vitsillä sanoi ettei voi luottaa muhun enään missään kun teen hänen selkänsä takana tämmöisiä.

Tänään sitten hain oman pakettinin. Sain sen uuden. Aika poikamainen paketti, mutta meille (pitäisi) tulla poika, joten ei haittaa.

Osama: kauan sulla kesti että paketti tuli postiin siitä päivästä kun kelan kirje oli kirjattu'?
pähkäilen että pitäisikö tiedustella pakettia postista ennen lomia, vai meneekö siinä aina se 2 viikkoa..

Mulla tais mennä kolmisen viikkoa, siitä mitä kelan sivuilla sanoivat että paketti lähtenyt.

..no tässä mun tapauksessa hyvä tietää että siinä meneekin sitten noin se 2 viikkoa. ollaan meinaan lomilla tässä nyt 2 viikkoa..ois kyllä todella harmittanut jos se paketti ois just seuraavana päivänä saapunut kun kotoa lähdettiin...mutta ei varmaankaan sitten :D
ja ompahan jotain mitä odottaa loman jälkeen

itsekin annoin miehelleni jo isyyspaketin. olin hieman hämillään ja taisi raukka luulla ensin että se on hänen synttärilahjansa :D (se olikin sitten lahja erikseen vielä)
tykkäsi kyllä paketista, eikä ollut ikinä moisesta kuullutkaan

Mulla on vielä isyyspakkauksen kasaaminen hieman kesken, mutta aika paljon olen jo saanut sinne hankittua :) Löytyy tutti, tuttipullo, Sisuja, tuo Vauva - omistajan opas -kirja, muki yms. Vielä pitäisi ainakin energiajuomaa, kylpylelu, korvatulpat ja muuta pientä kivaa ja humoristista hankkia :) 

Laatikoksi yritän löytää jonkin kivan lelulaatikon tms. että olisi sitten tulevaisuudessakin käyttöä. Onneksi on vielä jonkin verran aikaa tehdä hankintoja ja suunnitella loppuun. 

Olin ehtinyt tätä isyyspakkausta jo miettiä ja suunnitella, kun äitiyspakkaus tuli ja mies sitten ihmetteli, miksei isille ole mitään pakkauksia :D Oli siinä hankala pitää pokkaa. Eli ainakin tuon lausahduksen perusteella pitäisi yllätyksen olla mieluinen :)

Hieno idea! Laitoin heti Vauva- omistajan oppaan tilaukseen ja alan väsäämään laatikkoon tulevalle Isälle tavaraa :)

Meillä synnytys niin lähellä, että pitänee lähinnä miettiä miten isä saa aikansa siellä kulumaan mukavasti. (itse ollut kaverin tukena synnytyksessä ja tiedän kuinka piiiiiiiitkältä se toisesta tuntuu, vaikka tietää että se läsnäolo on se tärkein asia synnyttäjälle)

Tuo Osaman kortti on aivan ihana ja niin totta, joten korttimallia tulen kyllä hyödyntämään!

Takaisin