Silveri: Ehkä sen vois liittää ainakin tuohon varpajaishommaan, minkä whitewife mainitsi. Itse en toki mistään varpajaisista perusta, koska olen sitä mieltä, että on tyhmä jos haluaa lähteä sairaalasta äidin ja lapsensa luota ryyppäämään kavereiden kanssa...... Tämä siis minun mielipiteeni, älkää kukaan suuttuko [:D]
Mutta ainakin esimerkiksi omalla isälläni on aina ollut tapana polttaa yksi sikari, kun me lapset olemme syntyneet, vaikka hän muuten ei ole 20 vuoteen polttanut tupakkaakaan. Nuorin lapsi hänellä on siis 2-vuotias, toiseksi nuorin 12-vuotias... Minun ja isosiskoni aikana hän nyt onkin tupakoinut muutenkin.
Ehkä nuo tupakit ja viinakset liittyvät siihen, että miehillä on kuitenkin aika usein tapana juhlistaa asioita edes yhdellä paukulla ja jollain sikareilla sun muilla. En itsekään lähtisi ostamaan mitään kaljaa tai koskenkorvaa vaan jotain ns.hienompaa, jota isä voisi yksin nauttia kotona juhlistaen lapsen syntymää, kun äiti ja vauva ovat vielä laitoksella.
Kaikille tuo juttu ei tietenkään sovi, mutta pidän sitä kivana ideana sellaisille, joille se sopii!
Mielestäni muutenkin naiset yleensä arvostavat enemmän noita vauvanvaatteita sun muita. Miehet eivät välttämättä arvostaisi niin paljon sitä, että antaisit hänelle laatikollisen vauvanvaatteita? Meillä mies on kiinnostunut vauvanvaatteista ja sanoo aina mielipiteensä, eli mikä on söpö vaate ja minkä hän haluaisi vauvalle, mutta en usko, että häntä kiinnostaisi niin paljon saada kamalaa kasaa vauvan vaatteita? Meitä naisia sellainen enemmän kiinnostaa.... Tässä minun näkemykseni asiasta.