Isyyspakkauksen suunitelua..

Tällaisen suunnilleen tein viimeksi (meille ei otettu Kelan äitiyspakkausta):
Sisällöt pakkasin aiheittain.
Vauvalle "haisuli"body, kuvakirja, kuvioharsoja, "äänenvaimennin"tuti, tuttipulloja ja oisko ollut pieni paketti vaippoja,.
Iskälle Korvatulpat öitä varten (vitsi), energiajuomatölkki niitä valvottuja öitä varten, Yllätyspakkaus: kortsuja
Lupalappu "Virallinen" lupa lähteä vielä kotoa rientoihinkin (pienellä präntättynä: "Kun asiasta erikseen etukäteen sovitaan"!)
Minulle järjestettiin vauvakutsujen tapainen, jonka ohjelmanumerona sitten luovutin iskälle pakkauksen.
 
Mä tein ekaa odottaessani miehelle sellasen, jossa oli:
1 pullo viskiä (Chivas Regal)

3 kirjaa (1 vauvan käyttöopas, 1 tuoreen isän kirja, 1 ajoneuvokirja, jota voi lukea lapsen kanssa)

1 energiapatukka

1 energiajuoma

1 pakettia Sisuja

1 Body (I love dad)

1 Kylpyöljy

1 Vauvan rasva

1 korvatulpat

1 helistin

1 kylpylelu (joka oli kyllä 5 kylpyankkaa :))

Sitten sisällä oli erikseen sellanen isyyspakkauksen käyttöohje, jonka näppäränä likkana olin kopioinut netistä. En nyt tähän hätään sitä enää löytänyt, mutta sellanen hauska, jossa kerrottiin pakkauksen sisältö ja käyttötarkoitus. Lisäksi oli vauvan ja äidin käyttöohjeet myös, siinä puhuttiin jotenkin hauskasti siitä kuinka vaimo on päivittynyt versioon äiti 1.0 tai jotain vastaavaa. Lisäksi tein sellasen Kelan kirjeen näkösen paperin, jonka annoin ja jossa sit luki mistä sen voi hakea (makkarista). Kovasti mieheni tykkäsi paketista ja varsinkin tuosta bodystä :)
 
Minulla on nyt tulossa jo toinen isyyspakkaus, toisen raskauden myötä.

Nyt pitäisikin saada tästä erillainen, kun isäkään ei ole enää ummikko vauvajutuissa. Meille ei nytkään tule äippäpakkausta, joten tämä korvaa jälleen senkin.
Ja kun meillä on jo 2 v esikoinen josta tulee isosisko, laitan pakettiin myös hänelle jotain pientä yllätystä!

Löysin jemmasta vanhan postipaketin, jonka pakettikortin muutin tähän sopivaksi:
Lähettäjä: Väestömääränkasvatusliitto
Vastaanottaja: Mieheni nimi
Postiennakko: Lähetyksen hinta koostuu pieneristä, joita peritään vähitellen.
Kpl yhteensä: Yläpuolelle kirjoitin Lähetykset ja alle 1/2 (ensimmäinen kahdesta paketista)
Sisältö: Isyyspakkaus (voisi lukea vauvatavaroitakin tai vast.)
Lisäpalvelut: Uudelleen isäksi tulemista edellyttävä vauva toimitetaan erillistoimituksena myöhempänä ajankohtana. (Vauva on se toinen paketti) Toimituksen ajankohtaa ei voi sopia etukäteen!
Lisätiedot: Sisältää pienen määrän toisen lähetyksen tuloon valmistavia tarvikkeita.

Ehkä voisi "lähettää" hänelle myös sen paketin saapumisilmoituksenkin. Sitä ei ollut viimeksi.

Mies harrastaa kalastusta, joten osa vauvan tavaroista mukailee tätä.
Sisältö: Kalastus -/vesiaiheinen potkuhaalari ja ehkä pipo tai body.
Esikoiselle ja vauvalle yhteen sopivat paita ja body tai body ja body.
Pari kuvioharsoa ja kuolalaput iskän suojaksi. Iskälle joku raaputus arpa (tiedä vaikka taloustilanne paranisi!) Tossut vauvalle. Kuvakirja yhteisiin hetkiin.
Esikoiselle Muumilaku, iskälle Sisuja ja vauvalle Pikku-kalastajan herkku -purkki. Ehkä itselle voisi lisätä suklaata (äidin lisäenergia pakkaus)!
 
Lokakuu 2011 ISYYSpakkaus-pinosta löytyy mun pakkaus, jonka annoin kun esikoista odotin.:) Siellä on myös muiden vinkkejä, kannattaa käydä tsekkaamassa!!=) En jaksa nyt virittää tähän linkkiä, sorry...X/
 
Takaisin
Top