Isyys / isovanhemmuus -pakkaus

Esper

Näppärä viestien naputtelija
Hei, jossain olikin jo aiemmin juttua isyyspakkauksesta / pienestä muistamiesta isälle.

Ajattelin heittää oman ketjun aiheesta.

Tänne voisi varmaan laittaa jotain kivoja linkkejä jos on ja tietenki se:

- Mitä pakkaukseen laitat?
- Koska sen isälle annat?

- Huomioitko tulevia isovanhempia?
 
Itse olen siis aloitellut tätä kokoamaan ja hankin sen vauva-manuaali kirjan (omistajan opas).
Lisäksi olen ajatellut muutamaa söpöä ja humoristista vaatetta vauvalle liittyen isään. Mute button tutti, olut, korvatulpat, pyykkipoika nenään..

Lisäksi ajattelin parisuhdepakettia siihen kylkeen hänelle omaksi ja meidän yhteiseksi iloksi.

Mun on vaan pakko himmailla hankkimisen kanssa, etten mene ja anna sitä heti :) .

Mitein, olisiko samaan aikaan kuin äippäpaketti saapuu?
 
Minä alunperin ajattelin isoveli-pakkausta väsätä. Se on jäänyt ihan unholaan vielä. Saa nähdä miten sen laita tämän kevään aikana. Ajattelin antaa jos ehdin tehdä muiden projektien ohella niin pakkauksen lähempänä syntymää :)
 
Me itseasiassa kerrottiin tuleville mummupaapoille jouluna antamalla lahjaksi tarvikepaketit! Varavaatetta, kosteuspyyheitä, tuttisetti, tuttipullo ja kortti salamatkustajalta :dummy1::dummy:
 
Susupala toi on ollut tosi kiva idea! Itsekin mietti jos jouluun asti olisi malttanut mielensä mutta ei me maltettu olla kertomatta isovanhemmille [emoji5]️
 
Pitäisi etsiä se feikki 'kelakirjeen' pohja jolla myönnetään isyysavustus tms, antaisin paketin sit sen jälkeen kun mies hetken pureskelee saamaansa postia.
 
Mulla koko pakkaus kökkii nyt tuon äitiyspakkauksen kuulumattomuuden vuoksi.

Parempi vain etten kasaa sitä valmiiksi asti, koska sitten en raaskisi olla antamatta sitä :)
 
Takaisin
Top