Istukka kohdunsuulla

Jane_85

Jostain jotain jo tietävä
Huhtiäidit 2020
Mulla rv 32+3 ja istukka kohdunsuulla, oli ihan päällä muutama vk sitten, mutta vähän noussut. Ei kuitenkaan turvallisen paljon, eli vielä ei olisi turvallista synnyttää alateitse.

Onko kokemuksia muilla näiltä viikoilta? Vuotoja, onko nousut vielä? Tai mitä vain?

Pelottaa jos ei nouse enään, pelkään yli kaiken sektioon joutumista. Takana vain alatiesynnytyksiä
 
Minulla oli ensimmäisen kanssa hyvin lähellä kohdunsuuta. Synnytin kuitenkin alateitse, mutta johti siihen, että verenvuotoa oli paljon, mikä ei ollut kivaa.
 
Mulla vasta toinen kolmannes käynnissä ja varhaisultrassa sanottiin samaa. Eli onko se tavallista, ja osalla nousee, toisella ei? Vai mikä tämän homman nimi on?
 
Minulla oli ensimmäisen kanssa hyvin lähellä kohdunsuuta. Synnytin kuitenkin alateitse, mutta johti siihen, että verenvuotoa oli paljon, mikä ei ollut kivaa.

Hui, oliko sulle sanottu kuitenki et on turvallinen synnyttää? Menikö verta siis huolestuttavan paljon? Jotain puhuivat mulle että jos lähellä mutta ns. Turvallisella alueella niin ite voi päättää, lähteekö alateitse synnyttämään
 
Mulla vasta toinen kolmannes käynnissä ja varhaisultrassa sanottiin samaa. Eli onko se tavallista, ja osalla nousee, toisella ei? Vai mikä tämän homman nimi on?

Suurimmalla osalla nousee, mullekki lääkäri lohdutteli että kyllä se yleensä nousee. Mutta ei aina. Nyt vähän just hirvittää kun enää alle 3 vk ni sitten lopullinen "tuomio" että onko noussu tarpeeksi vai ja jos ei niin sektio määrätään synnytystavaksi..

Toivottavasti sulle nousee ajoissa!
 
Takaisin
Top