Istukka etuseinämässä

Keskustelun 'Lokakuiset 2020' aloitti _Helga_, 15 huhti 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. _Helga_ Uusi käyttäjä

Mitä tämä mahtaa tarkoittaa? Näin totesivat minulle np ultrassa. Onko muilla todettu tälläistä? Liekkö jtn riskejä raskauden suhteen yms. En älynnyt ultrassa asiasta enempää kysellä kun olin niin vauvan lumoissa. ❤️
  2. Eveliin Aloittelija

Ihan normaalia:) mulla oli ekassa raskaudessa myös istukka edessä, sekä nyt kolmannessa myös. Vaikuttanut itsellä vain siihen, että liikkeet alkaa tuntua vasta myöhemmin ja istukka edessä vaimentaa niitä myöhemminkin.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Eetla Rakastunut foorumiin Lokaäidit 2020 Toukomammat 2016

Juuri näin kuin Eveliin kirjoitti. :)
  4. pandora1020 Aloittelija

Mulla sama juttu mut ultraaja sanoi et se liikuu siitä vielä taakse kun raskaus etenee.
  5. Bubblee Peruskäyttäjä

Mulla myös, liikkuu toivottavasti kun kohtu kasvaa. Sitä seurataan kyllä, itsellä tulossa sektio niin toivotaan ettei jää väärään paikkaan.

mä oon tuntenut liikkeitä, nyt rv 13+4. ♥️
  6. Lauritita Aloittelija

Ekassa mullakin oli istukka edessä enkä voi sanoa, etten tuntunut kun pikkuinen potki
    Nyt toisessa raskaudessa ja taas istukka edessä (ultrattiin rv 8) ja kaikki oli ok. Huomenna NT ja toivottavasti kaikki on edelleen hyvin!
    Eli nohätä, istukka edessä on normaali. Tärkeintä on se, että ei ole liian alhaalla.
  7. Hipsu__ Aloittelija

Sama homma, rakenneultrassa todettiin. Nyt 22. viikko alkamassa ja se "elohiiri" mikä vatsassa on tuntunut jo melkein kuukauden, vahvistuu päivä päivältä ja iltaisin selällään maatessa näkyy kun maha nytkähtelee. Eli vauvan liikkeitä se on tarkoittanut koko ajan. Huikeen erikoinen tunne!
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu