Millaiset välit teillä on lasten isovanhempiin? Entä lapsilla?
Meidän lapsilla on läsnä elämässään yksi isovanhempi, meille hyvin rakas ja aurinkoinen, äitini. Meillä on hyvin läheiset välit, varsinkin lapset ovat mummin elämän tarkoitus, he tulevat niin hyvin toimeen.
On rikkaus että tällainen tukiverkko on! Ihan päivittäin olemme yhteydessä, no puolisoni ei ehkä päivittäin viestittele anopin kanssa, mutta silloin tällöin.
Meidän lapsilla on läsnä elämässään yksi isovanhempi, meille hyvin rakas ja aurinkoinen, äitini. Meillä on hyvin läheiset välit, varsinkin lapset ovat mummin elämän tarkoitus, he tulevat niin hyvin toimeen.
On rikkaus että tällainen tukiverkko on! Ihan päivittäin olemme yhteydessä, no puolisoni ei ehkä päivittäin viestittele anopin kanssa, mutta silloin tällöin.
Tiedän että molemmat on ihan tosi innoissaan, varsinkin mun isä! Vaikka tämä lapsenlapsi on heille jo kuudes. Mutta kaipa siinä jokin viehätys on kun lapsista nuorin saa lapsen. Mun äiti oli alussa hieman järkyttynytkin, sillä hän on ollut jostain syystä siinä uskossa ettei me haluta lapsia koskaan. Isäni on antanut vauvalle jo oman työnimensä ja kutsuu vauvaa tiitiäiseksi, isä oli tosi huolissaan "tiitiäisen" hyvinvoinnista, kun sairastin koronan rv 12-14 paikkeilla. Jotenkin tää isäni innokkuus on tosi hellyttävää, sillä mun isä on juuri sellainen yrmy joka ei näytä tunteita ikinä julkisesti, mutta tää vauva on saanut isän heltymään ihan pullamössöksi.