Olisipa mukava kuulla kokemuksia teiltä, joilla on jo useampia lapsia: miten isosisarukset ovat ottaneet vauvan vastaan, onko ollut mustasukkaisuutta, miten olette pitäneet huolta että äidin aika riittää muillekin lapsille, oletteko jotenkin juhlistaneet tai muuten huomioineet isosisarukseksi tuloa jne?
Meidän 1 v 8 kk ei tietty vielä ihan ymmärrä asiaa. Välillä kyllä sanoo "vauva" ja silittää mahaa, kun kehotan olemaan varovasti mun mahan kanssa. Siinäpä vielä yksi kysymys: onko huolta siitä, että esikoinen voi vahingoittaa pikkuista mun mahan päällä rymytessään? Tietenkään mahan päällä ei saa hyppiä, mutta hän on vielä aika varomaton liikkeissään.
Meidän 1 v 8 kk ei tietty vielä ihan ymmärrä asiaa. Välillä kyllä sanoo "vauva" ja silittää mahaa, kun kehotan olemaan varovasti mun mahan kanssa. Siinäpä vielä yksi kysymys: onko huolta siitä, että esikoinen voi vahingoittaa pikkuista mun mahan päällä rymytessään? Tietenkään mahan päällä ei saa hyppiä, mutta hän on vielä aika varomaton liikkeissään.

Samalla vähän "testasin" kuinka neiti kohta 2v on vauvan lähellä. Tietenkään ei ole oma vauva, mutta pientä esimakua :D Nätisti oli vauvan lähellä, silitteli jne. Silmiään ei voinut kuitenkaan irti päästää, kun ettei