isoille äitiysvaatteita?

Samaa mietin itekkin raskaaksi tullessani. Itellä kun tuo vaatekoko on haitarilla 54-58. No, eipä moisille tarvetta missään vaiheessa edes tullut. Normaalit paidat sopi loppuun asti ihan hyvin, vaikka vauvamahalla ihan kokoa ja muotoakin oli. Ellokselta tilasin sellaset housut, mitkä nousi mukavasti vyötärölle asti ja joustivat. Olivat siis college-kangasta, mutta näyttävät ihan farkuilta leikkauksen yms. takia. Ja uskon, että esim jeggingsit (vai mitä ne ny on) sopii vauvamahan kanssa ihan hyvin, joustavia kun ovat.
 
Itse en nyt ihan älyttömästi isoimpiin välttämättä kuulu mutta jalkojen lihaksisto on hieman kookkaampi mitä näköjään normaaleilla naisilla niin esim. äitiysvaatteitten housut jopa isommasta koosta lähtien niin eipä mene edes polvista ylöspäin.. Hyvä välillä jos menee pohkeesta ylös.
Joten meikä on tosiaan turvautunut ihan gina tricotin legginseihin ja pitkiin paitoihin ja tunikoihin.
Sekä masutuubi on kova sana niin pystyy käyttämään esim. omia housuja läpi raskauden.
 
mä en ole ikinä vielä kuullukkaan tollasista masutuubeista oli pakko googlettaa ja näyttivät niin ihanilta et pakko tilate muutamat itelleni :) kiitos vinkeistä. :)
 
ne olikin vaan lapsille tehty noi vatsatuubit eikä iso kokoisen vyötäröille. :(
one-size (vastaa n. S-L kokoa); venyy 100-110cm ja on 30cm korkea
ei siis vastaa mun kokoani mitenkään ku nyt tarvis jo tosta olla seuraava koko  ku vyötärö 120cm ja raskaus vasta 1/3takana. :( taas sitä nähään kuinka meitä isoja sorsitaan hienoista vaatteista ja jotka tukisivat myös joka puolelta
 
itse ainakin ostanut näitä one size tuubeja pari kappaletta ja nää oikeasti venyy.. Toinen on ollut miehellä käytössä esim. kun on tehnyt lumitöitä tai lenkitellyt koiria, kun kärsii selkäongelmista.

http://www.mamamia.fi/products/162-masutuubi-jalat-musta.aspx

esim. itsellä on yksi tuubeista tämä. Ja kyllä venyy! Alkuun tietenkin napakka, mutta se onkin hyvä että on samalla napakka niin tukee selkääkin siinä ohimennen.
Ja sitten esim. kotona tota toi käyttää hyvin vaaviaikana tuubitoppinakin helpottaen imetystä :)
 
Ja tää kyseinen tuubi tulee mulla oikeasti ihan rintojen alle ja aina tuonne melkein vesirajaan asti. Ja kuitenkin olen todella pitkä ihminen. Ja sama miehelläkin todella pitkä selkä, kun on parimetrinen hujoppi niin hänellä tuubi tulee myös todella pitkälle. Joten siinä on tilaa isommallekin mahalle. :)
 
Takaisin
Top