Isänpäivälahja

undulaatti

Sukkela juttelija
Aikooko (erityisesti ensimmäistä lasta) odottavat antaa jo isänpäivälahjaa? Jos annatte, niin mitä? Eri se on tietysti niillä, joilla ennestään on lapsia. Vinkkejä ja ehdotuksia tänne. [:)] Itse haluaisin jotenkin tulevaa isukkia muistaa, mutta en tiedä miten.
Yksi idea olisi toki vähän mielessä... Tuleva iskä tupakoi ja hänellä on AINA sytkä kateissa. Ajattelin, että zippo, mihin kaiverruttaisi jotain, voisi olla kiva idea. Olisiko esim. isä-kaiverrus tässä vaiheessa kiva, vai olisiko se vielä kivempi toteuttaa vasta esim. ensi vuonna, kun vauvakin on jo maailmassa? Zipon aion hänelle joka tapauksessa hommata, ainakin joskus. Saisi sanoa, että tällä on sen verran tunnearvoa, että sen on pakko pysyä tallessa, toisin kuin normisytkät, jotka eivät ikinä ole tallessa. [:D]
 
mä tilasin isännälle eilen kahvi mukin, missä oli ultrassa otettuja kuvia[:)] Ifin sivuilla saa tehtyä kaikkea hienoa kuvista.
En vielä tiedä annanko sitä isänpäivä lahjaksi vai pistänkö isyyspakkaukseen[:D] jonne tilasin myös eilen super isi t paidan ja äänen vaimennin tutin.
 
Itse suunnittelen antavani tuon isyyspakkauksen lahjaksi. Eka meilläkin siis tulossa ja vasta puolessa välissä mennään, mutta silti haluan jo nyt muistaa kun on isukki niin innoissaan jo [:D]
 
Mä ajattelin olla noheva, ja pyöräyttää penskan isänpäivänä [;)] Sopivasti kun menee yli (LA 31.10.) niin miksikäs ei.

Jos nyt sattumoisin olen raskaana isänpäivän yli, niin jotakin annan kyllä lahjaksi, mielestäni mieheni on jo isi, ja haluan jotenkin muistaa. Varsinkin kun syntymä on niin lähellä.
 
Esikoista odotellaan, ja ajattelin myös tehdä isyyspakkauksen isänpäivälahjaksi. Sain työkaverilta MLL:n vanhan Isyyspakkaus-laatikon ja sinne ajattelin keräillä kaikenlaista. Esim: Approved dad -t-paita isälle, I <3 DAD -paita lapselle, Nalle Puh -laastareita, Vauva - omistajan opas -kirja, Isä-sukat, Kultainen lastenlaulukirja, Sisu-aski, jne. Katsotaan nyt mitä ehtii ja viitsii. Ainakin valokuva vatsasta (pitäähän se näkyä kuka isukkia onnittelee), ehkä viskipullo, korvatulpat ja kumihanskatkin...
 
Takaisin
Top