Isänpäivä

satuj

Vauhtiin päässyt keskustelija
Mitenkäs te muut esikoista odottavat, vai onko teitä?

Oletteko ajatellut viettää jo tänävuonna jotenkin isänpäivää? Vai tuoko se huonoa onnea!
 
Me mennään vaan siskon perheen luo isänpäiväkahville (ja varmaankin pitää käydä appiukkoa katsomassa).. Mut ei vielä pidetä mitään omia juhlallisuuksia. Ootetaan nyt siihen asti, että "ihan oikeasti" on isä :) Meillä tulevilla äideillä onkin sit parempi tuuri, kun päästään melkein heti juhlimaan äitienpäivää :) 
 
Eipä tulis vielä mieleenkään [;)] Omaa isääni juhlistan ja lahjon, katsellaan sitten ens vuonna
josko saa juhlia omassakin kodissa
 
Hassua miten erilaista porukkaa on eri keskusteluryhmissä [:D]

Tuolta helmikuu 2011- palstalta lueskelin kun siellä yks sun toinen on kasaamassa isäpakkausta isille isänpäiväksi... Kuulosti minusta hassulta, mutta oli pakko kysäistä mitä mieltä te muut olette.
 
Meidän "vaavi osti" tulevalle iskälleen Reino-tossut isänpäivälahjaksi, kun iskä tarvi semmoset [:D].
 
satuj : noista helmikuisista taisi osa kasailla isäpakettia kun ovat saaneet jo omat äitiyspakkauksensa. Isänpäivähän on hyvä ajankohta sen antamiseen. Ihan mukavilta kuulostivat nuo heidän pakettinsa, voi olla että itsekin laitan jonkun paketin kasaan keväämmällä.
Mutta siis tänä isänpäivänä ei meillä vielä juhlita.
 
Minä ajattelin pikkusen muistaa tulevaa iskää. Hän ku haluaa täs joulun alla yhteen konserttiin niin ostan ne liput sit isänpäivä-lahjaksi :)
 
Kun tämä paita tuli vastaan niin en voinut olla ostamatta sitä: kuva. Tuossa kuvassa värit ovat vähän vääristyneet, todellisuudessa paita on keltainen/oranssi ja aika hulvaton. [:D] Myyjäkin nauroi kun sai tietää minkälaiseen tilanteeseen paita tulee lahjaksi.
 
Mulle isänpäivä ei oo konkreettinen asia ennen kun vauva on syntynyt, eikä mun miestä varmaan innostaiskaan sellanen etukäteen vouhkaaminen.
 
Viime yönä tunsin ekaa kertaa liikkeitä yölliseen aikaan ja vielä useampaan kertaan! Aamulla kerroin miehelleni, että siellä se vaavi kovasti morsettteli tulevalle isälle onnitteluja [:D]! Hauska tunne, tähän asti olen tuntenut liikkeitä vain töissä, istuessani päätteen ääressä. 
 
Hain viikolla postista paketin, missä oli ihanainen vaaleanpunainen kotidoppleri [:)]
(minä joka jossain vaiheessa päätin että turha ostos, en hanki...)

Tuleva isä ei ollut tällä viikolla kuin yöt kotona, ja tänään ainoan kokonaisen vapaapäivän kunniaksi hän
"korkkasi" vekottimen ja kuunteli pitkään ja hartaasti mun alavatsalta kuuluvaa todellatodella nopsaa sydämen pomputusta [:D] sanoi että baby tais säikähtää mun tän päivän maastoratsastusta kun vieläkin noin kiivaasti jumputtaa... Toki kerroin että joka kerta neuvolassa on ollut 155-170 eli kaikki ok.
Iso juttu miehelle, joka ei ole päässyt vielä yhteenkään neuvolakäyntiin ja nt-ultraan mukaan. Tuleva rakenneultra (kuten seuraava neuvolakin) on nyt tiukasti kalenteroituna ja sinne mennään porukalla.

Isänpäivää täällä ei juhlittu, mutta tuleva isä "tapasi" ensi kertaa jälkikasvunsa kuuloetäisyydeltä!
 
Takaisin
Top