Isänpäivä

Nipsumuki

Tietävä tietäjä
Toukokuunmammat 2014
Mites teillä vietetään isänpäivää? Itse ajattelin juhlia tätä jo yhteisenäkin isänpäivänä vaikka esikoinen onkin vasta matkalla :wink

Tehtiin miehen muksujen kanssa isänpäiväpipareita ja kakku. Koristelut vielä niin pääsee heti aamulla herkuttelemaan.:rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Me ollaan molemmat yötöissä niin sunnuntai on meillä sellanen päivä että kiitää aina ohi ihan huomaamatta. Kyllä mä kuitenkin yritän käydä ostamassa tänään jonkun kivan isänpäivälahjan jos vaan ehdin ja jaksan. Huomenna sit koko päivä herkistelyä ja hellyyttä ja tietenki aamiainen sänkyyn. Tää on meiän eka isänpäivä vaikka pikkupallero vielä onkin masussa. Haluun viettää sen kivoissa merkeissä :)
 
Täälläkin leipomukset saatu pakettiin ja huomen aamua odotellessa :) Itse kun on ollut aika sokerittomalla nyt kuukauden niin hirvittää huominen jo valmiiksi että lähteekö mopo ihan käsistä kaikkien herkkujen kanssa :eek: Sitä kun vielä kierretään vaarit ja pappatkin kahvittelemassa :eek: :D Josko tuota kuitenkin joku roti säilyy :wink
Meille tämä onkin jo toinen isänpäivä :)
 
Meillä isommat on tehny lahjat ja kortit koulussa ja kerhossa. Pienimmän kanssa tehtiin tuommonen käsikortti/-taulu sormiväreillä. Mitään en leivo, koska mies ei tykkää makeista herkuista eikä tällä kertaa mitään suolastakaan toivonu. Eikä kyllä oma olo antais ehkä myöten ton leipomisen kanssakaan. Aamulla nukutaan niin kauan ku nukuttaa ja päivän iskä saa käyttää ihan miten haluaa. Ei tarvii pakosta kotona pyhävaatteissa pönöttää vaan voi lähtee vaikka pitkälle lenkille jos mielii. Papat muistetaan sytyttämällä kynttilät. Näin meillä.
 
Meillä mies lähti juuri yöksi töihin, joten isänpäivä menee iskällä nukkuessa. Lapset on askarrelleet koulussa ja eskarissa lahjat ja kortit. Itse ostin vähän extraa. Mun isä asuu 200 kilsan päässä, joten sinne lähti kortti jo viikolla ja appiukko on reissussa, joten isänpäivä vietetään ihan kotosalla.

Olin niin laiska, että tilasin leipomosta minttusuklaa-juustokakun. Toivottavasti iskä tykkää :)
 
Päivä menny herkutellen. Esikoinenkin maisteli vähän pullaa ym. Ei ollut kovin namia näyttävästi :D Huomenna paluu "ruotuun" ja herkut jää :) Tiistaina neuvola (15+4) ja jännittää jo valmiiksi mikä on tämän mamman paino tällä hetkellä. Ja jos ihmettelette että miksi tunnun vauhkoavan painosta ja herkuista niin syy siihen on että olen muutama vuosi sitten pudottanut painoa reippaat 30kiloa enkä todellakaan halua tässäkään raskaudessa kerätä niitä takaisin vaan ihan normaali raskauden aikainen painonnousu riittää minulle joten tarkka olen, vähä liikaakin...
 
Takaisin
Top