Mä kans tilasin avaimenperän tuolta korumaa.fistä. Niiden sivuilla tuote kyllä näyttää ihan erilaiselta, kun kuva tosiaan aika hailakka ja pitää käännellä laattaa, että näkee kunnolla. Tilasitko Dessa kans tuolta?
Mulla kävi tilauksen kans itseasias viel niin, et ku se tuli kotiin niin huomasin, että sana Isi oli kirjotettu pienellä i:llä, vaikka olin tilannu se isolla.
Laitoin sit palautetta ja ne perusteli sitä sillä, et valitsemassani fontissa iso i näyttää vähän kummalta. WHAT??? Mä oon asiakas ja jos mä haluun se isolla iillä niin sen on oltava niin, tai sitte niiden pitäis kyl varmistaa asia multa.
No, he sanoivat tekevänsä uuden jos haluan, mutta haluavat alkuperäisen takaisin. Sanoin haluavani uuden ja pian sieltä tulikin viesti, että uusi on kaiverrettu ja laitettu postiin. Kysyin palautusosoitetta, niin tuli viesti, että pidä vaan se vanhaki, ku muuten tulle mulle kuluja.
Ilmeiseti heil ei oo tällasta "asiakaspalautus" palvelua ja mullehan ei saa tulla viallisentuotteen palauttamisesta kuluja.
Eli, nyt mulla kaks avaimenperää meidän neidistä yhden hinnalla [:D]