Isänpäivä lähestyy!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emilia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siina ei ollenkaan innostunut jalan kuvien painamisesta paitoihin. Saatiin onnekis paidat kuitenin valmiiksi mummun avustuksella.

Meille kolahti eilen postilaatikkoon avaimenperä. Kuva siinä on tosi hailakka, mut näkyy hyvin kun oikein osaa katsoo. Teksti on tietysti hyvin kun on kaiverruksella. Jalankuva painettiin paperille pari viikkoa sitten, pitäis vielä jaksaa tehdä niistä onnittelukortit isille sekä papoille. Mukavaa päästä viettämään kohta ensimmäistä isänpäivää!

Mä kans tilasin avaimenperän tuolta korumaa.fistä. Niiden sivuilla tuote kyllä näyttää ihan erilaiselta, kun kuva tosiaan aika hailakka ja pitää käännellä laattaa, että näkee kunnolla. Tilasitko Dessa kans tuolta?

Mulla kävi tilauksen kans itseasias viel niin, et ku se tuli kotiin niin huomasin, että sana Isi oli kirjotettu pienellä i:llä, vaikka olin tilannu se isolla.
Laitoin sit palautetta ja ne perusteli sitä sillä, et valitsemassani fontissa iso i näyttää vähän kummalta. WHAT??? Mä oon asiakas ja jos mä haluun se isolla iillä niin sen on oltava niin, tai sitte niiden pitäis kyl varmistaa asia multa.
No, he sanoivat tekevänsä uuden jos haluan, mutta haluavat alkuperäisen takaisin. Sanoin haluavani uuden ja pian sieltä tulikin viesti, että uusi on kaiverrettu ja laitettu postiin. Kysyin palautusosoitetta, niin tuli viesti, että pidä vaan se vanhaki, ku muuten tulle mulle kuluja.
Ilmeiseti heil ei oo tällasta "asiakaspalautus" palvelua ja mullehan ei saa tulla viallisentuotteen palauttamisesta kuluja.
Eli, nyt mulla kaks avaimenperää meidän neidistä yhden hinnalla [:D]

Paukke, toimitusaika tuon korumaan kautta on 1-3 päivää, eli jos et oo mitään keksiny, niin avaimenperä kerkee tulla vielä sulle perjantaihin mennessä jos tänään tilaat.

Samasta paikasta tilasin. Tuli kyllä tosi vauhdikkaasti. Kuva tosiaan näky sivujen avaimenperissä paljon paremmin. Ovat ottaneet kuvan silleen että sen näkyy paremmin[&:]. Mut mulle kelpaa tuo avaimenperä tuollasenakin. Hyvä Sartza että valitit ja sait uuden oikeanlaisen tilalle. Oikeutta asiakkaalle!!!

Kiitoksia vaan korumaan linkkivinkistä, kävin siellä huvikseni katselemassa vaikka isänpäivälahjat ovatkin jo valmiina. Tilasin sitten jo nyt isille yhdeksi joululahjaksi avaimenperän [:)] Tekstiksi tuli "Isin pieni automies", pojalla kun on kuvassa päällään paita, jossa on meidän jenkkirassin merkki ja logo. Vitsi ei kyllä millään malttaisi odottaa jouluun asti sen antamista [:D]

joo mut toimitus aika saattaa olla pidempi ruuhkantakia luki mun mielest sivuil..

Jalanjäljet meinasin mäkin painaa paitaan mutta eipäs todella oo niin yksinkertast... Annas Eemi jokin hyvä kikka mite onnistuu painaa ne niin etteivät oo ihan suttuset???

Huh, nyt on isinpäivä lahjat hoidettu...
Olisin kovasti halunnu itse tehdä jotain, mutta luovutin suosiolla ja ostin valmista...

Eli, pakko oli ostaa kliseinen "maailman paras isi" kahvimuki......
Sen lisäksi lahjakortti oikealle britti-parturille, kun on mies valittanut kun kuontalo
on ihan villiintynyt tässä vauvan tulon jälkeen.... [:)]

Nyt jos jotain vielä keksin/ehdin niin hyvä, mutta on sentää jotain jo valmiina!

Mä tilasin (tosin vähän myöhässä) sellaisen muistikirjan johon tulee pojan kuva kanteen ja teksti "Iskän rakas". Ei ehkä ehdi sunnuntaiksi mutta saa sen sitten jälkikäteen! Ja sitten tilasin sellaisen kakun, minkä hän aina haluaa juhliin ja vielä ostin paidan ja lisäksi vielä sukkia. Muuta en oo suunnitellut.

Joo se jalan jälkien painaminen ei ole ihan yksin kertasta. Tai on se ku tietää miten kannattaa tehä. Yks apuri olis hyvä olla. Olen kyllä saanu yksinki mut paljon helpompaa jos joku pitää vauvaa sylissä.

Eli ku laittaa väriä siihen vauvan jalan pohjaan kannattaa jättää maalaamatta se jalkaholvin kohta. Eli se mikä aikuisella ei osu lattiaan. vauvahan on aina aluksi lättäjalka. Ja sit laittaa väriä vain niihin varpaiden paksuimpiin päihin ei siihen varteen. Sit vaan vauvan nilkasta napakka ote ja odotat et sen varpaat olis vähä harallaan eikä silleen ihan rutussa. Ja sit sanot avustajalle et nyt ja se laskee vauvaa alaspäin ja sä ohjaat jalan painalluksen kankaalle. Sitä ei tartte kauaa painaa. Vaan ihan sellanen nopea ns. askellus väri tarttuu heti.

Eli tärkein kohta ehkä on se miten maalaat sen vauvan jalan siihen sen jalkaan. Se pitää niinku ite piirtää sellanen perinteinen jalanjäljen kuva siihen jalan pohjaan. Muuten siitä tulee sellanen tasanen möltti.

Sit on aina vaarana se et vauva kiskaseeki jalkaa just ratkasevalla hetkellä ja jäljestä tulee... hmmm ... mitä tulee[:D]. (Paapan paitaan tuli sellanen kolmiosainen yhestä jalan jäljestä)

Mä tilasin isänpäivälahjaksi tällaisen perhekuvauksen, kun sattui hyvä tarjous:
http://www.citydeal.fi/deals/helsinki

Ai, ei toi linkki toimikaan suoraan, mutta siis Helsingin citydeal tarjouksena oli tänään 120 euron perhekuvaus 20 euroa. Ostinpa sitten sen miehelle kun en ollut vielä mitään isänpäiväksi keksinyt. Sen saa siis käyttää puolen vuoden aikana, joten aattelin et sinne vois mennä vaikka puolivuotiskuvaan. :)

Meillä ei kumpikaan tykätä mistään lahjoista. Kysyin mieheltä mitä haluu, sanoi vain että meidän lämpöä ja rakkautta. [:)] Lupasin kuitenkin aamiaisen sänkyyn. [;)]

kiitos vinkistä, meidänkin isi saa nyt sitten avaimenperän [:)]
(kukas sitä mainosti? pyydät jonku provikan kun ovat saaneet täältä aika paljon asiakkaita[;)])  sitten tehtiin kortti missä on jalanjäki ja kädenjälki. Sit viel Tuomari Nurmion elämänkertakirja. Aamiaiseksi munia ja pekonia, kenialaista kahvia ja tuoretta kauraleipää. [:)]

Isi tykkäsi avaimenperästä [:)] ja aamiaisesta sänkyyn, joka sisälsi prinssinakkeja ja munakokkelia (perinne mun kotoa), sämpylää, ison korvapuustin, leipäjuustoa, punaisen kiivin ja mehua ja teetä[;)]

ruuaksi toivoi täytettyjä lettuja, mutta mulla on kuumetta niin en tiedä jaksaako seistä niin kauan kun täytyis vielä leipoakin[&:]

Siipalla oli kuulemma ihana isänpäivä [;)] Kiitoksia vaan kovasti vinkeistä! Aamiaiseksi tarjoilin minäkin paistettuja munia, pekonia, kahvia, tuoremehua, voileipiä ja tuollaista suklaakakkua http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/suklainen-appelsiinikakku. Kakku oli muuten jo seuraavana iltana syöty, isäntä oli vähän väliä jääkaapilla kakkulapion kanssa [:D]
Käääks ja ukko lupasi leipoa IHAN ITSE minulle äitienpäiväkakun. Kauhulla jo odotan toukokuuta millaisen sotkun hää saakaan aikaiseksi.. [;)]

^ onpa aika herkun näköinen tuo kakku [:)] ei ihme et on isäntä ollu jääkaapilla koko ajan [:D] mun tekemä pätkis-suklaatuorejuustokakkukin onnistui hyvin, mies tykkäsi, mut minä olin se joka oli vähän väliä jääkaapilla kakkulapion kanssa [:o] teinkin nyt päätöksen et olen herkkulakossa jouluun saakka...tää kolme kuukautta on melkein joka päivä tullu herkuteltua jollain ni on pakko saada se kuriin, ettei käy hassusti sitten kun imetys loppuu [8|] paino on tippunu imetyksen ansiosta niin kivasti etten todellakaan halua sen nousevan samaan kuin ennen raskautta!

Takaisin