isäinpäivä

Nuu_

Piirimestaruustason postaaja
Elikkäs olettekos miehiä huomioimassa nyt tulevana isäinpäivänä?
Ite en oo tota isyyspakkausta tehnyt, kun on rahatilanne heikohko ja
muutenkin en oikein salassa pysty tekemään.
Mutta isäinpäivä lahjan kyllä hommaan.
Tilasin just ukolle perinteiset sukat ja kalsarit, BB-sellaiset,
kun tuo on ihan hurahtanut, koko ajan sen koneella pyörii 24/7.
Joka vuosi se tuon ostaa, niin aattelin että on kiva sitten kun on sukat ja
bokseritkin beebeetä[:D][:D][;)]
Pitäs tulla kyllä siksi.
Mietin pitkään että mitä sille ostais, sellaista että ei olis ihan normijuttu.
 
Nuu_, mä vähän vihjailin tuölevalle isukille jotain, mutta hän koki sen vieraana ajatuksena, kun ei oikeasti ole vielä isä. Katsotaan...
 
Eilen marketissa isänpäiväkortteja katsellessamme (omille isillemme) sanoin miehelle ettei hän ainakaan vielä tänä vuonna moista saa mutta ehkä ensi vuonna. Tämä piti pienenä peittelynä yrittää sanoa, kun olen sitä isyyspakettia yrittänyt piilossa väsätä pari kuukautta, jonka hän sitten isänpäivänä saa. [:)]
 
Minä järjestin eilen yllärinä tulevien isien päivän tuolle ukkelilleni. [:)] Eli siis mulla tulee olemaan pelkkiä ykkösvapaita seuraavat pari viikkoa, isänpäivänkin olen töissä, ja tiedän olevani tosi väsynyt pelkillä ykkösvapailla. Eilen sitten jostain löyty energiaa ja pyöräytin kakun ja ostin miehelle Isukki-kylpytakin ja bokserit. [:D] Kylpytakki oli joululahjatoive, mutta tulikin sitte nyt annettua jo. Olihan tuo mies tosi yllättyny kotiin tullessaan, ja onnellinen tietysti. 
 
Lahjaa en osta, koska mies itse sanoi, ettei halua mitään. Ei siis koe vielä olevansa "oikeasti" isä. Annan isyyspakkauksen, kun mulle tulee ä-pakkaus.

Pointtina kuitenkin, etten erityisemmin huomioi...ehkä jotain aineetonta sitten [;)]

muoks. mimmu: Kuulostaa tosi ihanalta!
 
Mie en ole juurikaan isäinpäivää miettiny. Ajattelin satsata siihen isyyspakkaukseen, jonka annan synnärillä lapsen synnyttyä.
Riippuu varmaan miehestäkin,mutta musta tuntuu mun ukon ilahtuvan enemmän noista isähommista sitten kun ukko on jo konkreettisesti isä.
 
Takaisin
Top