Mä varmaan otan oman jumppapallon mukaan (jos saa?), tulis semmonen tietyllä tavalla turvallinen olo. Mä haluaisin myös ammeeseen, en ole ikinä päässyt kun aina on hommat käynnistyneet vesien menolla. En kyllä varmaan pääse nytkään... Joskus luin jostain, että joihinkin sairaaloihin voisi viedä oman ammeen jos pyytää luvan erikseen, saisikohan siinä olla? Kun ymmärsin että kalvot puhjenneena ei haluta siihen "yleiseen ammeeseen" koska tulehdusriskit. Mutta onko se vaan se, vai eikö ylipäätään saisi kalvot puhjenneena lillua? Jos joku sattuu tietämään. Mä en oikein saa mitään infoa mistään...
Mä mietin myös kovasti voisiko peditiini olla mulle hyvä, jos alkuvaiheessa tuntuu siltä. Se kuulemma voi edistää avautumista (koska lihasten rentoutuminen?) ja se on ollut mulle ennen vähän ongelmallista... Mutta oon myös lukenut (kauhu)tarinoita siitä miten huumattu olo siitä tulee, ja sekin toisaalta pelottaa että suostun johonkin typerään lääketokkurassa. Ja sillä voi olla jotain vaikutusta vauvaankin...
Vähän ohi aiheen. Mutta ehkä koitan jotenkin noita asioita muotoilla kunhan lomake tulee ajankohtaiseksi...
Mä mietin myös kovasti voisiko peditiini olla mulle hyvä, jos alkuvaiheessa tuntuu siltä. Se kuulemma voi edistää avautumista (koska lihasten rentoutuminen?) ja se on ollut mulle ennen vähän ongelmallista... Mutta oon myös lukenut (kauhu)tarinoita siitä miten huumattu olo siitä tulee, ja sekin toisaalta pelottaa että suostun johonkin typerään lääketokkurassa. Ja sillä voi olla jotain vaikutusta vauvaankin...
Vähän ohi aiheen. Mutta ehkä koitan jotenkin noita asioita muotoilla kunhan lomake tulee ajankohtaiseksi...