Inseminaatio 2013

Harkinnassa täällä.Yksityisellä ollaan,eli se on se 500€ about per laaki.Mutta pääsen jutustamaan klinikalle vasta tuonnempana,meidän tapauksessa lääkäri ei kauheasti ees suositellut inssiä,sanoi ettei siitä ole tod.näk iloa,mutta ivf ei tuu kysymykseen rahapoliittisista syistä.Joten...viimeinen oljenkorsi lie?
 
Tänään oltu ultrassa ekan clomi kierto menossa ja lupa inssiin saatu . Inssi ajoittuu varmasti alku viikkoon, oon niin täpinöissäni. Sattuuko inssi? Saataispa se plussa viimein, reilun kahden vuoden yrittämisen jälkeen.
 
Inssi ei varsinaisesti satu, mulla hieman nipisti kun kohdun napukkaa (?) joutuivat pihdeillä nostamaan. Hyvin nopea ja kivuton toimenpide :)
Mulla ekan epäonnistuneen jälkeen oli pari pv vallan kova turvotus, toisen onnistuneen jälkeen ei mitään. Tiedä sitten liittyvätkö toisiinsa :D
Montako follikkelia?
Peukut ja varpaat pystyssä!
 
ihana homma,oikeen paljon onnea toimenpiteeseen!!!Kerrohan sit kun saat tarkan pv tietää!

Mut jos siel oli nyt jo iso folli,näkikö onko kohta irtoamassa vai saitko ohjeen irrotuspiikkiin vai kuinka?
 
Toki yksi riittää :) kiinnosti lähinnä tuo vaste clomeille, sillä kysyin. Itsellä vaste saatiin vasta 3tbl/pv annostuksella.
Missä olette hoidossa? Meillä (Hki) ei julkisella olisi inssiä tehty kolmella follikkelilla lainkaan. Kahdesta kysyivät tahdotaanko ottaa tuplaraskausriski...no ei tietenkään kieltäydytty sellaisen hoitorupeaman jälkeen :D
Eikös follin pidä olla min 17mm irrotakseen? Meillä laskivat jotenki kasvuvauhdin mukaan, koska piti aloittaa oviksen tikuttelu. Plussapvnä sitten soitto inssiajan saamiseksi, irrotuspiikeistä ei meillä ollut missään vaiheessa puhetta.
 
Muokattu viimeksi:
hassua eri käytännöt.Mie kävin FU:ssa oli kp12,folli oli muistaakseni 12mm???Napattii irrotuspiikki matkaan ja seuraavana pv oli irti.Hmm,mikähän on meillä siis kupletin juoni kun sinne saakka päästään.Huomenna ois soittoaika klinikalle

muoks.tarkistin papruista niin johtofolli oli 24mm ja sit kaksi pienempää 9mm ja 11mm
 
Muokattu viimeksi:
En saanut irrotuspiikkiö kun laskivat että irtoais aikaisintaan sunnuntaina ja Inssi olis sit ma. Viime kierrosta ilman clomeja ovistesti hymyili kp 14 joka olis ma. Musta ei oo löytynyt mitään vikaa et ovulaatio tapahtuu hyvin ominkin mut halusit yhdistään clomit ja inssin. Ollaan hoidossa hki naistenklikalla. Ja meillekin sanottiin että heille kaks on ok ja että kolmesta täytyy neuvotella mutta eivät kovin helposti kolmella lähtis tekemään.

Marikki tuu kertomaan kuulumiset soitosta :)
 
jupsista juu,tääl puksutellaan nyt varmasti sitten kohti inssiä joka on viikolla 34.
Letrot aloitan sunnuntaina eli kp 3 normaalisti -kp7.FU on 18.8 joka on kp11 ja sen perusteella inssipäivä määräytyy millaset näkymät on...ÄÄÄKKKKKK.
 
Ovistesti ei oo vielä hymyillyt mut parin päivä sisään luulen sen tapahtuvan koska tänään jo tullut hieman limaa pyyhkiessä, aamulla taas digitestiä tekemään :).

Marikki: Missä muuten te ootte hoidossa?
 
Inssi tehty ja täytyy sanoa että sattui ihan ... Ensimmäinen lääkäri yritti pari kertaa saada katetrin oikeaan paikkaan, kohtuun mutta mun kohdun sisäpinta on tiukka joten ei onnistunut. Sit hälytettiin lääkäreitä ja yks löytyi sit joka sai sen tehtyä. Toivottavasti tärppää ei tätä montaa kertaa kestä. Mitä vaan nyytin takia mut... Positiivista oli se että miehen simpat kestää pesua hyvin ja tulos oli loistava :).
 
Tulempas nyt tännekin kertomaan että eilen on tehty sitten inssi.-> testaus 3.9.
Onni olkoon kanssamme,mieheni ja kuopukseni nimipäivä oli eilen,ja rakkautta ilmassa paljon :)

Miulle ei inssi tuntunut yhtään,mutta ero lienee koska olen synnyttänyt.Se oli ohi parissa minuutissa,nopeampi kuin tavan gynetutkimus...liian helppo toimenpide.

Tähtönen,mitä ihmettä tarkoittaa et kohdun sisäpinta on tiukka?????
Meillä kanssa simpat erittäin laadukasta kamaa,tiedetyhän tuo onkin,minussa se vika (vanha ja lihava)

Niin,me ollaan nyt Ovumialla hoidossa,kysyit sitä aiemmin.
Mutta nyt on täälläkin Fertinova,saatan kysellä hintavertailuja sieltäkin jos ivf joudutaan laittaa harkintaan.
 
Marikki en oo muistanut käydä täällä lukemassa... Kysyit tosta kohdun sisäpinnan tiukkuudesta. Mun kohtuun on vaikea päästä kun se jotenkin tiukka siitä edestä ja jotenkin sinne ei pääse suoraan vaan pitää mennä mutkan kautta. Vaikea selittää :D
 
Takaisin
Top