Ite oon kans tuon rokotteen kannalla. Otin sen töiden puolesta varmaan jo rv 6 ja en oo kyllä katunu. Töissä jyllää influenssa ja monella tutulla myös ollut :/ ite ainaki vielä säästyny.. ja tosiaan en myöskään ikään ennen influenssarokotetta oo ottanu.
Täälläkin rokote otettiin kun asiakaspalvelutyössä olin,asiakkaat pärskii päin ja koskettelee tuotteita nenän pyyhkimisen jälkeen! Kyllä mekin pari päivää sitä mietittiin mut päädyttiin ottamaan kuitenkin :)
Olinpa tyytyväinen rokotuksesta, kun jouduin vierailla päivystyksessä influenssaisten seassa. Käsidesi oli ahkerassa käytössä! Sormet ristissä toivon että rokote toimii, tai ainakin lieventää tautia jos sen kaikesta huolimatta saa. Oli aika kipeän näköistä odottajaa siellä alussa.
Joo mä työskentelen terveyskeskuksessa tosin ruokapuolella mutta luulen että siellä taudit leviää. ainakin koko joulukuun oli kokoajan monta ihmistä kipeänä. ja lähipiirissä jo kahdella ollut influenssa. miehen työpaikan juhlissa myös influenssa levisi viidelle henkilölle, onneks mies ei ollut niissä juhlissa :D